Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä se johtuu että mies haluaa koko ajan parempaa naista

Vierailija
17.10.2022 |

Pysyy kauan sinkkuna. Jättää naiset ilman kunnon syytä.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet vastuullistaa aina naiset omista ongelmistaan. Ns. parempaan vaihtamalla mies siis yrittää vaihtaa itsensä siihen omaan ideaaliinsa joka haluaisi olla. Sen sijaan, että miehet alkaisi kehittää itseään ja omaa persoonaansa heille on helpompaa hankkia joku jolla se persoona jo on ja kuvitella että se tarttuu häneenkin parisuhteen kautta.

Hetkinen. Missä kohtaa tässä mies on vastuullistanut naisia valinnoistaan? Tässähän naiset hyökkäävät miehen kimppuun siitä syystä, että mies vaihtaa naisen itselle sopivampaan. Huom. ei parempaan, vaan nimenomaan itselle sopivampaan. Mitään tasojahan ei ole olemassa, eikö niin leidit?

Voi selitellä itselleen ihan mitä tahansa. Oikea syy on kuitenkin nuo mainitut. Sopivampi tarkoittaa juuri sitä että kuvittelevat itsensä jonkun kaltaiseksi ja hankkivat sellaisen puolison miksi itsensä kuvittelevat jotta saisi tämän puolison ominaisuuden itselleen.

Vierailija
42/51 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut muutama komea ja menestynyt tapailumies. Minä en ole mikään missi, tosin kyllä ihan nätti. En ole työelämässä menestynyt.

Mielestäni siis ulkonäkö ei ole ensimmäinen kriteeri.

Mutta varmaan sellainen sisäinen rauha tuli näillä miehillä minun kanssani. En vaadi paljon toiselta. Ja yritän olla samaistumatta.

Aitous, läsnäolo ja tietty herttaisuus löytyy minusta.

Jäi kuitenkin tapailusuhteeksi? Miehet lähtivät etsimään kauniimpaa? Itselleni käynyt näin. Olin kyllä samaa mieltä että mies oli liian hyvännäköinen minulle ja ansaitsi kauniimman.

Ei kun en oikeasti ole antanut edes mahdollisuutta. Ahdisti ja pelotti. Olen vain lähtenyt pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut muutama komea ja menestynyt tapailumies. Minä en ole mikään missi, tosin kyllä ihan nätti. En ole työelämässä menestynyt.

Mielestäni siis ulkonäkö ei ole ensimmäinen kriteeri.

Mutta varmaan sellainen sisäinen rauha tuli näillä miehillä minun kanssani. En vaadi paljon toiselta. Ja yritän olla samaistumatta.

Aitous, läsnäolo ja tietty herttaisuus löytyy minusta.

Jäi kuitenkin tapailusuhteeksi? Miehet lähtivät etsimään kauniimpaa? Itselleni käynyt näin. Olin kyllä samaa mieltä että mies oli liian hyvännäköinen minulle ja ansaitsi kauniimman.

Mielenterveys oli esteenä. Jotenkin vaistosin, että juttua ei kannata jatkaa pidempään. Tulee päättymään kuitenkin.

Vierailija
44/51 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
45/51 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että nää muutaman kuukauden välein vaihtavat, ovat jotenkin aika rikkinäisiä. Hirveästi käyttävät energiaa etsimiseen ja ahdistuvat sitten, kun saavutetaan se piste, että alkaa olla tunteita.

Usein siellä on taustalla jotain selittävää tekijää (lapsuudesta, aiemmasta parisuhteesta tms.), miksi ei uskalla heittäytyä suhteeseen. Jotkut vielä rakentaa oikein suojakuorekseen sellaisen kunnon pelimiehen identiteetin kaveriporukassa, toiset taas selittävät ummet ja lammet, kuinka toivoisivat perhettä, mutta 4kk kohdalla alkaa kuitenkin joka kerta ahdistaa.

En usko, että naisen ns. tasolla on mitään tekemistä tämän kanssa. Eiköhän hän ota kierrokselle aina parhaan mahdollisen, mutta kriteerit vaihtuu lennossa, kun ei uskallakaan heittäytyä suhteeseen.

Hän esti minut heti kun kerroin että minulla oli tunteita häntä kohtaan.

Vierailija
46/51 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät miehet tykkää kun heistä tykätään

Vierailija
47/51 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet vastuullistaa aina naiset omista ongelmistaan. Ns. parempaan vaihtamalla mies siis yrittää vaihtaa itsensä siihen omaan ideaaliinsa joka haluaisi olla. Sen sijaan, että miehet alkaisi kehittää itseään ja omaa persoonaansa heille on helpompaa hankkia joku jolla se persoona jo on ja kuvitella että se tarttuu häneenkin parisuhteen kautta.

Hetkinen. Missä kohtaa tässä mies on vastuullistanut naisia valinnoistaan? Tässähän naiset hyökkäävät miehen kimppuun siitä syystä, että mies vaihtaa naisen itselle sopivampaan. Huom. ei parempaan, vaan nimenomaan itselle sopivampaan. Mitään tasojahan ei ole olemassa, eikö niin leidit?

Voi selitellä itselleen ihan mitä tahansa. Oikea syy on kuitenkin nuo mainitut. Sopivampi tarkoittaa juuri sitä että kuvittelevat itsensä jonkun kaltaiseksi ja hankkivat sellaisen puolison miksi itsensä kuvittelevat jotta saisi tämän puolison ominaisuuden itselleen.

Tuo selityksesi kertoo vain omasta mielenmaisemastasi. Projisoit vahvasti omia virheitäsi miehiin.

Vierailija
48/51 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehellä on kunnon syyt jättämisille, mutta hän ei vain halua niitä syitä eritellä ulkopuolisille naisille. 

Vierailija
49/51 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies haluaa parempaa naista?

Ei tunne itseään, ei tiedä kuka on ja ei anna itselleen tilaisuutta kasvaa yhdessä naisen kanssa kun keksii vikoja mitkä ei toimi kuvitellessaan jossain olevan sen vielä paremman. Vaikka todellisuudessa meissä kaikissa on vikoja ja hyvä suhde on kokonaisuuksien summa.

Ei riitä itselleen joten ei voi riittää parisuhteeseen. Eikä myöskään katso peiliin mitä itse oikesti haluaa koska ei tunne itseään, ei tiedä mitä haluaa eikä silloin osaa sitä sanoittaa. Joten vaihtaa koska mikään ei tunnu miltään.

Vierailija
50/51 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tunne itseään, ei tiedä kuka on ja ei anna itselleen tilaisuutta kasvaa yhdessä naisen kanssa kun keksii vikoja mitkä ei toimi kuvitellessaan jossain olevan sen vielä paremman. Vaikka todellisuudessa meissä kaikissa on vikoja ja hyvä suhde on kokonaisuuksien summa.

Ei riitä itselleen joten ei voi riittää parisuhteeseen. Eikä myöskään katso peiliin mitä itse oikesti haluaa koska ei tunne itseään, ei tiedä mitä haluaa eikä silloin osaa sitä sanoittaa. Joten vaihtaa koska mikään ei tunnu miltään.

Miksi naisen pitäisi olla täydellinen että kelpaa miehille?

Vierailija
51/51 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen pitäisi olla täydellinen että kelpaa miehille?

No nyt sitten uhriudutaan taas mustavalkoisesti ajatellen. Täydellisiä naisia ei ole olemassakaan, joten kysymyksesi on teinitasoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi