Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Venäläisille myyty kiinteistöjä viime viikolla varuskuntien läheltä

Kommentit (232)

Vierailija
161/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT LOPPUU SE KIINTEISTÖJEN MYYMINEN VENÄLÄISILLE KUIN OLISI JO. MIKÄ SIINÄ ON NIIN VAIKEETA???????

Vierailija
162/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuohon nyt saada jo lakimuutosta viimein, että jatkossa vain Suomen kansalainen voisi omistaa kiinteistöjä.

Sellainen laki oli olemassa kun minä menin naimisiin ulkomaalaisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuohon nyt saada jo lakimuutosta viimein, että jatkossa vain Suomen kansalainen voisi omistaa kiinteistöjä.

Kyllä suonessa voi ulkomaalaiset omistaa kiinteistöjä.

( venäjän maassa ei kukaan voi omistaa maata, jollei olw venäläinen)

Vierailija
164/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten isänmaallisuus huipussaan, huudellaan "igoria" aamusta iltaan palstalla, sitten venäläinen tulee ja heittää vähän rahaa tiskiin, niin myydään oma mummokin kuhan hinta on oikea.

Igorin huutelijat eivät ikinä myisi venäläiselle. Persaukiset ja selkärangattomat myyvät, samat, jotka käyvät Teboilissa tankkaamassa.

Vierailija
165/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suonessa voi ulkomaalaiset omistaa kiinteistöjä.

( venäjän maassa ei kukaan voi omistaa maata, jollei olw venäläinen)

Nyt voi mutta oli aika jolloin ei voinut.

Vierailija
166/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset. Hankkikaa aseita itsellenne.

Toimikaa heti.

Rajan yli tulleet rycccät ovat hankkineen itselleen maastopukuja ja veitsiä. Muutama päivä sitten oli uutisissa.

Minulla ei ole aseita, mutta tämä on huolettanut pitempään. Eli jos joku venäläinen maastossa lymyää ja käy lenkillä ollessa kimppuuni.

Meidän pienellä paikkakunnalla on lkp jälkeen ilmestynyt paljon venäläisiä. Joskus olen huoletta jättänyt puhelimen kotiin kun lähden ulos, mutta enää en uskalla.

Puhelin nykyisin mukana sen takia, että jos jotain sattuisi (hyökkäys) ja saisin ihmeen kaupalla soitettua apua, niin se olisi jo onni itsessään. Olen myös miehellenikin sanonut jos lähtee ulos yksin, että ottaa puhelimensa mukaan.

Tässä maassa suomalaisten henki ei hallitukselle merkitse yhtään mitään.

Vierailija
167/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut asialla.

Ei taatusti ole. Miksi yrität aiheuttaa täällä erimielisyyksiä? Saatko palkkaa ruplina?

Vierailija
168/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo äijä joka ihmettelee suomen raja-aidan tekoa ihmettelen myös mitä se siellä pitää?Maamiinoja sinne pitäisi laittaa ei varmasti tulisi ketään sieltä läpi.Kyllä ne muutkin maat voivat tehdä vastoin sopimuksia varsinkin omalle rajalleen ei vain venäjä.

Vierailija
169/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut asialla.

Ei taatusti ole. Miksi yrität aiheuttaa täällä erimielisyyksiä? Saatko palkkaa ruplina?

Kuntahan sen möi jollekin hämärämiehelle ja Kankaanpäässä on persuenemmistöinen kunnanjohto. Kuka muu siellä muka asioista päättää? Kantakaa nyt jumalauta joskus vastuunne. Ruplaselkärankaiset kitisijät saatana.

Vierailija
170/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää olla rahanahneita suomalaisia, jotka myyvät vaikka isoäitinsä venäläisille. Eikö yhtään hävetä?

Vierailija
171/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan myyjää?

Vierailija
172/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut asialla.

Kuntahan sen möi jollekin hämärämiehelle ja Kankaanpäässä on persuenemmistöinen kunnanjohto. Kuka muu siellä muka asioista päättää? Kantakaa nyt jumalauta joskus vastuunne. Ruplaselkärankaiset kitisijät saatana.

Trollitehtaan viestejä.

Vierailija
173/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naapuri tarjoo enemmä ni myyn.. Tarjoa itse enemmän tai piä suusi kiinne sitte. 

Miksi en myisi? En minä ole mistään vastuussa yhdellekkään juntille tässä maassa. Vain omalle perheelleni.

Vierailija
174/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan myyjää?

Joku vasemmistolainen venäjänrakastaja.

Vierailija
175/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on harvinaisen paljon epäisänmaallisia ihmisiä jotka myyvät ja vuokraavat asuntojaan venäläisille. Erikoista, että se on nykytilanteessa edes mahdollista. Ainoa maa missä venäläiset käyttäytyvät kuin mitään ei olisi tapahtunut on Suomi.

Kankanpäästä en olisi moista uskonut, kyseessä on vanha perinteinen varuskuntakaupunki.

Vierailija
176/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos naapuri tarjoo enemmä ni myyn.. Tarjoa itse enemmän tai piä suusi kiinne sitte. 

Miksi en myisi? En minä ole mistään vastuussa yhdellekkään juntille tässä maassa. Vain omalle perheelleni."

Sinä ja perheesi voitte painua V I T T U U N täältä. Suomi ei tarvitse teitä.

Vierailija
177/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos soomalaine tarjoaa 100k , ja venäläänö tarjoaa 1m... Otan 1m. Siinäpähä itkette.

Samma här. Minulla on perhe elätettävänä, yksikään näistä junteista ei pitäisi minun puolia missään, miksi tekisin heidän vuoksi mitään. itkekööt haha

Vierailija
178/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos naapuri tarjoo enemmä ni myyn.. Tarjoa itse enemmän tai piä suusi kiinne sitte. 

Miksi en myisi? En minä ole mistään vastuussa yhdellekkään juntille tässä maassa. Vain omalle perheelleni."

Sinä ja perheesi voitte painua V I T T U U N täältä. Suomi ei tarvitse teitä.

yhyy, menikö lapsella tunteisiin?

Vierailija
179/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän tälle ei tehdä mitään?

Vierailija
180/232 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan myyjää?

Yritys lukee ylen uutisessa ja yrityksen omistajan voi googlata.