Miksi mies haluaa puristella tissejä ja pyllyä
Kommentit (10)
Stressipallot :-D. Mun mies tykkää. Ja mun työkaveri. Mies tykkää mun muodoista mutta ei se seksii anna ku kerran kahes viikossa. Mulla on taas sellaiset viikot että himottaa ihan sairaasti koko ajan. Käy kiihottuneena ja puuttees. Turha sitä on miehelle näyttää.
Tissit ja pyllyt on kivoja. Eikä tämä kovin sukupuolisidonnaista tunnu olevan nykyään. Aika monet naisetkin tykkää puristella, vaikka ei niin kovin paljon muuten olisikaan naisten perään.
Miksi miehet haluaa nuolla pillua, mitä he siitä saavat?
Paha sanoa. Olen kova pyllyn puristelija ja tissitkin tuntuu hyvä käsissä. Onneksi vaimoa ei haittaa.
Vaimon tissejä kun puristelee nii hänen alakerta kostuu. Näinhän se kuuluu mennäkin.
Ja pyllyn puristelullahan naamioidaan se että näkee hanurin paremmin ku puristelee kankut sivulle...
En tiedä, mutta itse naisena kyllä vaan nautin jos tissejä tai peppua puristellaan
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta itse naisena kyllä vaan nautin jos tissejä tai peppua puristellaan
Ja minä nautin siitä kun nainen kiihottuu ja kostuu, kun puristelee ja silittelee. Toisen nautinto kiihottaa minua kovasti ja on ihan yhtä tärkeää kuin omakin nautintoni. Jos kaiken toiminnan pitäisi sisältää minun fyysistä kiihotusta, olisi sitten sama vain tyydyttää itsensä.
Aiemmin puristelin vieraidenkin naisten pyllyjä, mutta lopetin, kun metoo alkoi. Onneksi eivät tunnistaneet, kun vieraassa kaupungissa ja ohimennen tansseissa.
Ihan vakavasti kysyn, mitä iloa mies saisi saada enää yhtään mistään? Mitä ei passivisagressiivisesti kyseenalaisteta?
Voimistaa sormien voimaa. Hyvää voimistelua niille,kun on sopivasti pehmeää materiaalia. Thätsvai.