Saxenda,tuo ihmelääke
Olen käyttänyt saxendaa nyt viikon. Oloni on suorastaan järkyttynyt. Pohjaton nälkä lähti heti toisena pistospäivänä. Herkkuja ei tee mieli ja olo on kylläinen paljon pienemmästä määrästä ruokaa kuin ennen.
Ei tarvitse yhtään "kitua nälässä" niinkun ennen kun olen vähentänyt syömistä,ja yrittänyt laihduttaa. Tämä on kyllä minun elämäni mullistava keksintö-
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
mihin vaivaan tota sait?
Liikapainoonhan se.
eri
Ylipainoon sen saa kun on tarpeeksi iso bmi.
Luuletko kaikki tietävät lääkkeiden nimet ja käyttävät eri lääkeitä? Olisit avannut aloituksesi mihin lääkettä sait?Sillä niin läkärit kuin hoitoalan henkilöt jotka tuntevat läkeet: Ovat töissä .Vapaa aijalla ei tämä sivusto. Varmasti muta tekemistä silloin.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko kaikki tietävät lääkkeiden nimet ja käyttävät eri lääkeitä? Olisit avannut aloituksesi mihin lääkettä sait?Sillä niin läkärit kuin hoitoalan henkilöt jotka tuntevat läkeet: Ovat töissä .Vapaa aijalla ei tämä sivusto. Varmasti muta tekemistä silloin.
Ootpa kiukkuinen :D Toivottavasti sait vähän helpotusta oloosi tästä
Vierailija kirjoitti:
No mä en ainakaan ole töissä ja tuttu nimi on.
Onko muilla kokemuksia Saxendasta, hyviä/ huonoja?
Paljonko on painoa lähtenyt?
Mulla alkaa ensi viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Luepa kirjoituksesi ja mieti mitä siinä meni vikaan !
Huoh !
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokainen lääkkeen kohderyhmäläinen jo ainakin sen nimeltä tiedä? Ainakin niistä, jotka nettiä osaavat käyttää ja palstailevat täällä.
Jos ei koitakaan etsiä apua ylipainoonsa, niin silloin ei ehkä ole Saxendasta vielä kuullut. Luulisi aloituksesta näkevän, mihin se auttoi (näläntunne esim.)
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla kokemuksia Saxendasta, hyviä/ huonoja?
Paljonko on painoa lähtenyt?
Mulla alkaa ensi viikolla.
Mahtavaa! Minulla oli lääke valmiina jo kuukausia ennkun uskalsin hakea ja kokeilla. Turhaa pelkäsin,tämä todella tomii.
Hyvä tietää ja kärsin itsekin ylipainosta. Onko kallis lääke? Jos vaikkapa kokeilisin tätä myöskin.
On superkallis. Yksi pakkaus maksaa melkein 300€.
On kallis. 180e paketti joka kestää aluksi pitempään koska aloitellaan pienellä määrällä lääkettä. Kelakorvauksen saa lääkkeeseen jos on sokerit koholla. Minulla ei ole ja maksan itse.
Vierailija kirjoitti:
Äh, sori, ei, kun melkein 200€!
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole totta
Ei tuo parisataa ole mitään jos saa sillä itsensä kuntoon. Herkutteluissa säästyy saman verran.
Paljonko teiltä, jotka olette lääkettä jo käyttäneet kuukausia, on painoa lähtenyt?
Minuakin kiinnostaa kokemukset teiltä jotka olette käyttäneet jo pidempään.
Onko piri saanut uuden nimen?