Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko keski-ikäisenä naisen mielestäsi asiallista näyttää dekolteeta?

Vierailija
19.10.2022 |

Minusta pitäisi jo malttaa peittää.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elää keski-ikäiseksi tai jopa vanhaksi niin ei näytä samalta kuin 2kymppisenä. Mutta eipä ainakaan minua hetkauta allit tai rypyt. Riittää että kelpaan itselleni.

Vierailija
22/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rypytön decoltee kirjoitti:

Ja nuorillako ei muka ole "sullottuja läskejä" missään...hmmm...

Ei ainakaan samanlaista ryppyistä sarvikuonon läskiä.

Reps. Tuo oli muuten hyvin sanottu, siltähän tämä tosiaan näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö ihan alkaa seuraamaan Lähi-Idän muotikatalogeja. Tämä on lähinnä nuorison ongelma. Eivät kestä elämän todellisuutta. Minä olen 64v eikä ole ryppyjä dekolteessa. En ole poltellut itseäni auringossa. Minua ei häiritse kenenkään pukeutuminen vaikka olen aina nuoresta lähtien pukeutunut aika sovinnaisesti. Kesällä kyllä pidän avonaisia vaatteita. Työpaikalla olen pukeutunut työpaikan tapaan. Jokainen pukeutukoon kuten haluaa.

Vierailija
24/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän dekolteen, jos mua huvittaa. Ei mun elämäntehtävä oo miellyttää kenenkään silmää. Älä katso, jos et halua! Typerää kysyäkin tuollaista. 

Kysehän on siitä, että asioita pitää ajatella aina myös muiden kannalta. Sen verran empatiaa pitää olla eikä vain kulkea tyhmänä ja itsekkäänä että minä minä.

Vierailija
25/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se iästä ole kiinni, vaan miltä lopputulos näyttää.

Vierailija
26/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Ryppyinen dekoltee on oksettava. Samoin kuin keski-ikäisen naisen on älyttävä vältellä hihattomia pukuja, mekkoja ja paitoja. Ne allit....

Eivätköhän allit tule vasta seitsemänkymppisenä.

Vierailija
27/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

57v eikä mun dekolteessa ole ryppyjä. Mutta valitettavasti kaula on altistunut auringolle ulkotöissä paahtavassa helteessä, kaikesta suojauksesta huolimatta. Iho kaulan alla on ok, mutta auringon vaikutus näkyy sivuilla. Burkha olisi ainut millä olisi voinut suojautua. 

En silti pukeudu jatkuvasti pooloon =) tosin en tissivakoakaan esittele.

Vierailija
28/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Ryppyinen dekoltee on oksettava. Samoin kuin keski-ikäisen naisen on älyttävä vältellä hihattomia pukuja, mekkoja ja paitoja. Ne allit....

Eivätköhän allit tule vasta seitsemänkymppisenä.

Kolmekymppisillä noita jo näkee, jos painoindeksi on yli 30.

Vierailija
29/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiset naiset saa mun puolestani näyttää ihan mitä ne haluaa. En jaksa ahdistua muiden pukeutumisesta.

Vierailija
30/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano tämä sille 91-vuotiaalle huippumallille, joka on tuon iän jo kaksi kertaa ohittanut ja näyttää siitä huolimatta, ihan tajuttoman hyvältä. 👍

Vierailija
31/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on todellakin ok näyttää dekolteeta! Siitä vaan, pukeudu miten itse tykkäät äläkä piittaa muiden mielipiteistä. Menee elämä hukkaan jos miettii että:

-ei voi pitää hihatonta paitaa, koska allit

-ei voi pitää v-kaula-aukkoista paitaa, koska ikä

-ei voi pitää nahkahousuja, koska ikä

-ei voi pitää treenipöksyjä, koska selluliitti

Siis mitä väliä!! Mä aina hurraan kaikille etenkin yli 50-vuotiaille jotka uskaltaa olla just sitä mitä ne on. Jos jollekin muulle allit tai rypyt on uusi asia, niin täältä pesee! Ihminen ei ole ikuisesti 20-vuotiaan vartalolla varustettu, eikä tarvikaan olla. Ne kropat on nähneet paljon, jopa synnyttäneet useasti ja silti vaan porskutetaan eteenpäin! Hurraa naiset! Ja miksei vanhemmat miehetkin, kun ovat mitä ovat.

Vierailija
32/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myönnän, että olen viime vuosina innostunut enemmän v-aukoista, koska sain vaihdevuosien jälkeen vihdoinkin tissit! No samassa prosessissa kaunis lantioni pieneni, kiloja myös vyötäröllä....

En ole kuitenkaan liioitellut dekolteeni tarjoilua, enkä ole ryppyinenkään, mutta sanoisin nuoremmille, että kroppa muuttuu! Annetaan kaikkien löytää ne parhaimmat puolensa, joka iässä. Kypsä nainen ei kilpaile naisellisuudessa (ulkonäkö) hedelmöitymisikäisten kanssa. Mutta meistä monet uskaltavat nauttia naiseudestaan. Meitä vanhoja viisaita, kokeneita ja vähemmän itsekeskeisiä tarvitaan myös elämän joka aloilla. Me pystymme tukemaan nuorempia naisia, koska energiaa ei kulu niin paljon oman egon pönkittämiseen. Se on jopa joidenkin miestenkin mielestä miellyttävää.

Vierailija
33/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sileä decoltè ja voin hyvin käyttää kietaisumekkoja ja v-aukkoisia paitoja. Yleensä alla on toppi joten rintavako ei näy.

mummo 62v

Vierailija
34/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myönnän, että olen viime vuosina innostunut enemmän v-aukoista, koska sain vaihdevuosien jälkeen vihdoinkin tissit! No samassa prosessissa kaunis lantioni pieneni, kiloja myös vyötäröllä....

En ole kuitenkaan liioitellut dekolteeni tarjoilua, enkä ole ryppyinenkään, mutta sanoisin nuoremmille, että kroppa muuttuu! Annetaan kaikkien löytää ne parhaimmat puolensa, joka iässä. Kypsä nainen ei kilpaile naisellisuudessa (ulkonäkö) hedelmöitymisikäisten kanssa. Mutta meistä monet uskaltavat nauttia naiseudestaan. Meitä vanhoja viisaita, kokeneita ja vähemmän itsekeskeisiä tarvitaan myös elämän joka aloilla. Me pystymme tukemaan nuorempia naisia, koska energiaa ei kulu niin paljon oman egon pönkittämiseen. Se on jopa joidenkin miestenkin mielestä miellyttävää.

Nyt en ihan ymmärrä. Miten lantio voi pienentyä? Luutko kutistuvat vaihdevuosissa?

Vierailija
35/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä nykyaika kyllä uskomaton kun ikä ja rypyt koetaan irvokkaina. Vanheneminen ei ole paha asia, se on itse asiassa elämän tarkoitus. Se saa myös näkyä. Tuntuu ihan hullulta että sitä pitäisi piilotella! Maailmassa on arvot pyörähtäneet jotenkin ihan päälaelleen.

Vierailija
36/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä sillä tarkoitetaan. Tissit tiskiin -tyylistä pukeutumista en suosittele minkäänikäisille. Normaali paita on ok, vaikka olisikin ryppyjä.

Useimmilla keski-ikäisillä ei edes ole dekolteen ryppyjä, niitä tulee 60+ -ikäisenä. Eikä ole höllyviä allejakaan, jos vain on viitsinyt pitää huolta kunnosta.

Vierailija
37/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä sillä tarkoitetaan. Tissit tiskiin -tyylistä pukeutumista en suosittele minkäänikäisille. Normaali paita on ok, vaikka olisikin ryppyjä.

Useimmilla keski-ikäisillä ei edes ole dekolteen ryppyjä, niitä tulee 60+ -ikäisenä. Eikä ole höllyviä allejakaan, jos vain on viitsinyt pitää huolta kunnosta.

Kyllä niitä aurinkovaurioita näkee jo niillä 35-vuotiailla, jotka käräyttävät useamman kerran joka kesä tuon alueen.

Vierailija
38/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryppyjä ryppyjä, sano, naiset!

Vierailija
39/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan missä nainen pitää, kotona vai tykyttää jollekin naiselle joka ahdistuu. Valitettavasti jos ihminen kumartuu pöydälle syvään seisoessa, mikä tahansa paita voi paljastaa liikaa. Kireä kaulus taas tukahduttaa ja pää ei mene kaula-aukosta läpi, jos joustamaton.

Vierailija
40/47 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On silloin kun se on vaalea ja sileä niin kun mulla. Jos selkanen yliruskettunut broilerin nahka, niin ei silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän