Minä en sitä tee, mutta on kiva jos toinen tekee minulle
Tämäntapaisia lauseita olen lukenut tältä palstalta useita. Mitä te teette sitten ylipäätään? "kaikkea mahdollista" on jo otsikon puolesta mahdoton vastaus. Kertokaa.
Kommentit (17)
Ei kai nyt ole kyse siitä, mitä kukakin sängyssään tarkalleen ottaen tekee. Tärkeintä on että kaikilla osapuolilla on hauskaa ja tulee tyydytetyksi.
Mies nuolee mun peppua, koska molemmat tykkää siitä. Mä en nuole mieheni peppua, koska kumpikaan ei tykkää siitä. En mä halua että sängyssä minä tai mieheni tekisi jotain mikä olisi vastenmielistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt ole kyse siitä, mitä kukakin sängyssään tarkalleen ottaen tekee. Tärkeintä on että kaikilla osapuolilla on hauskaa ja tulee tyydytetyksi.
Mies nuolee mun peppua, koska molemmat tykkää siitä. Mä en nuole mieheni peppua, koska kumpikaan ei tykkää siitä. En mä halua että sängyssä minä tai mieheni tekisi jotain mikä olisi vastenmielistä.
Tämähän ei ollut sinua kohtaan suunnattu. Näitä kommentteja vaan on useita, etkä ole ainoa noin vastannut. Et kuitenkaan vastannut siihen, mitä teet, että mies on tyytyväinen.
Tai mitä teet, vaikka et aina pitäisikään, mutta seksielämä on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tähän uskalla vauvanaiset vastata. Sinänsä asiallinen kysymys vastauksen kautta nousta altavastaajasta ja mitääntekemättömän mielikuvasta esiin ja kertoa, mitä tekee.
Kuka täällä muka haluaisi vastata kun tekstistäsi näkee että olet täällä vain odottamassa milloin saa alkaa haukkua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tähän uskalla vauvanaiset vastata. Sinänsä asiallinen kysymys vastauksen kautta nousta altavastaajasta ja mitääntekemättömän mielikuvasta esiin ja kertoa, mitä tekee.
Kuka täällä muka haluaisi vastata kun tekstistäsi näkee että olet täällä vain odottamassa milloin saa alkaa haukkua?
Älä hauku henkilöä tai kirjoittajaa, joka ei nyt tajua mistä puhut. Muutamaan kirjoitukseen täällä olen törmännyt, jossa nainen itse ensiksi vaatii tätä, että mitä itse teet. Tämän jälkeen ei vastaa. Tämä on keskustelupalsta ja sen vuoksi pyydän vastausta. Haukkumista ei ole kysyminen. Huonoa käytöstä on olla vastaamatta, jos ensimmäiseen kysymykseen tulee vastakysymys, johon vastaus tulee.
Onko hirvittävää vastata, että mitä teette? Siitä voi oppia tai olla oppimatta. Vinkit ovat aina positiivisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä hauku henkilöä tai kirjoittajaa, joka ei nyt tajua mistä puhut. Muutamaan kirjoitukseen täällä olen törmännyt, jossa nainen itse ensiksi vaatii tätä, että mitä itse teet. Tämän jälkeen ei vastaa. Tämä on keskustelupalsta ja sen vuoksi pyydän vastausta. Haukkumista ei ole kysyminen. Huonoa käytöstä on olla vastaamatta, jos ensimmäiseen kysymykseen tulee vastakysymys, johon vastaus tulee.
Onko hirvittävää vastata, että mitä teette? Siitä voi oppia tai olla oppimatta. Vinkit ovat aina positiivisia.
Mitä sä kostut sillä tiedolla, mitä muut makkareissaan tekee tai jättää tekemättä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies nuolee mun peppua, koska molemmat tykkää siitä. Mä en nuole mieheni peppua, koska kumpikaan ei tykkää siitä. En mä halua että sängyssä minä tai mieheni tekisi jotain mikä olisi vastenmielistä.Tämähän ei ollut sinua kohtaan suunnattu. Näitä kommentteja vaan on useita, etkä ole ainoa noin vastannut. Et kuitenkaan vastannut siihen, mitä teet, että mies on tyytyväinen.
En mä varsinaisesti tee seksissä mitään vain siksi, että mies olisi tyytyväinen. Eikä se tyytyväisyys riipu niistä tempuista mitä teen/tehdään. Miehen (ja minun) tyytyväisyys tulee kosketuksesta, läheisyydestä, syvästä yhteydestä, seksuaalisen tunnelman ylläpitämisestä muutenkin kuin seksin aikana, toisen huomioimisesta ja ennen kaikkea halusta tehdä toiselle hyvää ja tuottaa nautintoa.
Ilmeisesti halusit kuitenkin kuulla niitä temppuja, niin me mieheni kanssa nautimme siitä, kun suudellaan, silittelen häntä, koskettelen joka puolelta - myös pepusta. Pukeudun kauniisiin alusvaatteisiin tai hepeneisiin, annan kunnon penishieronnan runsaalla liukkarilla, kiusoittelen penistä kielellä ja suulla, annan tulla suuhun ja nielen, istun miehen naamalle, ratsastan kyykyssä joko selkä tai kasvot mieheen päin. Miestä kiihottaa myös ihan hulluna mun orgasmit.
Mua kiihottaisi myös kosketella miehen eturauhasta ja testailla millaiset nautinnot sieltä irtoaisi, mutta mies ei ole tähän valmis ja silloin ei tietenkään tehdä niin.
Kiitos. Vastaus oli asiallinen. En toivonut tosin tuota negatiivista sävyä keskustelun väliin. Muutkin voivat kommentoida.
Jaa, meillä se on ihan toisinpäin:
Vaimo: Voin kyllä tehdä sinulle, mutta itse en halua.
Oli siis kyse suuseksistä tai leluista yms
Minusta jokainen saa lopulta itse valita, mitä seksissä tekee ja mitä ei. Puoliso ottaa joskus multa suihin, mutta ei itse halua ollenkaan suuseksiä. Hän ei halua nuolla pyllyreikääni, minä kyllä olen häneltä joskus nuollut, mutta sitäkään hän ei halua. Minusta tämä on ihan ok, on kuitenkin monta asiaa, esimerkiksi anaaliyhdynnät ja pyllyn sormetus, joita kumpikin haluaa. Ollaan kyllä kokeiltu myös toisin päin pyllytouhuja, mut se ei oikein kumpaakaan säväytä.
En pissaa naisen suuhun, mutta pissaispa nainen mun suuhun!
Mä haluan pelkkää yhdyntää ja sitä, että mun nänneihin kosketaan. Ja mies haluaisi ihan kaikkea, tietysti suuseksiä annan, mutta hän esim haluaisi, että nuolisin hänen pyllyreikää ja tuntisin sinne sormeani, mutta siihen en ole valmis, koska se kuvottaa itseäni.
Yhden illan jutuissa on kiva jos nainen ottaa suihin loppuun asti ja antaa laueta syvälle nieluun. Itse en tykkää nuolla tuntemattomia piIIuja.
Asiallinen aloitus, vaikka toteutus hieman agressiivinen. Sinkkuna olen huomannut että harva nainen jaksaa imeä riittävän kauan, vaikka haluaa itse kielikylpymaratoneja. Miten se on niin vaikeaa suhteuttaa se oma toimintasiuhen mitä vaatii.
Olen pannut naista kakkoseen mutta nainen ei ole pannut minua kakkoseen
Mies antaa minulle suuseksiä ja molemmat nautimme siitä, mutta minä en anna miehelle suuseksiä koska hän ei nauti siitä. Minä runkkaan miestä koska hän pitää siitä, mutta hän ei sormeta minua koska minä en hirveemmin nauti siitä.