Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ystävä käyttäytyi omituisesti minua kohtaan.

Vierailija
18.10.2022 |

Olimme illanistujaisissa viikonloppuna mieheni sekä yhteisten ystäviemme kanssa. Jatkoimme kuppilaan iltaa puolen yön aikoihin, mieheni jäi kotiin nukkumaan ja muutama muukin jatkoi kotiinsa. Minä, miehen paras kaveri ja muutama ystävämme siis jatkoimme baariin.
Baarissa miehen paras kaveri tarjosi minulle muutaman juoman, kehui minua kauniiksi ja halasi monta kertaa.
Mitään muuta ei tapahtunut. Nyt tämä miehen paras kaveri on sanonut miehelleni, että hänen täytyy vähän katsoa mun perään ja mitä puuhaan baarissa..
En ymmärrä. Mikäköhän homma?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tuolla kaverilla oli mielessään..

Vierailija
22/23 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota opiksesi. Tarkoitan, että itse et anna aihetta "juoruille", pidä väliä miehen kaveriin, tarkoitan sekä fyysistä että henkistä väliä. Suhtautuisin itse hyvin nuivasti vieraan miehen, vaikkakin tutun, halauksiin, oltaispa alkoholia nautittu tai ei. Hyväksyisin nopean halauksen jos ei oltais nähty aikoihin tai jos olis kyseessä jokin onnittelu.

Tuon miehen kaverin kanssa en tuommoisen jälkeen kyllä haluaisi olla tekemisissä kuin vain pakollisen. Joissain ystäväporukoissa ja suvuissa halaaminen on ihan normiarkea. Ruotsiin kun lähden sukuloimaan, niin siellä kyllä halataan sukulaisten kavereita ja kumppaneita sukupuoleen katsomatta ja selvinpäin, vaikka tavattaisiin ensimmäistä kertaa, kulttuurieroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista. Luultavammin haluaa teidän eroavan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän