Mistä se johtuu että mies haluaa koko ajan parempaa naista
Pysyy kauan sinkkuna. Jättää naiset ilman kunnon syytä.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Miehet vastuullistaa aina naiset omista ongelmistaan. Ns. parempaan vaihtamalla mies siis yrittää vaihtaa itsensä siihen omaan ideaaliinsa joka haluaisi olla. Sen sijaan, että miehet alkaisi kehittää itseään ja omaa persoonaansa heille on helpompaa hankkia joku jolla se persoona jo on ja kuvitella että se tarttuu häneenkin parisuhteen kautta.
Kuinka laajamittaisen haastattelukierroksen olet miesten joukossa suorittanut, että olet päätynyt siihen mitä kirjoitit? Vai onko jälleen kyseessä vain omat luulosi?
Vierailija kirjoitti:
On vaikeaa löytää naista, jolla olisi kaikki kunnossa. Aina siinä joku osa-alue mättää. Nainen voi olla muuten hyvä, mutta on löysä pimpero tai ei osaa ottaa poskeen tms.
Yleensä tämän suhteen ongelmia on juuri niillä miehillä, joilla on pikkuinen nysä peniksenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vaikeaa löytää naista, jolla olisi kaikki kunnossa. Aina siinä joku osa-alue mättää. Nainen voi olla muuten hyvä, mutta on löysä pimpero tai ei osaa ottaa poskeen tms.
Yleensä tämän suhteen ongelmia on juuri niillä miehillä, joilla on pikkuinen nysä peniksenä.
En usko. Osalla naisista on tiukka, mutta pelkästään sen perusteella ei voi valita naista.
Ei kannata tyytyä, koskee molempia sukupuolia.
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä se onkin. Vaikeaksi asian tekee se, että et voi tietää onko se toinen vain tyytynyt sinuun vai palavasti rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä se onkin. Vaikeaksi asian tekee se, että et voi tietää onko se toinen vain tyytynyt sinuun vai palavasti rakastunut.
Intuitio on yleensä oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä mies, viettien vietävä, ihan samanlailla kun tyhmät naisetkin, eläimet ei kanna vastuuta eikä tee päätöksiä.
Totta hän oli kyllä viettien vietävä. Mutta en ymmärrä Miksei sama nainen kelpaa seksiin kauemmin. Hän kyllä puheessaan koko ajan viesti että hän haluaa etsiä toista naista, mutta hänellä oli vaikeuksia siinä. Minä olen kuitenkin nuori ja nätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaus: Mies ei halua koko ajan "parempaa" naista, vaan erilaista naista.
Yleistäen (poikkeuksia toki on), kun nainen pettää, hän saa sivusuhteesta jotain mitä ei parisuhteestaan saa. Yleensä mies jonka kanssa nainen pettää puolisoaan on jollain tapaa parempi kuin kotona oleva, herättää enemmän tunteita, intohimoa, on kenties komeampi jne ja usein naisella on pelissä ainakin jossain määrin ihastusta sitä kohtaan jonka kanssa petetään. Naiset pettävät kyllä siinä missä miehetkin, mutta väitän että keskimäärin naisten "syyt" pettämiselle ovat monimutkaisempia ja sisältävät monenlaisia tunne-elementtejä. Naiset myös keskimäärin useammin ovat valmiita päättämään parisuhteensa ja aloittamaan suhteen petoskumppanin kanssa. Nainen saattaa pettää jopa saadakseen konkreettisen syyn lähteä suhteesta jossa ei ole tyytyväinen. Nainen harvemmin pettää jos rakastaa puolisoaan vilpittömästi.
Miehet taas pettävät hyvin helposti ns. "alaspäin". Petoskumppani ei välttämättä ole millään lailla parempi kuin kotona oleva vaimo ja pettämisen "syy" voi olla niinkin yksinkertainen kuin että tuli vain tilaisuus. Miehellä ei välttämättä ole mitään tunteita petoskumppania kohtaan, ei välttämättä ole millään lailla tyytymätön parisuhteeseensa eikä edes harkitse lähtevänsä suhteesta. Kotona oleva vaimo voi olla vaikka kuinka täydellinen puoliso ja kympin kaunotar ja mies silti pettää. Mies saattaa hyvinkin omasta mielestään rakastaa vaimoaan aidosti ja täydestä sydämestä, ja silti pettää.
Tämä siis tosiaan karkeaa yleistystä. Kummassakin sukupuolessa on pettäjiä ja kummassakin sukupuolessa on uskollisia kumppaneita. Uskon että erot näissä kärjistetyissä toimintamalleissa liittyy hormoneihin. Joka tapauksessa, jokainen aikuinen ihminen on vastuussa omista tekemisistään eikä mikään "syy" pettämiselle tai "logiikka" sen takana ole sen parempi.
Miehen muna haluaa vaihtelua. Katso vaikka sarjaa" Sisarvaimoa etsimässä"
Miksei naisilla ole samaa vaihtelua tarvetta.
Paremmasta en tiedä. Mutta jos ei ole sisäistä rauhaa ihmisen kanssa, niin ei ole.
Voi olla myös pelko, että jätetään. Ei kestä sitä, vaan haluaa olla jättäjä.
Ihminen voi olla vaikka kuinka kaunis tai komea tai menestynyt, mutta jos ei ole hyvä olla sen kanssa, niin ei sitten ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaus: Mies ei halua koko ajan "parempaa" naista, vaan erilaista naista.
Yleistäen (poikkeuksia toki on), kun nainen pettää, hän saa sivusuhteesta jotain mitä ei parisuhteestaan saa. Yleensä mies jonka kanssa nainen pettää puolisoaan on jollain tapaa parempi kuin kotona oleva, herättää enemmän tunteita, intohimoa, on kenties komeampi jne ja usein naisella on pelissä ainakin jossain määrin ihastusta sitä kohtaan jonka kanssa petetään. Naiset pettävät kyllä siinä missä miehetkin, mutta väitän että keskimäärin naisten "syyt" pettämiselle ovat monimutkaisempia ja sisältävät monenlaisia tunne-elementtejä. Naiset myös keskimäärin useammin ovat valmiita päättämään parisuhteensa ja aloittamaan suhteen petoskumppanin kanssa. Nainen saattaa pettää jopa saadakseen konkreettisen syyn lähteä suhteesta jossa ei ole tyytyväinen. Nainen harvemmin pettää jos rakastaa puolisoaan vilpittömästi.
Miehet taas pettävät hyvin helposti ns. "alaspäin". Petoskumppani ei välttämättä ole millään lailla parempi kuin kotona oleva vaimo ja pettämisen "syy" voi olla niinkin yksinkertainen kuin että tuli vain tilaisuus. Miehellä ei välttämättä ole mitään tunteita petoskumppania kohtaan, ei välttämättä ole millään lailla tyytymätön parisuhteeseensa eikä edes harkitse lähtevänsä suhteesta. Kotona oleva vaimo voi olla vaikka kuinka täydellinen puoliso ja kympin kaunotar ja mies silti pettää. Mies saattaa hyvinkin omasta mielestään rakastaa vaimoaan aidosti ja täydestä sydämestä, ja silti pettää.
Tämä siis tosiaan karkeaa yleistystä. Kummassakin sukupuolessa on pettäjiä ja kummassakin sukupuolessa on uskollisia kumppaneita. Uskon että erot näissä kärjistetyissä toimintamalleissa liittyy hormoneihin. Joka tapauksessa, jokainen aikuinen ihminen on vastuussa omista tekemisistään eikä mikään "syy" pettämiselle tai "logiikka" sen takana ole sen parempi.
Miehen muna haluaa vaihtelua. Katso vaikka sarjaa" Sisarvaimoa etsimässä"
Miksei naisilla ole samaa vaihtelua tarvetta.
Miehissä ei ole oikeasti mitään vaihtelua. Oikeastaan se on ihan sama kenen kanssa sitä epätyydyttävää ja huonoa seksiä harrastaa. Keski-iässä huomaa itsekin olevansa jo niin laiska ja huono että siis miksi nähdä vaivaa? Elämässä on mielenkiintoisempiakin asioita kuin seksi.
Itse ainakin kyllästyn nopeasti.
Samanlaisia naisia,koteja ,exiä seksiä...
Samanlaisia juttuja.
Samanlaisia naisia, exiä,lapsia ,koteja,sexiä ja juttuja.
On useasti mieheni kanssa mietitty, että vaikka mikään ei kai ole elämässä täydellistä, niin vaikea sitä on uskoa. Mistään ei ole tarvinnut tinkiä, molemmat kokee löytäneensä henkisesti ja fyysisesti parhaimman mahdollisen kumppanin.
Jos se mies vaikka ajattelee samoin ja haluaa olla oikean tullessa vapaa eikä varattu- niin hyvä homma. Maailma on täynnä surkeita parisuhteita joissa sitkutellaan mutta ei se ole syy tehdä itse samoin.
Minulla on ollut muutama komea ja menestynyt tapailumies. Minä en ole mikään missi, tosin kyllä ihan nätti. En ole työelämässä menestynyt.
Mielestäni siis ulkonäkö ei ole ensimmäinen kriteeri.
Mutta varmaan sellainen sisäinen rauha tuli näillä miehillä minun kanssani. En vaadi paljon toiselta. Ja yritän olla samaistumatta.
Aitous, läsnäolo ja tietty herttaisuus löytyy minusta.
Vierailija kirjoitti:
Samanlaisia naisia,koteja ,exiä seksiä...
Samanlaisia juttuja.
Miten kuvittelet ikinä löytäväsi ketään ?
Vierailija kirjoitti:
Miehet vastuullistaa aina naiset omista ongelmistaan. Ns. parempaan vaihtamalla mies siis yrittää vaihtaa itsensä siihen omaan ideaaliinsa joka haluaisi olla. Sen sijaan, että miehet alkaisi kehittää itseään ja omaa persoonaansa heille on helpompaa hankkia joku jolla se persoona jo on ja kuvitella että se tarttuu häneenkin parisuhteen kautta.
Hetkinen. Missä kohtaa tässä mies on vastuullistanut naisia valinnoistaan? Tässähän naiset hyökkäävät miehen kimppuun siitä syystä, että mies vaihtaa naisen itselle sopivampaan. Huom. ei parempaan, vaan nimenomaan itselle sopivampaan. Mitään tasojahan ei ole olemassa, eikö niin leidit?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut muutama komea ja menestynyt tapailumies. Minä en ole mikään missi, tosin kyllä ihan nätti. En ole työelämässä menestynyt.
Mielestäni siis ulkonäkö ei ole ensimmäinen kriteeri.
Mutta varmaan sellainen sisäinen rauha tuli näillä miehillä minun kanssani. En vaadi paljon toiselta. Ja yritän olla samaistumatta.
Aitous, läsnäolo ja tietty herttaisuus löytyy minusta.
Jäi kuitenkin tapailusuhteeksi? Miehet lähtivät etsimään kauniimpaa? Itselleni käynyt näin. Olin kyllä samaa mieltä että mies oli liian hyvännäköinen minulle ja ansaitsi kauniimman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen. Missä kohtaa tässä mies on vastuullistanut naisia valinnoistaan? Tässähän naiset hyökkäävät miehen kimppuun siitä syystä, että mies vaihtaa naisen itselle sopivampaan. Huom. ei parempaan, vaan nimenomaan itselle sopivampaan. Mitään tasojahan ei ole olemassa, eikö niin leidit?
Minusta sinä olet mennyt pieleen jo siinä, että kuvittelet, että on olemassa tasoja.
Minusta kannattaisi miettiä sitä, että on hyvä olla ihmisen kanssa.
Et varmasti halua olla koko elämää yksin. Hyviä naista on paljon. Anna mahdollisuus jollekin. Kerää yhteisiä muistoja.
Kyllä se loppuu, kun saa itselleen miss universumin. Sehän on sitten tuon harrastuksen päätepiste.