Pentulive Marraskuu 2022 Shiba Inut Official <3
Voi miten ihanaa! Uusi pentulive on tulossa piristämään marraskuuta <3
Shiba Inu palleroisia <3
Kommentit (2803)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan että pentujen silmät aukeavat ja ensiaskeleiden hapuilu alkaa. Tämä nykyinen vaihe on vähän tylsää katsottavaa.
Menee pari viikkoa ennen kuin aukeavat.
Mun mielestä korvien kehitys on ollut parisa päivässä huimaa
-eri
Tassut ovat kuitenkin pienenpienet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tätä kiva seurata. Yhden pentueen olen omalla koirallani teettänyt ja hoitanut ja kyllä jännitti se synnytys, jopa enemmän kuin oman lapsen synnyttäminen. Meillä oli todella nopeasti ohi, alle tunnin sisään kaikki viisi pentua ja koira osasi hoitaa homman itse ihan täydellisesti. Ihmeellistä oli seurata 🥰
Voiko sitä muuta alussa tehdä kuin palvoa pentuja?
Ei voi! Pennut syntyivät meidän makuuhuoneeseen, minun sängyn viereen
johon olin rakentanut aitauksen. Niitä pentuja saattoi tuijotella tuntitolkulla ihan vaan kun ne nukkuivat ja söivät. Hyvä että itsekään maltoin poistua laatikon viereltä vessaan tai syömään. Oli kyllä ihana, joskin hyvin sitova ja työläs kokemus.
Tää Shiba inu on niin jännä, kun näyttää ihan Suomen pystykorvalta.
Vierailija kirjoitti:
Punainen shiba etenkin on tosi paljon Suomen pystykorvan näköinen. Kyllä tämä seesamikin ulkonäöltään, vaikkei väri yhtä paljon olekaan.
Voi että miten antaumuksella ovat nisillä aamiaisella
Pentujen nimiehdotuksia voi nyt antaa yle.fi/pentulive. Vaatii ikävä kyllä yle tunnusten tekoa.
Olipa ihana Chat-lähetys jälleen ja niin lumoavia lähikuvia pennuista <3
Vierailija kirjoitti:
Pentujen nimiehdotuksia voi nyt antaa yle.fi/pentulive. Vaatii ikävä kyllä yle tunnusten tekoa.
Kivaa kun ei ole teemarajoitusta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan monet ehdottavat silti jotain japanilaistyylistä.
Kyllä minä antaisin yhdelle pennuista nimeksi Nabbe.
Vierailija kirjoitti:
Suomella ja Japanilla on yllättävän paljon yhtäläisyyksiä, myös koirissa. :) Olen jonkin verran tuota kulttuuriaan tutkinut, ja sieltä löytyy samankaltaisuuksia monessakin mielessä. Toinen, jonka kanssa on jaettuja ominaisuuksia, on Korea. Ja myös sen koirat muistuttavat meikäläisiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Supikoiran näköinen rotu.
Maastoväri on hyvä ulkoilurodulle. Mitähän riistaa nuo alunperin ovat olleet metsästämässä Japanissa?
Shibat ovat olleet alunperin metsästyskoiria, ja ilmeisesti lintujen pyytämisessä erityisen taitavia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä antaisin yhdelle pennuista nimeksi Nabbe.
Ja mun mielestä Mustikka nimi sopii tummalle pennulle🙂
Möpsö päätti, että pentuja ei enää kuvata 24/7. Kääri n. 20 min sitte torkkupeitot pentujen päälle mytyksi ja kävi itse viereen makoilemaan. Varmaan pesävietti taustalla, poikasten pitää olla suojassa. Tai sitten halusi hetkeksi taukoa imetystouhuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan monet ehdottavat silti jotain japanilaistyylistä.
Joo, minä ainakin ehdotin perin japanilaisia historiallisia nimiä. Mielenkiintoisempaa on kyllä nähdä muiden ehdotuksia sitten, kun äänestys alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Möpsö päätti, että pentuja ei enää kuvata 24/7. Kääri n. 20 min sitte torkkupeitot pentujen päälle mytyksi ja kävi itse viereen makoilemaan. Varmaan pesävietti taustalla, poikasten pitää olla suojassa. Tai sitten halusi hetkeksi taukoa imetystouhuista.
Nyt ovat kyllä hyvin kapaloitu. Missähän omistajat on?
Viime yönä yksi pentu kellahti selälleen eikä meinannut enää päästä takaisin "jaloilleen". Kiljui paniikissa niin kovaa, että kasvattajan piti tulla tarkistamaan tilanne :D <3
Vierailija kirjoitti:
Viime yönä yksi pentu kellahti selälleen eikä meinannut enää päästä takaisin "jaloilleen". Kiljui paniikissa niin kovaa, että kasvattajan piti tulla tarkistamaan tilanne :D <3
Oi, voi pientä... nyt ei pääse kellahtamaan, jos saa olla "pesässä" koko yön. :D Voi kyllä alkaa huutaa nälkäänsä kellahtamisen sijaan.
Ja sitten tuli omistaja-kasvattaja ja "tuhosi" Möpsön huolella rakentaman pesän.
Voiko sitä muuta alussa tehdä kuin palvoa pentuja?