Venäläisille myyty kiinteistöjä viime viikolla varuskuntien läheltä
Kommentit (232)
Vierailija kirjoitti:
No kannattiko äänestää demareita ja vihreitä?
No kannattikos äänestää perussuomalaista Ano Turtiaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kannattiko äänestää demareita ja vihreitä?
No kannattikos äänestää perussuomalaista Ano Turtiaista?
VKK-putinisti Turtiainen, 100 % putinisteja kaikki VVK-ehdokkaat.
Miksi juuri Kankaanpää? Minkä selityksen ostaja antoi ostosta, olisi kiva tietää.
Olisitte ostaneet kyseisen laitoksen, niin ei tarttis vinkua palstalla. Kyllä jokaisella nyt 15 000 löytyy pankkitililtä, osakeomistusten, auton ja oman kodin lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos soomalaine tarjoaa 100k , ja venäläänö tarjoaa 1m... Otan 1m. Siinäpähä itkette.
Samma här. Minulla on perhe elätettävänä, yksikään näistä junteista ei pitäisi minun puolia missään, miksi tekisin heidän vuoksi mitään. itkekööt haha
Mutta sitten kun vihollinen henkii niskaasi niin itse olet itkemassa NATOa apuun. Miksi sen pitaisi avustaa tuollaista joka on vihollisen pyytanyt kylaan?
Naton apuu? Minä en koskaan edes halunnut liittyä Natoon.. Olen merivoimien kersantti reservissä. Vannoin valani omalle maalleni. Minun henkilökohtainen mp on se, että meidän olisi pitänyt vahvistaa suhdettamme Ruotsin kanssa ja unohtaa Nato. Te myitte meidän maan. En minä.
Juuri näin, hienoa nähdä omaan ajatteluun kykeneviä ihmisiäkin välillä lampaiden seassa. PROPSIT!
Kansanedustajilta kovaa kritiikkiä vanhainkodin venäläiskaupoista: ”Sanattomaksi vetää”
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009147791.html?utm_medium=promobox…
Jos heittävät tarpeeksi fyffykkää ni myyn. Kiinnosta teidän mielipiteenne.
Vierailija kirjoitti:
Mediakin uutisoi nyt, mistä m.infossa jo kerrottiin aiemmin:
Kohutun venäläiskaupan takana on tuomittu tappaja – osti entisen vanhainkodin 12 000 eurolla, myi 3000 kalliimmalla
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/80449837-4cc6-4e5f-b4f0-2e4db0cb39ae
Vanhainkodin venäläiskauppojen takana on hyytävästä taposta tuomittu mies
Tampereella vaikuttanut yrittäjämies surmasi puolisonsa muutama vuosi sitten parkkipaikalle. Silminnäkijöinä olivat pariskunnan pikkulapset.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009146776.html
Vaihtoi etunimeään...
KAUPUNKI luopui kiinteistöstä vuonna 2020. Viime viikolla yksityinen taho myi kiinteistön venäläisomistukseen. Kankaanpään Seudun uutisoima kauppa on herättänyt paljon huomiota.
Ostajalla ei kuitenkaan vielä ole lainhuutoa kiinteistöön, ja asia vaatii puolustusministeriön hyväksynnän.
Kankaanpään kaupungin johtajan Mika Hatanpään mukaan kaupunki odottaa ennen etuosto-oikeuden käyttöä puolustusministeriön päätöstä.
– Sehän vaatii puolustusministeriöltä ostoluvan tämä kauppa. Myöntääkö puolustusministeriö vai ei, odotetaan se, Hatanpää sanoo Ilta-Sanomille.
– Sen jälkeen sitten kaupunki harkitsee, että mitä tekee.
KUNNILLA on lain sanelema oikeus lunastaa kaupattu kiinteistö samalla hinnalla, jonka myyjä ja ostaja olivat sopineet. Etuosto-oikeutta voi käyttää kolmen kuukauden sisällä kauppojen teosta.
Vierailija kirjoitti:
Jos naapuri tarjoo enemmä ni myyn.. Tarjoa itse enemmän tai piä suusi kiinne sitte.
Miksi en myisi? En minä ole mistään vastuussa yhdellekkään juntille tässä maassa. Vain omalle perheelleni.
Juuri näin. Sama täällä.
Tää tekijä ei ole edes vahingonkorvauksia lapsille maksanut, miten voi tehdä vapaana kauppoja???
Aika nopeasti suomalainen psykiatrinen hoitolaitos parantaa, kun jo viime vuonna ollut vapaalla jalalla.