Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pentulive Marraskuu 2022 Shiba Inut Official <3

Vierailija
19.10.2022 |

Voi miten ihanaa! Uusi pentulive on tulossa piristämään marraskuuta <3

Shiba Inu palleroisia <3

https://www.suomenshiba.fi/wordpress/rotu-2/rotu/

Kommentit (2803)

Vierailija
2601/2803 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään ole asiantuntija, mutta omaan silmään näytti äsken että Möpsö olisi etsinyt Pikiä. Selkeästi joku puuttuu laatikosta.

Käsitin, että Möpsö olisi saatellut Pikin matkalle, eli nähnyt Pikin poistumisen. Voi tietysti odotella takaisinkin ja hajut totta kai ovat laatikossa edelleen. Olen kuullut suosituksen, että perheen toisten koirien kannattaa antaa haistaa perheessä kuollutta koiraa, jotta he eivät odota sitä takaisin. Meillä on tehty noin ja eivät ole varsinaisesti etsineet, mutta kyllähän koiran nenä pitkään haistaa edesmenneiden koirien hajut. Voi myös kaivata, vaikka tietäisi, ettei tule takaisin.

Vierailija
2602/2803 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piki on purrut ja repinyt Möpsön turkkia. Tänäänkin lähti karvatuppoja Pikin toimesta.

Jokos nyt saa sanoa "purrut" ja "repinyt"?

Tietenki saa, Piki on vielä pieni pentu 💕 nehän puree ja repii, kun ei vielä ymmärrä muuta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2603/2803 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli hellyttävää katsoa,kun Piki sai vielä emon maitoa läksiäisiksi.Ehkä Möpsö vaistosi ,että Piki lähtee,mutta oli ihana hetki.On ollut mahtava pentulive,erilainen kuin edellinen,mutta molemmat ovat olleet mahtavaa ohjelmaa.Ihanat kasvattajat tälläkin kertaa,kiitos heille.Kiva pentulaatikko ja paljon virikkeitä.Kyllä tulee taas ikävä pieniä karvatassuja.

Vierailija
2604/2803 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirahöperö kirjoitti:

Kyllä oli hellyttävää katsoa,kun Piki sai vielä emon maitoa läksiäisiksi.Ehkä Möpsö vaistosi ,että Piki lähtee,mutta oli ihana hetki.On ollut mahtava pentulive,erilainen kuin edellinen,mutta molemmat ovat olleet mahtavaa ohjelmaa.Ihanat kasvattajat tälläkin kertaa,kiitos heille.Kiva pentulaatikko ja paljon virikkeitä.Kyllä tulee taas ikävä pieniä karvatassuja.

Emokin on viettänyt niin paljon aikaa pentujensa kanssa, että luulisi olevan hänellekin outo tunne kun kaikki on kohta muualla.

Vierailija
2605/2803 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tänään että mikä tässä oikein koskettaa ihmisiä niin paljon. Varmaan hyvin moni asia ja eri ihmisiä eri asiat.

Itse tajusin tuossa pennun lähdössä että minua kosketti se ajatus miten täysin ihmisen armoilla nämä eläimet ovat. Eivät eläimet voi millään tavalla päättää itse miten heidän elämänsä etenee. Ihminen päättää. Siksi olen onnellinen että näille pennuille varmaan käy hyvin.

Mutta sitten juuri tänään läheisellä ostarilla näin koiranpennun joka seisoi hihnassa kun ilmeisesti omistaja kulutti kaljatölkki ja tupakka kourassa aikaa seurueessa. Tuli surullinen, lähes vihainen olo kun mietin mitenkähän sille pennulle käy.

Ihmisellä on valtava vastuu kun se päättää ottaa vastuun eläimestä.

Minusta lupaa eläimen omistamiseen ei edes pitäisi olla kaikilla ihmisillä.

Vierailija
2606/2803 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assistentti ja mies kivasti jutustelee Möpsölässä, purkivat joulukuusen pois.

Vierailija
2607/2803 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken assistentti jutteli Möpsölle että tiedätkös Möpsö että Pikillä on mennyt kaikki ihan hyvin siellä uudessa kodissa 🙂.

Ehkä on tullut viesti että kaikki on hyvin.

Vierailija
2608/2803 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assistentti ja mies kivasti jutustelee Möpsölässä, purkivat joulukuusen pois.

Ja kovasti pennut ja Möpsö, tykkäs syödä niitä karkki tikkuja 🥰

Vierailija
2609/2803 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äsken assistentti jutteli Möpsölle että tiedätkös Möpsö että Pikillä on mennyt kaikki ihan hyvin siellä uudessa kodissa 🙂.

Joo mäki kuulin, sit odotin, että sanooko vielä jotaki, siitä että Piki olis tavannu sen kissa kaverin🙂

Vierailija
2610/2803 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattajalle ja aamutakki miehelle, pitäis antaa symppis mitali 😊 vaikuttaa ihanilta ihmisiltä, ikävä tulee heitäki

Vierailija
2611/2803 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mäki kuulin, sit odotin, että sanooko vielä jotaki, siitä että Piki olis tavannu sen kissa kaverin🙂

Luultavasti eivät ensimmäisenä iltana vielä laita kohtaamaan kissakaveria.

Tai voihan olla että kissa/kissakin on sosiaalistetut sen verran hyvin etteivät suuremmin hätkähdä.

Mutta luulen että vaaville on nyt alkuun joku oma paikka.

Vierailija
2612/2803 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvattajalle ja aamutakki miehelle, pitäis antaa symppis mitali 😊 vaikuttaa ihanilta ihmisiltä, ikävä tulee heitäki

No toivotaan että Venla tulla pamahtaa.

Vierailija
2613/2803 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti eivät ensimmäisenä iltana vielä laita kohtaamaan kissakaveria.

Tai voihan olla että kissa/kissakin on sosiaalistetut sen verran hyvin etteivät suuremmin hätkähdä.

Mutta luulen että vaaville on nyt alkuun joku oma paikka.

Kissojen kanssa on sikäli helppoa, että pitää vain laittaa kissoille paikkoja, joihin voi hypätä olemaan rauhassa ja koiran ulottumattomissa, niin mitään ei tapahdu ja tutustuminen onnistunee parhaalla mahdollisella tavalla.

Vierailija
2614/2803 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innolla odotan niitä portretti kuvia 🥰 kasvattaja sano, että tänään otettiin vielä uudet, ja sellanen kuva missä kaikki yhdessä, jos onnistuis, niin teettäisin, siitä kuvasta missä kaikki yhdessä, t-paidan, jossa teksti Möpsölä🙂

Vierailija
2615/2803 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaihoa mutta Piki lie onnellinen ikiomasta reviiristä, ihmisistä  ja kaikesta.  Tuossa joululahjakeississä voi kuvitella sen itsenäisen kissamaisuuden johon shiboilla viitataan.  Miellyttämishaluinen rotu olisi ollut että, oujee messissä ollaan, mutta nämä että  jaa,  ihan keskenänne vaan.  Ehkäpä löytyy helposti yhteinen sävel kissakaverinkin kanssa. 

Vierailija
2616/2803 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin tänään että mikä tässä oikein koskettaa ihmisiä niin paljon. Varmaan hyvin moni asia ja eri ihmisiä eri asiat.

Itse tajusin tuossa pennun lähdössä että minua kosketti se ajatus miten täysin ihmisen armoilla nämä eläimet ovat. Eivät eläimet voi millään tavalla päättää itse miten heidän elämänsä etenee. Ihminen päättää. Siksi olen onnellinen että näille pennuille varmaan käy hyvin.

Mutta sitten juuri tänään läheisellä ostarilla näin koiranpennun joka seisoi hihnassa kun ilmeisesti omistaja kulutti kaljatölkki ja tupakka kourassa aikaa seurueessa. Tuli surullinen, lähes vihainen olo kun mietin mitenkähän sille pennulle käy.

Todellakin, kyllä eläinsuojelulain täysi toteutus sitä edellyttäisi. 

Vierailija
2617/2803 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi surullinen olo ollut koko päivän ja huomenna vielä haikea ja vaikea päivä edessä.

Menee kyllä kovasti tunteisiin tämä pentujen lähtö, vaikka tietääkin, että niillä on kaikki hyvin.

Vierailija
2618/2803 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin, kyllä eläinsuojelulain täysi toteutus sitä edellyttäisi. 

Kommentissa esiintyneelle röökaavalle ja kaljatölkkiä nauttivalle henkilöä ei kuitenkaan pidä eläintenpitokieltoon tuomita. T: Eri

Vierailija
2619/2803 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, tänään loppuu

Vierailija
2620/2803 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea paljon ihanalle Ruskalle uuteen kotiin 🥰 Ruska on ollut suosikkini

Ketju on lukittu.