Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies haluaa puristella tissejä ja pyllyä

Vierailija
17.10.2022 |

Mitä iloa hän saa siitä

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimistaa sormien voimaa. Hyvää voimistelua niille,kun on sopivasti pehmeää materiaalia. Thätsvai.

Vierailija
2/10 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressipallot :-D. Mun mies tykkää. Ja mun työkaveri. Mies tykkää mun muodoista mutta ei se seksii anna ku kerran kahes viikossa. Mulla on taas sellaiset viikot että himottaa ihan sairaasti koko ajan. Käy kiihottuneena ja puuttees. Turha sitä on miehelle näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit ja pyllyt on kivoja. Eikä tämä kovin sukupuolisidonnaista tunnu olevan nykyään. Aika monet naisetkin tykkää puristella, vaikka ei niin kovin paljon muuten olisikaan naisten perään.

Vierailija
4/10 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet haluaa nuolla pillua, mitä he siitä saavat?

Vierailija
5/10 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa. Olen kova pyllyn puristelija ja tissitkin tuntuu hyvä käsissä. Onneksi vaimoa ei haittaa.

Vierailija
6/10 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon tissejä kun puristelee nii hänen alakerta kostuu. Näinhän se kuuluu mennäkin.

Ja pyllyn puristelullahan naamioidaan se että näkee hanurin paremmin ku puristelee kankut sivulle...

Vierailija
7/10 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta itse naisena kyllä vaan nautin jos tissejä tai peppua puristellaan

Vierailija
8/10 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta itse naisena kyllä vaan nautin jos tissejä tai peppua puristellaan

Ja minä nautin siitä kun nainen kiihottuu ja kostuu, kun puristelee ja silittelee. Toisen nautinto kiihottaa minua kovasti ja on ihan yhtä tärkeää kuin omakin nautintoni. Jos kaiken toiminnan pitäisi sisältää minun fyysistä kiihotusta, olisi sitten sama vain tyydyttää itsensä.

Vierailija
9/10 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin puristelin vieraidenkin naisten pyllyjä, mutta lopetin, kun metoo alkoi.  Onneksi eivät tunnistaneet, kun vieraassa kaupungissa ja ohimennen tansseissa.

Vierailija
10/10 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vakavasti kysyn, mitä iloa mies saisi saada enää yhtään mistään? Mitä ei passivisagressiivisesti kyseenalaisteta?