Miehet, miten pyydätte peppuseksiä? Vaimoiltanne, tyttöystäviltä
vai alatteko vain tökkiä, kostutella peppureikää...
Mua nyt häiritsee tää, kun uusi mies ystävä alkaa vain kostutella, rasvailla...olen sanonut hänelle että kysy, mutta ei liekkö sitten ujo vai mikä
Kommentit (9)
Vierailija:
Mut jos jonkin väärän liikkeen tekee niin palaute on luokkaa raivotautinen doberman..
vaikka yuleensä vaimo antaa kuukautisten aikana
joten kun ne päivät tietää saavansa
raivotautinen...doberman....onneksi en ole, mutta pitäisin että voisi edes kysyä saisinko...mutta jos mieheni exä on myös ollut joku raivotautinen.
Huhheijaa... Ap siis täällä vielä, mä sanon miehelleni, voisitko? minä haluaisin tänään toiseenkin? joskus vastaus on kyllä :) ex-mies ei halunnut, koskaan...sai suurin piirtein paniikkikohtauksen jo ajatuksesta.
vaimo usein kysyy kumpaa reikää haluat. Joskus harvoin b-rappu on syystä tai toisesta arka, joten sitä ei voi käyttää.
Ja tämä ei ole mikään amisviiksen päiväuni, vaan 40 v. miehen arkielämää.
siis 40 vuotiaan pienimunaisen miehen arkielämää
Yleensä esileikin jälkeen kysyn hiljaa hieroen jos saisi kakkosta. Liukuvoie löytyy aina laatikosta joten se on hoidossa. AKtin jälkeen aina pusu poskelle ja ylistys naiselle. Menkkojen aikana helpompi saada mutta se vaatii aina pientä runiausta mutta se on sen arvoista :-)
Taidat olla oikea vanha kunnon romantikko !!
Eli harrastatte silloin tällöin? On totta että pitäisi kysyä, mutta kai vanhat tabut vielä rajoittaa.
Minä en saa vaimolta kakkosta, mutta pitäisi tiedustella asioita avoimemmin muuten. Koska häneltä ei mitään vinkkejä juuri irtoa. Mut jos jonkin väärän liikkeen tekee niin palaute on luokkaa raivotautinen doberman..