Sinä joka et ole juonut alkoholia vähintään vuoteen
Kommentit (21)
En ole käynyt vaa'alla mutta vaatteet ovat käyneet isoiksi vatsanseudulta.
BMI 17,6. Lukema oli korkeampi, välillä jopa 19, kun vielä käytin alkoholia.
En tiedä mikä on bmini, mutta ennen lopettamista painoin 69kg, pituutta 163cm. Olen ollut 4v käyttämättä ja paino on nyt jotain 85kg. Korvasin alkoholin sokerilla. Nytkin syön Fasupaloja.
Onpa outo kysymys. Lasketaanko, jos juo lasin viiniä jouluna ja juhannuksena?
En ole ollut humalassa yli 2 vuoteen, mutta pieniä määriä alkoholia olen nauttinut pari kertaa vuodessa. BMI 22.
Jos tässä ajetaan takaa sitä, että paino putoaa alkoholin lopetuksella, niin siihen kyllä vaikuttaa niin moni muu asia, että vaikea sanoa.
Lopetin juomisen, aloitin urheilun ja aloin syömään kasvisruokaa. Painoa putosi vuodessa 23 kiloa, mutta lihasta tullut, eli läskiä lähtenyt vielä enemmän.
Ihan turha kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Onpa outo kysymys. Lasketaanko, jos juo lasin viiniä jouluna ja juhannuksena?
No yhyy joku asia ei kosketa sinua :(
Vierailija kirjoitti:
Jos tässä ajetaan takaa sitä, että paino putoaa alkoholin lopetuksella, niin siihen kyllä vaikuttaa niin moni muu asia, että vaikea sanoa.
Lopetin juomisen, aloitin urheilun ja aloin syömään kasvisruokaa. Painoa putosi vuodessa 23 kiloa, mutta lihasta tullut, eli läskiä lähtenyt vielä enemmän.
Ihan turha kysymys.
Miks pitää tolla tavalla kettuilla tohon loppuun? Ikäviä ihmisiä olette
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha kysymys.
Miks pitää tolla tavalla kettuilla tohon loppuun? Ikäviä ihmisiä olette
Ap saisi paljon järkevämpiä vastauksia jos olisi kertonut edes vähän enemmän tilanteestaan.
Tämähän nyt ois sama kun kysyisi, että hei te jotka ette syö juustoa, mikä on teidän BMI!
BMI 23. Sama oli alkoholia käyttäessäni, nykyään alkoholin on korvannut herkut. Ei haittaa niin kauan, kun ei ylipainon puolelle mene.
BMI noin 24, 180 cm / 78 kg.
Kaksi ja puoli vuotta ilman alkoholia ja paino alkoi pudota kun aloin harrastaa juoksua.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä on bmini, mutta ennen lopettamista painoin 69kg, pituutta 163cm. Olen ollut 4v käyttämättä ja paino on nyt jotain 85kg. Korvasin alkoholin sokerilla. Nytkin syön Fasupaloja.
Minä ostin niitä ennen vierasvaraksi. Ei kelvanneet talonväelle.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän nyt ois sama kun kysyisi, että hei te jotka ette syö juustoa, mikä on teidän BMI!
Miksei saisi kysyä? Onko sinulla jotain impulsinhallinta- tai muita käytöshäiriöitä kun et osaa ohittaa aloituksia mitkä ei muka kiinnosta?
BMI on varmaan 33/34 tienoilla. Jokailtainen siiderintissuttelu korvautui kaiketi syömisellä, kun ei paino muuttunut miksikään.
About 34.