Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin nuhanenä lääkäriin?

Vierailija
02.11.2006 |

Minua stressaa, kun lapsellani on ollut nyt reilu viikon nuhaa, tällä hetkellä, varsinkin ulkona, nenä vuotaa koko ajan, keltaista räkää.

Naapurin äiti on jo monta päivää sanonut, että vie nyt lapsi lääkäriin. Mutta miksi, nuhan takia, mitä ne siellä nuhalle tekevät? Minusta pelkkä nuha ei oikein riitä syyksi mennä lääkäriin.... No, korviahan se naapuri tietysti meinaa, mutta pitääkö aina kun nenä vuotaa, varmuuden vuoksi näyttää lääkärille, ettei vaan ole korvatulehdusta? Jotenkin tuntuu niin turhalta. Odottaisin itse vähän pidempikestoista nuhaa tai muitakin oireita, esim. ärsytysyskää tai kuumetta. Mitä mieltä ollaan tästä asiasta? Toinen, että pitääkö nuhan takia jättää lapsi kotiin hoidosta? Lapsi on muuten ihan pirteä veijari, mutta nenä vuotaa. Jos pitää, niin miten te muut järjestätte lapsen hoidon jos on hoitopaikasta pois? Jäättekö itse kotiin palkattomalle vapaalle?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nuhaa ja yskää ollut jo pari kuukautta... Muutaman kerran olen lääkärissä käyttänyt. Pelkän nuhan takia en ehkä veisi lääkäriin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme