Venäläisille myyty kiinteistöjä viime viikolla varuskuntien läheltä
Kommentit (232)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos soomalaine tarjoaa 100k , ja venäläänö tarjoaa 1m... Otan 1m. Siinäpähä itkette.
Siinäpä itket itse kun valloittaja tulee ja vie tai tuhoaa sinunkin maallisen omaisuutesi. Miljoona pankkitilillä ei auta kun pommi putoaa niskaan.
Kuka sanoo että olen Suomessa? Luuletko todella että olen puolustamassa täällä tätä maata joka on aikoja sitten myyty? Ei ole mitään "isänmaata" , Suomi on ihan eri paikka kun mitä se oli aikoinaan. Sinä et minun ajatuksia muuta, vaikka kuinka urhoollista sotilasta esitätkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaaleihin asti päästään, niin muistakaa ketä äänestätte!
Ketä?
No niitä perussuomalaisia tietysti, jotka voi jatkaa maan myymistä venäläisille, kun katsos se ei ole laissa kielletty ja venäläisethän on kamuja, rahoittavatkin kivasti isänmaallista toimintaa.
Joko nyt uskotte, että tännekin ollaan suunnittelemassa hyökkäystä? Siihen ei mene kauaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten isänmaallisuus huipussaan, huudellaan "igoria" aamusta iltaan palstalla, sitten venäläinen tulee ja heittää vähän rahaa tiskiin, niin myydään oma mummokin kuhan hinta on oikea.
Täysin sama malli poliitikoillakin, kun ulkomailta tulee joku ja iskee vähän fyffee niin myydään vaikka sähköverkot ja vedetkin maasta.
Jos suomalainen haluaa tontin, niin isompaa rahaa sitten tiskiin. Niin yksinkertaista se on. Kaikki pyörii rahan ympärillä tässä maailmassa, se kenellä o raha sillä on myös valta ja isoin ääni. Ettekö ole tätä vielä oppineet?
"isänmaallisuus" ja kaikki muu löpinä on vain harhaa.
Tämä Tistle Construction & Realty on merkitty kaupparekisteriin aika tarkkaan vuosi sitten.
Yhteensattumaako? Taitaa olla itäläisten kätyri tää kaveri. Seuraisin tarkkaan jos olisin Supo.
Vierailija kirjoitti:
Miksi myisin porolle joka tarjoaa puolet siitä mitä venäläinen? En ole rasisti joka katsoo ostajan nimeä kun joku persu.
Ei tässä rasismista ole kyse, vaan terveestä järjestä.
Miksi kutsut suomalaisia poroksi, sinä iivana?
Vierailija kirjoitti:
No kannattiko äänestää demareita ja vihreitä?
Vihreillä ei ole samaa historiaa suomettumisesta.
Rycccän pahimpia kätyreitä ovat aina olleet SDP, vasemmisto ja kepu.
Nyt ei ole aikaa keskenämme riidellä, vaan tästä on tehtävä kertakaikkiaan loppu.
Nyt heti.
Myyjä töissä raksalla. Siellä tutustunut venäläisiin? Jotain hämärää tähän liittyy.
Vierailija kirjoitti:
Joko nyt uskotte, että tännekin ollaan suunnittelemassa hyökkäystä? Siihen ei mene kauaa.
Minä uskon.
Merkit ovat selvät.
Tehkää jotain. Heti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Tistle Construction & Realty on merkitty kaupparekisteriin aika tarkkaan vuosi sitten.
Yhteensattumaako? Taitaa olla itäläisten kätyri tää kaveri. Seuraisin tarkkaan jos olisin Supo.
Tämän firman omistaja tappoi lastensa äidin 2016 tampereella, lapset katselivat vierestä. Psykopaattinen murhaaja. Mitä ihmettä hän tekisi kyseisellä kiinteistöllä?
Vierailija kirjoitti:
Jos suomalainen haluaa tontin, niin isompaa rahaa sitten tiskiin. Niin yksinkertaista se on. Kaikki pyörii rahan ympärillä tässä maailmassa, se kenellä o raha sillä on myös valta ja isoin ääni. Ettekö ole tätä vielä oppineet?
"isänmaallisuus" ja kaikki muu löpinä on vain harhaa.
Juuri näin. Se on koira syö koiran meininki ollut aina, kun tilanne on tullut.. Ihan sama mikä se on. Tämä nähtiin K aikana ja myös nytten. Suomalaisilla on harhaluulo että yhdessä ollaan joka asiassa, ei todellakaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekee hallitus?
Niillon varmaan joku syysloma. Johan ne olleet kuukauden 'töissä'.
Suomi jatkaa hyväuskoisen tomppelin linjalla. Kun on tullut aika, tämä kostautuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä mitään hätää. Hallitus seuraa tilannetta tarkalla korvalla. ;D
Ja Sanna saa tiedon ennen puolta yötä!
Ja tällaisia viestejä joka ketjuun spämmäävät persut ja putinistit ovat jankuttavia ääliöitä, vk.comista löydätte kaltaisenne.
Ai niin, mutta sehän onkin venäläisten ja valko-venäläisten suosima alusta, kuten eri maiden äärioikeiston ja putinistien. FB:ssa ei sellaista herjapuhetta hyväksytä, mutta vk.comissa voi keskustella vaikka suomalaisten päättäjien hirttämisestä, vai mitä SKE?
Vierailija kirjoitti:
Mites ne pakotteet? Venäläinen ei saa lomailla eikä ostaa juustoa, koska sota ja pakotteet mutta kiinteistön kyllä voi ja saa ostaa Suomesta/eu-alueelta ihan ilman ongelmia.
Ei j*malauta ole edes todellista.
Alapeukutin ainoastaan siksi, koska kirosana. Muuten olen täysin samaa mieltä.
Uskokaa jo rycccillä on ratkoitus vallata Suomi ja t a p p a a meidät kaikki. Ihan kuten Ukrainassa.
Uskokaa jo viimeinkin!!!
No kun mietitte miten tätä kansaa on alistettu ja "omistettu" vuosisatoja lännestä ja idästä onko tuo nyt mikään ihme? Karmivaa ajatella että suomalainen taitaa todellakin olla i diootti ja yksinkertainen eikä koskaan puolusta omaa kansaansa ja maatansa. Aika karu herätys todellisuuteen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites ne pakotteet? Venäläinen ei saa lomailla eikä ostaa juustoa, koska sota ja pakotteet mutta kiinteistön kyllä voi ja saa ostaa Suomesta/eu-alueelta ihan ilman ongelmia.
Uskokaa jo rycccillä on ratkoitus vallata Suomi ja t a p p a a meidät kaikki. Ihan kuten Ukrainassa.
Uskokaa jo viimeinkin!!!
Eiköhän ruskeat ole tehneet tätä jo tovin kantaväestölle mutta siitä ette inahdakkaan joten aivan sama mitä uhoatte ryccistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa jo viimeinkin!!!
Voi olla mutta eiköhän ne ry ssi senkin. Joten, kaikesta huolimatta, en ole kovin huolissani.
Mutta ostin kuitenkin varuilta matkalaukun ja rahaa on myös käteisenä.
Ja Sanna saa tiedon ennen puolta yötä!