Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saxenda,tuo ihmelääke

Vierailija
18.10.2022 |

Olen käyttänyt saxendaa nyt viikon. Oloni on suorastaan järkyttynyt. Pohjaton nälkä lähti heti toisena pistospäivänä. Herkkuja ei tee mieli ja olo on kylläinen paljon pienemmästä määrästä ruokaa kuin ennen.

Ei tarvitse yhtään "kitua nälässä" niinkun ennen kun olen vähentänyt syömistä,ja yrittänyt laihduttaa. Tämä on kyllä minun elämäni mullistava keksintö-

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kallis. 180e paketti joka kestää aluksi pitempään koska aloitellaan pienellä määrällä lääkettä. Kelakorvauksen saa lääkkeeseen jos on sokerit koholla. Minulla ei ole ja maksan itse.

Kelakorvauksen lääkkeeseen VOI saada, jos on esidiabetes (huom, ei saa olla diabetes), riittävä painoindeksi JA lääkitys verenpaineeseen TAI kolesteroliin.

Vierailija
22/24 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittavaikutuksena saxenda aiheuttaa minulle järkyttävät ilmavaivat. Mieheni ettei voi keskittyä etätöiden tekoon, kun piereskelen lähes jatkuvasti. Häntä kuulemma häiritsee kovaääninen, pitkäkestoinen rutina ja kaikkialla asunnossamme leijuva hirveä löyhkä. Oon tosi loukkaantunut tästä😢

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt saxendaa 11 kk. Ekat kuukaudet paino putosi hyvin, mutta aika nopeasti vaikutus pieneni ja oli liki olematon. Pahimpina päivinä on ihan yhtä kiljuva nälkä kuin ennenkin, ja makeanhimo entisellään. paino on viime kuukausina pudonnut ehkä puoli kiloa kuukaudessa -vauhtia, vaikka pudotettavaa on yhä reilusti.

Vielä olen sen kuukausipakkauksen ostanut ja pikku hiljaa ajanut lääkettä alas, mutta kyllä nämä pudotetut kilot liikaa maksavat. Ei ole oikotietä onneen.

Saxenda vaikutti mulla ihan hyvin 3 ekaa kuukautta, sitten vaikutus alkoi hiipua. Pistopaikan vaihto reiteen auttoi jonkin aikaa, mutta aika nopeasti senkin apu loppui.

Vierailija
24/24 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuusta saakka olen käyttänyt, painoa pudonnut 12kg. Ihan tyytyväinen olen. Aiemmin olen saanut välillä laihdutettua ilman apua, mutta kilot tulee takaisin, kun mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta.

Ei pidä pettyä, jos ei heti ala laskea, tai tulee kausia, jolloin paino e putoa. Voi pysyä pari-kolme viikkoakin samoissa ja sitten menee kerralla kilo-kaksi alaspäin. Samoin kilo ylös-alas liikettä tulee, mutta suunta on kuitenkin alaspäin.

Tietty alussa stressaa, kun pitäisi se 5 prosenttia painosta pudottaa, että saa jatkon kelasta. 

Lääke on korvauksenkin jälkeen kallis, ainakin näin työttömälle, mutta pakko löytää rahat jostain, kun se toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän