Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderdeitin tyyli ei miellytä - mitä teen?

Vierailija
19.10.2022 |

Tapasin Tinderin kautta miehen, joka on muuten ihana ja miellyttävä ja haluaisin jatkaa tapailua, mutta hänen pukeutumistyylinsä on todella juntti eikä miellytä minua ollenkaan (mm. Vahvasti pestyjä löysiä farkkuja jne.). Tyylin ei tarvitse olla mitenkään ihmeellisen hieno, mutta tämä vaan on liikaa. Kehtaanko sanoa hänelle suoraan, ettei hänen tyyli miellytä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä jollain tyylillä? Kai sä nyt jutuista huomaat onko tyyppi juntti vai ei.

Vierailija
2/13 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy ihmiset sellaisena kuin he ovat ja katso peiliin + mieti syvällisesti miksi noin pinnalliset asiat kuin pukeutuminen haittaavat sinun feng shuita. Vikahan on siis sinussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sano mitään vaan alat ostelemaan lahjaksi vaatteita ja aina kun pitää niitä sun ostamia niin muistat kehua kuinka hyvältä näyttää ja jos pitää vanhoja vaatteitaan et sano mitään tai kyselet niistä sun ostamista

Vierailija
4/13 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Ei siitä pidemmän päälle tule mitään, jos joutuu toisen pukeutumista häpeämään.

Vierailija
5/13 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitäisi sanoa, että tyyli ei miellytä? Jos et pysty elämään asian kanssa, etsit seuraavan tindermiehen.

Vierailija
6/13 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jatkaisin kyllä tutustumista jos tuo on ainoa kielteinen asia. Jos siitä parisuhde tulee, niin monet miehet jotka ei niin välitä pukeutumisestaan ottavat kyllä mielellään naiselta vastaan tyyli- ja ostosneuvoja. Oma miehenikin oli sellainen että käytti mitä äiti lahjaksi osti jouluna ja syntymäpäivänä. Ei hän ollut mitenkään kielteinen parempaa pukeutumista kohtaan, mutta sanoi ettei ollut vaan silmää sellaiselle, että hänestä ne äidin ostamat vaatteet oli ihan hyviä. Mutta tykkäsi ihan, että minä otin sen vaatteiden hankinnan äidiltään ja tyyli muuttui.

Vierailija
7/13 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teen, ARGH!

t. Satu ja Lasse, trollausta vuodesta 2013

Vierailija
8/13 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jatkaisin kyllä tutustumista jos tuo on ainoa kielteinen asia. Jos siitä parisuhde tulee, niin monet miehet jotka ei niin välitä pukeutumisestaan ottavat kyllä mielellään naiselta vastaan tyyli- ja ostosneuvoja. Oma miehenikin oli sellainen että käytti mitä äiti lahjaksi osti jouluna ja syntymäpäivänä. Ei hän ollut mitenkään kielteinen parempaa pukeutumista kohtaan, mutta sanoi ettei ollut vaan silmää sellaiselle, että hänestä ne äidin ostamat vaatteet oli ihan hyviä. Mutta tykkäsi ihan, että minä otin sen vaatteiden hankinnan äidiltään ja tyyli muuttui.

Kiitos, tämä oli hyvä kommentti!

Ap

Vierailija
9/13 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nainen? Jos et, voit sanoa suoraan. Jos olet, et voi sanoa suoraan. Naiset on paljon parempia manipuloinnissa ja henkisissä peleissä kuin asioiden suoraan sanomisessa.

Vierailija
10/13 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kyse on edes tyylistä. Todennäköisesti syy on jokin muu, mutta tiedostava mielesi nostaa vain vaatteet tikunnokkaan. Ja kyllähän se kertoo ihmisestä jotain, se kuinka tämä pukeutuu. Voi pukeutua rennosti ja huolettomasti monella tapaa. Jatka siis etsimistä.

Vierailija
11/13 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse suhtautuisit siihen, jos mies sanoisi sinulle, ettei sinun tyyli miellytä häntä?

Vierailija
12/13 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tyyli ei miellytä ketään. Olet pinnallinen akka. 

Vierailija
13/13 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten itse suhtautuisit siihen, jos mies sanoisi sinulle, ettei sinun tyyli miellytä häntä?

Tää on hyvä pointti. Jos täällä mies kysyisi vastaavaa naisesta, tulisi heti tynnyrillinen kuraa päälle. Naisen oma oikeus omaan tyyliin on paljon tärkeämpää kuin miehen miellyttäminen. Samaan aikaan neuvotaan naiselle, että kyllä siihen miehen tyyliin voi päästä piankin vaikuttamaan. Ei se hei ihan näin mene! Haluatko edes miestä, jonka joudut itse pukemaan ja stailaamaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän