Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono itsetunto ja pettäminen

Vierailija
19.10.2022 |

Mies jäi kiinni viestittelystä toisen naisen kanssa. Viestit olivat molemmin puolin seksiin vihjailevia. Fyysistä kontaktia ei kuulemma ole ollut ja tämän ehkä uskonkin, koska heillä on välimatkaa. Toki se fakta että välimatka on "pelastava" tekijä ei mielestäni auta kun on ollut halua pettämiseen.

Ongelmana tässä on oma huono itsetuntoni. Mielessäni pyörii syyt tähän toimintaan. Olen alun perin rakastunut mm. siihen tunteeseen että tälle miehelle minä kelpaan ja hän näkee minut ihanana naisena. (eikö tämä olekin suhteessa olennainen asia?)
Exäni (aviossa 18v) hyljeksi minua mm (lievän)ylipainon takia ja se jätti traumat. Olin tavatessamme nuorena laiha, mutta sain painoa vuosien aikana +15kg. Olen ollut myös koulukiusattu nuorena.
Miten ihmeessä pääsen yli tästä. En ole mikään sysiruma kuitenkaan.
Onko kohtalotovereita, huonon itsetunnon kanssa kamppailevia naisia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen ei ole = seksi

Vierailija
2/7 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on itsenäinen vahva elämä pitää ottaa haltuun ennen kuin edes suunnittelee parisuhdetta.

Luottamuksen voi pettää muutenkin kuin vain panemalla toista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on itsenäinen vahva elämä pitää ottaa haltuun ennen kuin edes suunnittelee parisuhdetta.

Luottamuksen voi pettää muutenkin kuin vain panemalla toista.

Nimen omaan voi. Se ettei aktia ehkä ole tapahtunut ei poista sitä tunnetta mikä syntyy sen suunnittelusta ja haluamisesta. Kyllähän se koville ottaa kun miettii mitä minusta puuttuu verrattuna tähän toiseen.

Sanoisin kuvien perusteella että minä  olen meistä kahdesta kauniimpi. Ja aika hyvä sängyssäkin. Silti takaraivossa sykkii ajatus että toisella on jotain kiinnostavampaa koska mies sitä on haikaillut.

Ja kyllä ehdin saada itsetuntoa kasaan aika hyvinkin 3 vuoden aikana, mutta tämä kyllä oli kolaus.

ap

Vierailija
4/7 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,eipä kiinnosta mitenkään.

Vierailija
5/7 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö,höpö.......

Vierailija
6/7 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan pettäisi puolisoani, vaan käyn vaihtelun tarpeen yllättäessä ns. ammattilaisilla, niin kuin kaikki muutkin vastuulliset miehet. Ei ymmärrystä pettäjille! Jukka 52v

Vierailija
7/7 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en koskaan pettäisi puolisoani, vaan käyn vaihtelun tarpeen yllättäessä ns. ammattilaisilla, niin kuin kaikki muutkin vastuulliset miehet. Ei ymmärrystä pettäjille! Jukka 52v

Tätä naiset eivät tahdo millään muuten myöntää, että se oma Jarmo-Pekkakin käy Tatjanan aukoissa pari kertaa kuussa. N. 100% miehistä käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme