Lildissä ja Prismassa samat hinnat, olen yllättynyt.
Aiemmin olemme säästäneet kun ruokaostokset on keskitetty Lidliin. Nyt tein taas kerran vertailun ja totesin, että Prisman hinnat ovat täysin samat. Eli jatkossa kannattaa ostaa Prismasta koska sieltä saa paremman bonuksen? Tässä esimerkkejä tämän viikon ostoksista. Kasviksia vielä vähän koska on iso oma kasvimaa joka tuottaa kaikenlaista.
Puolikarkea vehnäjauho Prisma 1,69e, Lidl 1,19e
Voi 500g Prisma ja Lidl 3,49e
Oivariini Prisma ja Lidl 3,89e
Naudan jauheliha 10% Prisma ja Lidl 4,55e
Nenäliina Serla prisma 1,79, Lidl 1,78
Kevytmaitojuoma Prisma 1,25e, Lidl 1,19e
Maustamaton jogurtti 1kg tölkki Prisma 1,55e, Lidl 1,25
Heinz ketsuppi Prisma ja Lidl 3,29
Hk sininen Prisma ja Lidl 2,99
Kurkku kg Prisma 4,59e, Lidl 4,49e
Kermajuusto 1kg Prisma 5,99e, Lidl 6,55 (Lidlin halvin samanhintainen kuin Prismassa mutta ei tykätä siitä)
HK Amerikan pekoni Prisma ja Lidl 2,49e
Fazer Re-mix Prisma ja Lidl 2,69e
Kuohukerma Prisma ja Lidl 0,95e
Kananmunat 15kpl Prisma ja Lidl 3,79e
Lehtisalaatti prisma 1,39e, Lidl 1,29e
Tosin meillä on Prismaan tuplaten se matka kuin on Lidliin ja Lidlissä voi käydä työmatkan varrella. Pitäisi vielä laskea mitä tulisi matkan hinnaksi.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
lidlissä on sinkulle hyvin irtotuotteita, esim. jos haluan ostaa 2 porkkanaa, se on muualla mahdotonta. lisäksi tykkään lidlin tuotteista ja siitä ettei kauppa ole liian iso.
s-ryhmän kaupoista käyn salessa, prisma on minulle niin iso että harvoin käyn siellä.
Kyllähän kaupoissa myydään porkkanoita ja perunoita yksittäisinäkin. Ehkä jossain minialepassa ei ole mutta ei lidl ole mikään poikkeus siinä.
Vierailija kirjoitti:
Itse taas käytän lidlissä heidän omia halvempia tuotteita. Esim oivariinin ja ketsupin tilalla lidlin vastaavat, ja hinta paljon pienempi kun prismassa käydessä.
Itse en käy Lidlissä, koska joudun kuitenkin aina käymään sen lisäksi muualla saadakseni tarvittavat ruokaostokset - ja minulle aikani on kallisarvoisempaa. Mutta äitini oli tuonut meille jotain Lidlin saksalaista juustoraastetta, lukikohan pussissa Millbona tms.? Tuota kun ripottelimme pastan päälle, niin koko perheen mielipide oli, että never again... No mutta ehkä kaikki nuo Lidlin omat merkit eivät ole samanlaista schaissea.
Valion Koskenlaskija 3,15 molemmissa.