Onko keski-ikäisenä naisen mielestäsi asiallista näyttää dekolteeta?
Kommentit (47)
Onhan se vähän riskaabelia näin kiitospäivä alla kun kalkkunoita ammutaan pataan.
No sellainen super-avara kaula-aukko saati sitten nirunarutoppi ei sovi kuin hyvin harvalle nuorelle ja ei ollenkaan jos on yhtään rintavampi.
Ja paljonhan on siitä kiinni miten sitä dekoltee-aluettaan on hoitanut ja arvostanut aiemmin. Jos on antanut nahan vaan palaa kerta toisensa jälkeen (tämän päivän puna on huomisen bruna, öyhöyh) ja on muutenkin tuhonnut kroppaansa niin röökillä kuin päihteilläkin niin kyllä silloin se nahka on parempi pitää puseron alla. Tai vaikka sitten laittaa kaulaan löysästi joku kiva huivi jos tuntuu, että kaikki maltilliset kaula-aukot kuristaa.
Se sellainen iki-punakka ja parkkiintunut spurgunahka on oikeasti todella irvokkaan näköinen. Ja varsinkin jos muuten yrittää olla kovin naisellinen lady.
Ei, jos on ihan rupsahtanut. Jos hyvin säilynyt, niin sitten voi näyttää. Muutoin paita päälle vaan. Ei ne kaikki nuoretkaan naiset vilauttele, vaikka ovat rypyttömiä ja näpyttömiä.
stereotypiat on typeriä kirjoitti:
Sano tämä sille 91-vuotiaalle huippumallille, joka on tuon iän jo kaksi kertaa ohittanut ja näyttää siitä huolimatta, ihan tajuttoman hyvältä. 👍
Jos pitää hyvännäköisenä tajuttoman kiristettyä ihoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytän dekolteen, jos mua huvittaa. Ei mun elämäntehtävä oo miellyttää kenenkään silmää. Älä katso, jos et halua! Typerää kysyäkin tuollaista.
Kysehän on siitä, että asioita pitää ajatella aina myös muiden kannalta. Sen verran empatiaa pitää olla eikä vain kulkea tyhmänä ja itsekkäänä että minä minä.
Semmoista empatiaa ei tarvitse olla kellään, etteikö saisi olla ihan just semmoinen kuin on, ryppyineen ja keski-ikäisenäkin.
Parikin tuntemaani 45 -50 v naista on niin tiimissä kunnossa, ettei kukaan nuorempi lähipiirissä tai opiskelijoissaan
Allit ei heilu eikä rinnusta ryppyile
Vaimo 59 ja kyllä välillä tissit näkyy kunnolla, 95F.