Isoimmat varoitusmerkit uuden Tinder-tuttavuuden kanssa?
Mikä ois esim. treffeillä ilmi tullessaan sellainen asia, että homma tyssäisi siihen?
Kommentit (44)
Mulle mies kertoi vasta treffeillä, että hänellä on lapsi. Oltiin siis viestitelty jo viikkoja. Minusta se oli niin uskomattoman röyhkeä veto, että se oli sitten siinä. Pahinta ei ollut se lapsen olemassaolo vaan tahallinen tiedon pimittäminen. Minkälainen mies yrittää naisen saamiseksi häivyttää oman lapsensa olemattomiin?
Tarkkaile miten kohtelee kahvilan tms. henkilökuntaa.
Töykeä töksäyttelijä ei todennäköisesti kohtele sinuakaan kauniisti.
Kiroilu, alkoholi, tupakointi, ei huomioi muita ihmisiä (etuilee, jne). Tulee epäsiistinä ja paljastuu persuksi, trumpistiksi tai muuksi sekopääksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulle mies kertoi vasta treffeillä, että hänellä on lapsi. Oltiin siis viestitelty jo viikkoja. Minusta se oli niin uskomattoman röyhkeä veto, että se oli sitten siinä. Pahinta ei ollut se lapsen olemassaolo vaan tahallinen tiedon pimittäminen. Minkälainen mies yrittää naisen saamiseksi häivyttää oman lapsensa olemattomiin?
Minkälainen ihminen yrittää toisen saamiseksi häivyttää oman lapsensa olemattomiin? Tämäkään ei ole sukupuolisidonnainen asia. Minulle on pimitetty sekä lapsi, että lemmikki vaikka olen profiilissa ilmaisut näille ei kiitos( entä sinä?). Kai siinä joku vähän ajattelee, että olen niin hyvä tyyppi, että kyllä se toinen vastaan tulee.
Mikäli nainen ei katso silmiin kun kysyt bodycounttia niin se on 100% varmuudella oikeasti yli 100
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen yrittää toisen saamiseksi häivyttää oman lapsensa olemattomiin? Tämäkään ei ole sukupuolisidonnainen asia. Minulle on pimitetty sekä lapsi, että lemmikki vaikka olen profiilissa ilmaisut näille ei kiitos( entä sinä?). Kai siinä joku vähän ajattelee, että olen niin hyvä tyyppi, että kyllä se toinen vastaan tulee.
Naiset harvemmin pimittää tietoa lapsesta, koska se äiti on yleensä lähivanhempi, joten valehtelussa ei olisi mitään mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset harvemmin pimittää tietoa lapsesta, koska se äiti on yleensä lähivanhempi, joten valehtelussa ei olisi mitään mieltä.
Olet ilmeisesti aina ollut nainen?
Päihdeongelma, juuri päättynyt parisuhde, työttömyys, ulkonäkö ei vastaa kuvia jne... perus
Mä lopetin tapaamiset miehen kanssa, joka tuli molemmille treffeille melkein 10 minuuttia myöhässä ilmoittamatta tai pahoittelematta asiaa. 10 min. ei ole pitkä aika, mutta jos ei edes vaivaudu laittamaan viestiä tai sano edes että sori, se kertoo kunnioituksen puutteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti aina ollut nainen?
Minä sulla on nyt hätänä?
Vierailija kirjoitti:
Mikäli nainen ei katso silmiin kun kysyt bodycounttia niin se on 100% varmuudella oikeasti yli 100
Miksi ihmeessä kysyisit moista? Meillä on kaikilla historia ja ainakin minusta on hyvä että treffikumppani on nauttinut elämästään. Ei se monenko ihmisen kanssa toinen ole ollut tee ihmisestä hyvää tai huonoa.
M53
Vierailija kirjoitti:
Kiroilu, alkoholi, tupakointi, ei huomioi muita ihmisiä (etuilee, jne). Tulee epäsiistinä ja paljastuu persuksi, trumpistiksi tai muuksi sekopääksi.
Punavihreä mätisäkki on kammottava yllätys treffeillä, niitä on valitettavasti koko maa täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Sulla varmaan riittää naisia, kun olet noin charmantti.
Vierailija kirjoitti:
Se siveä naapurintyttö ei katso sinua päinkään moisen kysymyksen jälkeen 🤣 kiusallista
Vierailija kirjoitti:
Päihdeongelma, juuri päättynyt parisuhde, työttömyys, ulkonäkö ei vastaa kuvia jne... perus
Jos keskiluokkainen valkokaulustyöläinen on vaikka viikon työttömänä määräaikaisuuden päätyttyä, hän siis putoaa sinun kirjoissasi välittömästi paarialuokkaan?
Naisten suhteen:
Heikot keskustelutaidot, tyly/ylimielinen luonne, epähuomaavaisuus,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punavihreä mätisäkki on kammottava yllätys treffeillä, niitä on valitettavasti koko maa täynnä.
Äh, päivystävä mätisäkki-boy löysi tännekin. Kuinka ikävystyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Naisten suhteen:
Heikot keskustelutaidot, tyly/ylimielinen luonne, epähuomaavaisuus,
Miesten suhteen kuitenkin ok?
Vierailija kirjoitti:
Tarkkaile miten kohtelee kahvilan tms. henkilökuntaa.
Töykeä töksäyttelijä ei todennäköisesti kohtele sinuakaan kauniisti.
Tämä! Ja vaikka kohtelisikin minua kauniisti, en halua sellaista ylimielistä junttia, jonka käytöstavat ovat riippuvaisia siitä kenen kanssa on tekemisissä.
Lähtökohtaisesti ajattelen, että ihmiset on kivoja, mutta kaikista ei vaan ole pariksi. Joten se, mikä toiselle on syy juosta karkuun on toisen mielestä kiehtovaa tai vetävää.
Itselle alkoholinkäyttö liiallisuuksiin mennessä olisi ehdottomasti este etenemiselle. Jos treffit tuntuvat vaan syyltä juoda viinaa, ei jatkoon.