Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lontoo ja kello viiden tee:)

Vierailija
17.10.2022 |

Olen ekaa kertaa menossa Lontooseen ja luin että kannataa etukäteen varata paikka teehetkelle.
Olisiko jollain suositella paikkaa.

Muitakin vinkkejä saa antaa:)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shard tai Ritz, Jos vielä saat pöydän. Useimmat hotellit tarjoavat, niin kysy omastasi.

Vierailija
2/17 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shard tai Ritz, Jos vielä saat pöydän. Useimmat hotellit tarjoavat, niin kysy omastasi.

En ole menossa hotelliin. Ja matkaan on vielä aikaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnepäin Lontoota olet menossa?

Vierailija
4/17 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä reissu ja millaisia juttuja haluaisit tehdä? Lontoosta löytyy nähtävää ja tekemistä laidasta laitaan, on museoita, puutarhoja, ostoskatuja, markkinoita, pubeja, katuruokakojuja, hienoja ravintoloita...

Vierailija
5/17 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten yritettiin Lontossa päästä kello viiden teelle. Ei löytynyt mistään. Ehkä kannattaa etsiä ja varata paikka etukäteen.

Vierailija
6/17 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTubessa lontoolainen vloggaaja Hannah Ricketts on tehnyt monta juttua eri iltapäivätee paikoista.

Vierailija
7/17 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kensington Palace Gardens Royal Hight Tea oli ainakin hieno kokemus, maksoi tosin noin 100 euroa per henkilö.

Vierailija
8/17 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin au pairina Lontoossa ja minua hämmästytti kovin se että "tea" olikin yleisnimitys aterialle, ei sisältänyt teetä välttämättä ollenkaan.

Vierailija
9/17 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosia sitten yritettiin Lontossa päästä kello viiden teelle. Ei löytynyt mistään. Ehkä kannattaa etsiä ja varata paikka etukäteen.

No ehka kannattaa muutenkin vahan suunnitella ja varata paikkoja etukateen. Ei hyviin ravintoloihinkaan voi vain marssia sisalle ja olettaa etta saa poydan.

Vierailija
10/17 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin au pairina Lontoossa ja minua hämmästytti kovin se että "tea" olikin yleisnimitys aterialle, ei sisältänyt teetä välttämättä ollenkaan.

Afternoon tea ja high tea ovatkin eri asioita kuin tea.

Vierailija
11/17 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

b-bakery.com, niillä on hauska afteenoon tea -kierros punaisella bussilla Lontoon keskustaa kiertäen.

Vierailija
12/17 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotisohvalta Emmerdalea katsoessa olen ihmetellyt samaa.

Vierailija
13/17 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoppi olutta ja konjakki kyyti pojaksi lähi kuppilassa.

Vierailija
14/17 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tea = ilta-ateria

Vierailija
15/17 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"To this day, what you call your evening meal is considered a sure sign of your social class in the UK. Referring to it as tea identifies you as working-class, whereas dinner is more of a practice of the middle classes."

Vierailija
16/17 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/17 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut Ritzissä nauttimassa High Tea. Kokemus ja elämys sinänsä. Muista pukeutua hyvin. Herroilla ei ilman pikkutakkia ja solmiota ole sinne asiaa. Eikä myöskään farkut, lenkkarit tai muut urheiluasusteet kelpaa, ei naisilla eikä miehillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän