Millaisista miesten häpykarvoista naiset pitävät?
Olen parikymppinen mies ja olen ollut hetken sinkkuna ja kunnon puskahan tässä on päässyt kasvamaan. Olen ajatellut trimmata niitä, mutta en tiedä ajaisiko posliiniksi, trimmaisiko lyhyeksi vai jättäisikö puskan. Mitä mieltä te naiset olette yleisesti miesten häpykarvoituksesta? Haluaisin tietä myös minkä ikäisistä naisista on kyse, jos vaan kehtaatte mainita.
Kommentit (26)
Minulle mieluisin on lyhyeksi trimmattu karvoitus, mutta kivekset ja peniksen tyvi ihan sileiksi ajeltuja. N32
Puska. Koska se on pehmeä ihoa vasten. Naisena käyn sokeroinnissa. N46
Vierailija kirjoitti:
Minulle mieluisin on lyhyeksi trimmattu karvoitus, mutta kivekset ja peniksen tyvi ihan sileiksi ajeltuja. N32
Tämä olisi minulle itselleni mieluisin vaihtoehto, mutta vastaan vaimon puolesta, että kaikki karvat tallella. Tämän vuoksi karvoituksen malli vaihtelee riippuen siitä, kumman mielihaluja siinä nyt kulloinkin enemmän kuunnellaan.
N+M 50 ja vähä pääl
Minusta miehen luonnollisuus on parasta eli ei tarvetta ajella mistään ellei sitten ole karvoja jossain minne ne ei kuulu, lähinnä selkä.
Oman poikaystäväni en antaisi ajella, hän on suht runsaskarvainen.
Mia22
Vierailija kirjoitti:
Minusta miehen luonnollisuus on parasta eli ei tarvetta ajella mistään ellei sitten ole karvoja jossain minne ne ei kuulu, lähinnä selkä.
Oman poikaystäväni en antaisi ajella, hän on suht runsaskarvainen.Mia22
Et antaisi? 🤭Onnea suhteeseen.
Mieheni tykkää hullun lailla kun nuolen palleja ja pallien alapuolelta, ja silloin ajellut pallit on molemmille mukavampi ja kiihottavampi juttu.
Vierailija kirjoitti:
Oman poikaystäväni en antaisi ajella, hän on suht runsaskarvainen.Mia22
Luonnollinen on parasta, mutta jos en jonkun paikan karvoista tykkää, ne ovat epäluonnollisia 🙄
Riippuu siitä, kuinka runsas karvoitus on ja minkä tyylinen muuten, millainen kroppa ym.
Jos on oikein puskamainen puska, niin saatan ajatella, että olisi hienompi jos edes vähän siistisi, mutta ei se vaikuta silti siihen annanko suuseksiä ja otanko kurkkuun ym. (Kurkkuun ottaessa se puska tulee tosiaan suoraan nenään, jos sitä ei ole yhtään trimmattu)
Sheivatut pallit on kivempi ottaa suuhun kuin karvaiset, mutta en siihenkään puutu.
En ylipäätään koe, että kenelläkään olisi oikeutta puuttua toisen intiimikarvoitukseen, mutta jos nyt mietin tässä anonyymisti omaa lemppariani, niin ehkä sellainen kivekset ja peniksen tyvi sileiksi ja muuten luomu tai siistitty/lyhennetty (jos on kovin pensasmainen karvapuska) olisi paras.
Eli ei täysi posliini, mutta siistitty ja ns. pelipaikoilta mahdollisimman sileä. Toki vähän myös riippuu miehen tyylistä ja ulkonäöstä mikä sopii, joillakin posliini voi näyttää paremmalta kun taas joillekin sopii karvat.
N29
Ehdottomasti luonnollinen mies karvoineen kaikkineen. Minulle miehen intiimialueen karvojen ajelu olisi turnoff. Toki sitä voisi joskus hupimielessä kokeilla, mutta ei yhtään muuta. Tykkään karvaisista miehistä kyllä noin muutenkin, mutta se on asia erikseen ja on tästä irrallinen asia.
Minusta on tosi miehekästä että mies ei ajele häpykarvojaan, vaan antaa niiden olla kuten ne on kasvaneet. Lisäksi lähetyssaarnaajassa miehen karvoilla on kiva härnäävä vaikutus klitoriksessa.
N31
Minusta myös mies luonnollisessa karvoituksessaan on kaikista kiihottavinta. Pahinta on ajeltu karva ja sen sänki, eli se mitä kutsutaan siistityksi. Se on niin karkea ja kova ja raapivan kutittava karva, en tykkää yhtään koskea siihen. Luonnonkarva on ihanan pehmeää ja myös miehen ominaistuoksu tarttuu siihen ihanasti kiinni (normaalihygienia kiitos, tietysti). Jos kaikki karvat on ajettu pois, näyttää penis jotenkin kiusalliselta nakilta, kuin pikkupojan pippeliltä. Onhan niitä juuri ajeltuja kiveksiä ihan kiva imeä ja nuolla, mutta visuaalisesti se on hieman oudon näköistä. Luomu best <3
N38
Siistitty on kaikin puolin paras. Tarkoitan siistityllä saksilla lyhyeksi leikattua.
En tiedä millaisia pehmopuskia muut ovat päässeet paijaamaan, mutta minulla on kokemusta puskista jotka ovat olleet karkeita ja pisteleviä. Ne eivät ole olleet niitä mukavimpia styleja.
Täydellinen olisi paljaat pallit ja kullin päältä sivuilta hieman höylällä siistitty, mutta keskelle jätetty hyvä mytty karvaa. Kullin varsi hyvä ajella jos siihen kasvaa karvaa.
Vierailija kirjoitti:
Siistitty on kaikin puolin paras. Tarkoitan siistityllä saksilla lyhyeksi leikattua.
En tiedä millaisia pehmopuskia muut ovat päässeet paijaamaan, mutta minulla on kokemusta puskista jotka ovat olleet karkeita ja pisteleviä. Ne eivät ole olleet niitä mukavimpia styleja.
Itse yleensä leikkaan saksilla suunnilleen sopivan mittaiseksi, enkä ala sen enempää hifistelemään. Oma puskani tuntuu ainakin omasta mielestäni suht pehmeältä, joten ei sekään mikään huono valinta olisi, jos kumppanini pitäisi puskasta. On muuten tullut mukavana yllätyksenä että naiset tykkäävät myös rehellisistä puskista :D
Käy katsomassa a. s. - Suomi. fi nim. Vanhus
Kullin varresta karvat pois ja palleistakin jos ne nyt on ihan tosikarvaiset. Mutta kyllä aikuisella mielellä pitää olla karvat.
Poslari ja siihen kivat tatuoinnit ja ehkä joku lävistys.
Vierailija kirjoitti:
Kullin varresta karvat pois ja palleistakin jos ne nyt on ihan tosikarvaiset. Mutta kyllä aikuisella mielellä pitää olla karvat.
Hyvä, että karvaisetkin naisille maistuu karvaisemmatkin kalut. Itse en jaksaisikaan jatkuvasti sheivata.
Vierailija kirjoitti:
Sokeroin itse kassit ja varren ja on takuupehmeä. Kauhistuttaa ajatus kasseihin kasvavasta sängestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokeroin itse kassit ja varren ja on takuupehmeä. Kauhistuttaa ajatus kasseihin kasvavasta sängestä.
Tuota voisi kokeillakkin. Onko miten vaivalloinen tai hintava prosessi? Miten useasti pitää sokeroida uudestaan?
Varmasti on eroa näissä miehillä ja naisilla. Ite leikkaan mieheltä kaikki pois ja ite käyn brassil 6vk välein. Molemmille hyvä näin.