Pentulive Marraskuu 2022 Shiba Inut Official <3
Voi miten ihanaa! Uusi pentulive on tulossa piristämään marraskuuta <3
Shiba Inu palleroisia <3
Kommentit (2803)
Vierailija kirjoitti:
En ole seurannut pariin päivään mutta onpa pennut jo kasvaneet ihan silmissä.
On ne. "Prinsessa" painoi 315 grammaa (+50 g), tumma "Mustikka" 307 grammaa (+34 g) ja viimeisenä syntynyt seesaminvärinen uros 287 grammaa (+44 g). Onhan tuo silmin huomattava kasvuvauhti noin pienillä.
Olisi kyllä niin vaikeaa olla sylittelemättä pentuja koko ajan jos olisi itsellä pentue.
Vierailija kirjoitti:
Haiseeko se peite pennunkuselle, kun se Möpsö oikein urakalla sitä joskus "kuopii"? Hyvä ettei pentujen silmiä puhko.
Tekee pesää.
Onko nurkassa olevalla pennulla mahdollisuuksia päästä itse pois? Onko Möpsön toisella puolella tilaa vai onko seinässä asti kiinni?
Niin hellyttävästi nukkuu pää emon jalan päällä<3
Voi ei, siellä se kurkkii, mutta ei jaksa kiivetä pois :(
Emo nousi ja pallero pääsi pois nurkasta, huoh!
Tuohon pantaan kiellettiin pentulivessä ottamasta kantaa. Mitä tarkoitus pannalla on?
Vierailija kirjoitti:
Tuohon pantaan kiellettiin pentulivessä ottamasta kantaa. Mitä tarkoitus pannalla on?
Sillä seurataan emon elintoimintoja, vähän sama siis kuin Oura-sormus. Chatissa sanoivat.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ainakin rauhallista verrattuna viime vuoteen, oliko niitä silloin 9? Se oli kyllä jatkuvaa kilpailua nisistä ja toisten päälle kivuttiin ja joku aina kierähti alas ja jotkut seisoivat päälläänkin joskus - oli se kyllä aika huvittavaa.
Totta. On toisentyylistä menoa, johtuuko kun ei ole kilpailua maidosta vai rotuluonteesta. Mdme Meubseulle ei jopa ruoka aina maita. Akka olisi pistellyt alta minuutin täyden vadillisen.
Vierailija kirjoitti:
Supikoiran näköinen rotu.
Maastoväri on hyvä ulkoilurodulle. Mitähän riistaa nuo alunperin ovat olleet metsästämässä Japanissa?
Vierailija kirjoitti:
Yksi pennuista vetää just nyt maitoa ihan antaumuksella.
Uusi "Iisakki"? Kunhan luonteet alkavat näkyä.
Missä ne äsken olivat, mitä niillevtehtiin?? Niitä pentuja nostettiin vuorotellen pois kopasta ja emo oli ihan jossain toisessa huoneessa oven takana.
Vierailija kirjoitti:
Missä ne äsken olivat, mitä niillevtehtiin?? Niitä pentuja nostettiin vuorotellen pois kopasta ja emo oli ihan jossain toisessa huoneessa oven takana.
Joskus tuonne tulee päivityksiä päivän tapahtumista.
Toinen seesami vispasi häntää syödessään tänään. Mielipuuhaa :)
Vierailija kirjoitti:
Emo kävi 18.12 pissalla ja omistaja ei tainnut puhua ääneen miksi otti pennut yksitellen.
On tätä kiva seurata. Yhden pentueen olen omalla koirallani teettänyt ja hoitanut ja kyllä jännitti se synnytys, jopa enemmän kuin oman lapsen synnyttäminen. Meillä oli todella nopeasti ohi, alle tunnin sisään kaikki viisi pentua ja koira osasi hoitaa homman itse ihan täydellisesti. Ihmeellistä oli seurata 🥰
Mun mielestä korvien kehitys on ollut parisa päivässä huimaa
-eri