Mulla on niin paha mieli
Poikaystävä jätti 1kk sitten ja rakastan häntä yhä.. mulla on sellanen fiilis et se on löytäny jonkun uuden jo ja sekös mua masentaa.. työvuoro alkaa huomenna 5.00 aamusta.. en jaksa enää
Tiiän et mun murheet on pieniä mut olipahan pakko avautua.
Kommentit (14)
Ole onnellinen että osaat vielä rakastaa jotain tavista. Itseä ei voisi vähempää kiinnostaa exät tai nyxäkäkään.
Olitteko kuinka monta viikkoa yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Olitteko kuinka monta viikkoa yhdessä?
Noin 104 viikkoa, eli noin 2 vuotta
Voimia, ap. Tuollainen sattuu ihan kamalasti, mutta menee ohi aikanaan. Koeta nyt vain kestää ja kohtele itseäsi lempeästi.
Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän😢
Ap
No sellaista se on. Itse en saanut vastakaikua ihastukseltani, mutta ei kai tässä auta jäädä surkuttelemaan. Muuten tuosta ei pääse varmaan koskaan yli.
Kyllä se siitä ajan kanssa vaikkei nyt siltä tunnukaan. Tsemppiä <3
Tee Mielenterveystalon omahoito- ohjelma erosta. Suosittelen ihan vilpittömästi. Toipumisen avaimet on sinussa
Mä erosin just 9 vuoden suhteesta. Kipeetä ottaa.
Hän ei varmaan ollut tarkoitettu sulle.
Etsi toinen?
Kaikki ovat varmasti kerran samassa tilanteessa kuin sinä nyt ennemmin tai myöhemmin elämässään. Vahvistut tästä. Usko tai älä. Älä kuitenkaan enää luota häneen. Äläkä jää hänen kanssaan minnekään kahden. Miehet luulevat loppuelämänsä omistavansa kaikki naiset, joiden kanssa ovat olleet.
Vierailija kirjoitti:
Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän😢
Ap
Eipä ollu mun kirjoittama.
Ap
Kiitti kun kerroit.