Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies olla liian cool sängyssä?

Vierailija
22.02.2006 |

Mulla on melko uusi tuttavuus, itseäni 7 vuotta nuorempi. Sellainen käytökseltään aina cool, ulkoisesti viimeisen päälle stailattu ja laitettu, luonteeltaan ei ällöttävän päällekäyvä. Pientä päällekäyvyyttä kuitenkin toivoisin sänkyasioissa, hän on aika passiivinen.

Voisiko johtua tästä liiasta cooliudesta, eli ei voi heittäytyä täysillä mukaan vaan säilyttää aina kontrollin ja kasvonsa ¿ orgasmissakaan ei päästä inahdustakaan, vaikka nautinnosta huohottava tai karjaiseva mies on ihana.

Tai ehkä ikäerostamme ja sen tuomasta epävarmuuden tunteesta ¿ pelkääkö hän mokaavansa jotenkin ja että olen tottunut kokeneempiin miehiin?

Vai olenko ottanut itse liian aktiivisen roolin ja sen vuoksi hän on jättäytynyt passiiviseksi ¿ otan aina pitkään suihin (hän on ottanut kaksi kertaa minulta), hyväilen häntä aina vähän uusin, eri tavoin koska hänen upea kroppansa innostaa mua kokeiluihin (hän sivelee ehkä vähän vyötäröltä, rintojakaan ei oikeastaan ikinä), olen mm. sitonut hänen silmänsä hyväilyjen ajaksi ja minun ehdotuksestani harrastimme anaaliseksiä, hänelle ensimmäistä kertaa (piti kovasti). Onko ohjat mulla liiaksi käsissä?

Vai kokeeko hän seksin jotenkin likaisena ja suttuisena, kun kerran pitää itsensä ja ulkonäkönsäkin aina tip top, esim. siistii kainalokarvat ym ja seksissä pakosti rapatessa roiskuu. Suudellessa ei koskaan käytä kieltä mukana, vaikka kielarit veisi multa jalta alta, saan vain siveitä pikku suukkoja. Olen pyytänyt myös imeskelemään kaulaani, mutta sinnekin saan vain sinänsä suloisia suukkosia.

Pitäisiköhän itse passivoitua, että minäkin alkaisin saada hyväilyjä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkko on nyt sitten varattu. Mennään naimisiin ihana nainen?

Vierailija
2/4 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vois ikinä harrastaa moisen kans seksiä. Ei kielisuudelmia eikä kunnon hyväilyjä. Siistii akinalokarvat!!! Muka mies!!!!! Kai se ajaa säärikarvat kans...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hää on ilmeisesti näitä metroseksuaaleja, todellisen seksikkyys ja aistillisuus on kadonnut jonnekin aikaa sitten, tai sitten kaveri ei vaan tajuu. Sano sille että " nythän on niin että te herraseni olette melko kylmä kaveri punkan puolella, lämpöä kehiin!"

Vierailija
4/4 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. telkkarissa esitetääm MUKA-cooliutena ja sitten sitä heh neitimäisyyttä pyritään viimeseen asti/päälle noudattaan, voi-voi. Tai koska iteasiassa koko ihmislajihan on aika " susi" lajike, joten mitäs jos toivottavasti kaikista nuorista miehistä kautta maailman tulis tollasia höpölöpö-pellejä (jotka eivät Ymmärrettävästi oikeitaitoja naarasleidejä ki.innosta), niin eipä ois enää parin sukupolven jälkeen ihmisiä lajiakaan jatkamassa ja sehän ois ainakin (koko muun) maapallon kannalta todella hyvä ja hieno asia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän