Pentulive Marraskuu 2022 Shiba Inut Official <3
Voi miten ihanaa! Uusi pentulive on tulossa piristämään marraskuuta <3
Shiba Inu palleroisia <3
Kommentit (2803)
Ihanat pikku veijarit Roihu ja Ruska nukkuvat vielä. Hieno ja monipuolinen tuo pentutila.
Onnea ihanalle Roihulle, taitavalle, liikunnalliselle kuopukselle, uuteen omaan kotiin 💕
No nyt näkyy jalostustietojärjestelmässä pentujen oikeat nimet :)
Fanfaarit ihanille Ruskalle ja Roihulle 📯
Ihana saunatakkimies pentujen syleilyssä 💜
Vierailija kirjoitti:
Äsken assistentti jutteli Möpsölle että tiedätkös Möpsö että Pikillä on mennyt kaikki ihan hyvin siellä uudessa kodissa 🙂.
Ehkä on tullut viesti että kaikki on hyvin.
Ylen sivuilla on pitkä juttu Pikin ensimmäisestä päivästä ja yöstä uudessa kodissa. Piki oli nukkunut makoisasti koko yön heräämättä kertaakaan edes pissille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äsken assistentti jutteli Möpsölle että tiedätkös Möpsö että Pikillä on mennyt kaikki ihan hyvin siellä uudessa kodissa 🙂.
Ehkä on tullut viesti että kaikki on hyvin.Ylen sivuilla on pitkä juttu Pikin ensimmäisestä päivästä ja yöstä uudessa kodissa. Piki oli nukkunut makoisasti koko yön heräämättä kertaakaan edes pissille.
Tutustunut perheen kissoihinkin ja ulkoillut moneen kertaan. Ihania kuviakin. Voin kuvitella, että jossain Etelä-Suomessa asuu nyt erittäin onnellinen perhe.
Ihanaa kuulla Pikin kuulumisia. Piki on ollut mun suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kuulla Pikin kuulumisia. Piki on ollut mun suosikki.
Samoin mun.
Roihu on suosikkini. Onnea pikkuiselle uuteen kotiin.
Jokohan Ruskan uusi perhe tuli. Kahvia suunnittelevat juovansa ja pentulaatikkoon tarjoillaan vaan vettä.
Söpö Ruska on mun suosikki. Toki kaikki ihania ja uudet omistajat onnekkaita
2 tuntia ja pentulaatikon kamerat sammuvat :(
Olen kyllä IHASTUNUT saunatakkimieheen 😀💙
Kohta alkaa Ruskan ja Roihun läksiäiset 🥳😍
Ihania oli nuo kuvat Pikin uudesta kodista. Sopii varmaan hyvin lapsiperheeseen koska oli just sellainen ilkikurinen villikko huomion ja hellyydenkipeä.
Tuo kuva pienen tytön kanssa 💞
Onnellinen alkuPikku Pikille💙🙏
Onpa hauskaa ja iloista touhua ulkona läksiäisissä Ruskalla, Roihulla ja Möpsöllä
😭