Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isoimmat varoitusmerkit uuden Tinder-tuttavuuden kanssa?

Vierailija
19.10.2022 |

Mikä ois esim. treffeillä ilmi tullessaan sellainen asia, että homma tyssäisi siihen?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli nainen ei katso silmiin kun kysyt bodycounttia niin se on 100% varmuudella oikeasti yli 100

Miksi ihmeessä kysyisit moista? Meillä on kaikilla historia ja ainakin minusta on hyvä että treffikumppani on nauttinut elämästään. Ei se monenko ihmisen kanssa toinen ole ollut tee ihmisestä hyvää tai huonoa. 

M53

Vähän veikkaan että tällaisten kyselijä ei ole koskaan millään treffeillä ollutkaan, ja pimperon näki viimeksi syntyessään.

Vierailija
22/44 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle mies kertoi vasta treffeillä, että hänellä on lapsi. Oltiin siis viestitelty jo viikkoja. Minusta se oli niin uskomattoman röyhkeä veto, että se oli sitten siinä. Pahinta ei ollut se lapsen olemassaolo vaan tahallinen tiedon pimittäminen. Minkälainen mies yrittää naisen saamiseksi häivyttää oman lapsensa olemattomiin?

Toi on tosi nihkeetä.

Mulla oli tinderissä selkeästi texti, että lapsivaihe on kokonaaan ohi.

Aikuinen tietenkin ok jne.

Nainen kertoo 2 viikon jälkeen, että lapsi ei olekaan 21v omillaan elävä vaan 9v lapsi.

Se oli siinä sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli nainen ei katso silmiin kun kysyt bodycounttia niin se on 100% varmuudella oikeasti yli 100

Se siveä naapurintyttö ei katso sinua päinkään moisen kysymyksen jälkeen 🤣 kiusallista

Tämä! Tuollainen käytös karkottaa ne kiltit tytöt vielä varmemmin kuin tuhmat.

Vierailija
24/44 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kerron lapsista vain, jos olen kiinnostunut miehestä parisuhdemielessä TAI jos mies kysyy suoraan.

Suurin osa tinder-miehistä ei tiedä oikeastaan mitään arjestani. Pidän vastaukset ympäripyöreinä kunnes opin tuntemaan miestä paremmin.

Harva pääsee mun lähelleni.

Kun kerron lapsistani, miesten suhtautuminen yleensä ollut arvostava/kunnioittava. Moni todennut, että äitiys tekee musta puoleensavetävämmän.

Vierailija kirjoitti:

Mulle mies kertoi vasta treffeillä, että hänellä on lapsi. Oltiin siis viestitelty jo viikkoja. Minusta se oli niin uskomattoman röyhkeä veto, että se oli sitten siinä. Pahinta ei ollut se lapsen olemassaolo vaan tahallinen tiedon pimittäminen. Minkälainen mies yrittää naisen saamiseksi häivyttää oman lapsensa olemattomiin?

Vierailija
25/44 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kysymys ja typerät englannista väännetty mukasanat keskustelussa.

En ole käyttöesine ja etsin älyllistä seuraa joka lukee eikä vain seuraa internetkeskusteluja ja Youtube-videoita.

Vierailija
26/44 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit kasvoissa, kaulassa, rintakehässä tai sormissa.

Vierailija
27/44 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ihminen yrittää toisen saamiseksi häivyttää oman lapsensa olemattomiin? Tämäkään ei ole sukupuolisidonnainen asia. Minulle on pimitetty sekä lapsi, että lemmikki vaikka olen profiilissa ilmaisut näille ei kiitos( entä sinä?). Kai siinä joku vähän ajattelee, että olen niin hyvä tyyppi, että kyllä se toinen vastaan tulee.

Naiset harvemmin pimittää tietoa lapsesta, koska se äiti on yleensä lähivanhempi, joten valehtelussa ei olisi mitään mieltä.

Olet ilmeisesti aina ollut nainen?

Minä sulla on nyt hätänä?

Jos olet aina ollut nainen sinulla ei taida olla kokemuksellista vertailupohjaa miten nainen käyttäytyy kun hän etsii itselleen kumppania? 

Vierailija
28/44 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliittinen fanaattisuus, ylimielisyys, epäsiisteys, polyamorisuus, lapset ja lemmikit, tupakointi, valehtelu (esim. kuva tai pituusilmoitus ei vastaa totuutta), mielenterveysongelmat

Vierailija
29/44 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ihminen yrittää toisen saamiseksi häivyttää oman lapsensa olemattomiin? Tämäkään ei ole sukupuolisidonnainen asia. Minulle on pimitetty sekä lapsi, että lemmikki vaikka olen profiilissa ilmaisut näille ei kiitos( entä sinä?). Kai siinä joku vähän ajattelee, että olen niin hyvä tyyppi, että kyllä se toinen vastaan tulee.

Naiset harvemmin pimittää tietoa lapsesta, koska se äiti on yleensä lähivanhempi, joten valehtelussa ei olisi mitään mieltä.

Jos olet aina ollut nainen sinulla ei taida olla kokemuksellista vertailupohjaa miten nainen käyttäytyy kun hän etsii itselleen kumppania? 

Väitteesi, että naisille olisi kovinkin tyypillistä teeskennellä lapsetonta, on yksinkertaisesti järjetön, tai ehkä sitten vaan onnistut valitsemaan tuollaisia järjen jättiläisiä (mikähän takia?) Sillä valheella on naisten kohdalla vielä lyhyemmät jäljet kuin miehillä, joista osa sentään tosiaan on sellaisia rusinat pullasta -viikonloppuisiä, joiden elämässä lapsi ei oikeastaan kauheasti näy.

Vierailija
30/44 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ehkä varoitusmerkkejä, mutta turn-offeja: tatuoinnit, suojelurotuiset koirat, lävistykset, liiallinen alkoholin käyttö, ammatilla tai koulutuksella päteminen, prinsessamaisuus, polyamorisuus, avoimet suhteet.

Vierailija
31/44 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi hyvää päivää, mitähän ihmettä mä kahden kouluikäisen pääasiallisena huoltajana hyötyisin siitä, että yrittäisin mahdollisimman pitkään teeskennellä lapsetonta? Se asiahan tulisi ilmi heti siinä vaiheessa, kun olisi aika olla yhdessä kahden tunnin kahvilatreffejä pidempään. Se sen sijaan ei yllätä, että moni etäisä tekee tuota, koska onhan se varmaan hirmu kätevää.

Vierailija
32/44 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ensitreffeillä kysellään body countia niin ei tarvinne numeroa tallentaa.

Vierailija
33/44 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän bäshääminen, rasismi, seksismi ja se jos jää jo tuossa vaiheessa kiinni valehtelusta. Esim. mulla luki profiilissa, että tupakoitsijat ei kiinnosta, ja silti useampikin äijä alkoi sitten sen ekan tuopin jälkeen vähän silleen kautta rantain sönkätä että itse asiassa hän kyllä polttaa tälleen "välillä", ei kai haittaa.

Vierailija
34/44 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin muutamilla treffeillä ihan kivan miehen kanssa, joka kuitenkin sen n. kolmen viikon tuntemisen aikana mainitsi jotain neljä kertaa olevansa krapulassa. Vedin johtopäätökset ja jätin hänet elämään railakasta sinkkuelämää.

Vierailija
35/44 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin muutamilla treffeillä ihan kivan miehen kanssa, joka kuitenkin sen n. kolmen viikon tuntemisen aikana mainitsi jotain neljä kertaa olevansa krapulassa. Vedin johtopäätökset ja jätin hänet elämään railakasta sinkkuelämää.

Hah, joltain irtos alapeukku tähänkin! Mikko, sinäkö siellä?

Vierailija
36/44 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rokotettu se kannattaa kysyä koska sellaisen kanssa lapsen saaminen on vaikeaa sekä jos onnistuu niin todennäköisyys saada kehitysvammainen lapsi on 400 prosenttia todennäköisempää. Omat lapset kasvatan suoraan ajattelemaan näin. Meidän sukuun ei haluta jatkossakaan rnata.

Vierailija
37/44 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkkuisen pippelin omistajat. Sairaalloisen mustasukkaisia keskimäärin. Ilmeisesti oma riittävyys tekee epävarmaksi.

Vierailija
38/44 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en pysty katsomaan silmiin, jos joku ihan oikeassa elämässä käyttäisi tuollaista sanaa ja keskustelisi menneistä suhteista tuohon sävyyn. MIelessäni olisi pääni päällä puhekuplassa huutomerkkejä ja kysymysmerkkejä ja ajatus, että missä on lähin exit. (Mun luku on 4, kaikki vakisuhteissa tapahtuneita, olen jo keski-ikäinen.)

Vierailija
39/44 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on rokotettu se kannattaa kysyä koska sellaisen kanssa lapsen saaminen on vaikeaa sekä jos onnistuu niin todennäköisyys saada kehitysvammainen lapsi on 400 prosenttia todennäköisempää. Omat lapset kasvatan suoraan ajattelemaan näin. Meidän sukuun ei haluta jatkossakaan rnata.

Joo, kannattaa alkaa metelöimään näistä jo ennen ekoja treffejä niin täysipäiset yksilöt tietää karttaa. Jos vaan lisäännytte niiden sukulaisten kesken, niinkuin tähänkin asti.

Vierailija
40/44 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat oli ajalta -25kg ja melkoinen pallero lyllersi paikalle. Heltta heilui kun yritti itseään liikuttaa, pelkäsin saako se sydärin. Semmoinen unelmamorsian sillä kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi