Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluisin aloittaa työelämän nyt 36-vuotiaana...Mihin töihin kannattaa hakeutua jos pitäisi saada melko pian aloituksen jälkeen 3000e/kk netto?

Vierailija
16.10.2022 |

Aloituspalkan ei tarvitse olla nettona tuota, mutta jokus 1-2v päästä kyllä.

Olen lukion käynyt.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloittaa nyt kun on jo 18 vuotta lorvinut elämässään?

Vierailija
22/45 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele hoitajaksi ja mene kotihoitoon töhin. 2v aikuiskoulutus ja töihin pääset heti kun on paperit.

Mene ravintolaan tiskille myymään kaljaa tai blokkariksi. Vuorot on ikävästi iltaisin, mutta sielläkin hakijan markkinat tällä hetkellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla ei ole työhistoriaa, niin et kelpaa mihinkään. Et vaikka valmistuisit kiitettävin arvosanoin.

Vierailija
24/45 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäironisesti seksityö, en keksi mitään muuta jossa _nettona_ saisit niin pian ja ilman koulutusta sellaisia summia.

Olen mies, eivätkä naiset muodosta tuollaista kysyntää että toimisi.

ap

Kuka sanoi että asiakkaat olisivat naisia?

Voit toki myös perustaa menestyvän toiminimen tai ryhtyä influensseriksi, siinäkin voi tienata, mutta palkansaajana aika heikolta näyttää (ellet ole maan paras myyntitykki)

Ei onnistu koska olen hetero.

ap

Tuskin se niitä asiakkaita haittaa.

Vierailija
25/45 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla ei ole työhistoriaa, niin et kelpaa mihinkään. Et vaikka valmistuisit kiitettävin arvosanoin.

Älä puhu kakkaa. Menisit itsekkin kokeilemaan.

Olin työttömänä 8v ja menin opiskelemaan, pääsin töihin heti kun valmistuin ammattiin.

Mitään aikaisempia todistuksia ei edes kyselty.

Vierailija
26/45 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäironisesti seksityö, en keksi mitään muuta jossa _nettona_ saisit niin pian ja ilman koulutusta sellaisia summia.

ap

Voit toki myös perustaa menestyvän toiminimen tai ryhtyä influensseriksi, siinäkin voi tienata, mutta palkansaajana aika heikolta näyttää (ellet ole maan paras myyntitykki)

ap

Tuskin se niitä asiakkaita haittaa.

Mutta minua haittaa.

Ei naisetkaan heteroina ota toisia naisia vastaan.

Lisäksi yhdyntä anaaliin turmelee sen aikaa myöden pilalle, toisin kuin vaginaaliyhdyntä.

Vierailija
27/45 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai taas tämä työpaikka-jankkaaja. Sehän on kuin Allu toistellessaan yhtä ja samaa, puheenaihe vain eri. 

Allupa hyvinkin, hän on vastuussa noin 50%:sta palstan avauksista.

Mite me täällä ihmetellään on että kuinka te muut viittitte käyttää aikaanne hemmon juttuihin.

Vierailija
28/45 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole allu

ap

Vierailija
29/45 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, en usko, että saat muuta , kuin keikkaluontoista pskaduunia, koska olet tuon ikäinen, sinulta puuttuu työkokemus ja koulutus. Olen toiminut esimies- ja HR - tehtävissä, ja voin kertoa sinulle ihan rehellisesti, etyä kaltaisesi hakija siirretään ö- mappiin.

Ainoa mahdollisuutesi työllistyä on joko ryhtymällä yksityisyrittäjäksi. En tosin usko, että kykenet siihenkään. Sori, tämä on totuus.

Vierailija
30/45 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, en usko, että saat muuta , kuin keikkaluontoista pskaduunia, koska olet tuon ikäinen, sinulta puuttuu työkokemus ja koulutus. Olen toiminut esimies- ja HR - tehtävissä, ja voin kertoa sinulle ihan rehellisesti, etyä kaltaisesi hakija siirretään ö- mappiin.

Ainoa mahdollisuutesi työllistyä on joko ryhtymällä yksityisyrittäjäksi. En tosin usko, että kykenet siihenkään. Sori, tämä on totuus.

Olet aika paska HR esimies kun käytät aikaasi/firman aikaa APn kaltaisten hakijoiden mapittamiseen.

Eikö ne kauppiksessa opettanut mitä on Lean?

Vierailija
31/45 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämää ei voi aloittaa keski-ikäisenä kuvitellen joskus pääsevänsä hyville palkoille. Tällainen ihminen on tuomittu omien huonojen valintojensa ja laiskuutensa seurauksena tekemään matalapalkkatöitä lopun elämäänsä. Ja tämä on ihan oikein.

Vierailija
32/45 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikan puolella tienaa helposti yli 10 000 € /kk eikä työt rasita. Ei mitään vastuuta mistään lomat 5 kk vuodessa ja kaikki matkat ilmaisi lentokoneela, junalla, taxit jne.

Pätevyysvaatimuksena sujava valehtelu ja paskan puhuminen!

Vierailija
33/45 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikan puolella tienaa helposti yli 10 000 € /kk eikä työt rasita. Ei mitään vastuuta mistään lomat 5 kk vuodessa ja kaikki matkat ilmaisi lentokoneela, junalla, taxit jne.

Pätevyysvaatimuksena sujava valehtelu ja paskan puhuminen!

Vierailija
34/45 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asfalttiala

Vierailija
35/45 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Luuletko, että ko. työtä tekevät naiset ottavat vain asiakkaita, joita panisivat muutenkin?

Vierailija
36/45 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet aika paska HR esimies kun käytät aikaasi/firman aikaa APn kaltaisten hakijoiden mapittamiseen.

Eikö ne kauppiksessa opettanut mitä on Lean?

Jos tekisor/ olisit tehnyt tuota työtä, niin tietäisit mitä ja miten ja miksi.

Vierailija
37/45 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjäksi tai Wolt- kuskiksi. Ei sinun spekseillä muuta työtä saa. En kyllä usko, että pärjäät noissa kummassakaan, koska vaativat vaivannäköä.

Vierailija
38/45 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullaon vielä 29 vuotta eläkeikään. Lähtisin miettimään uutta ammattia sen pohjalta mikä oikeasti kiinnostaa enkä vaan sen pohjalta mistä saa rahaa. 

Vierailija
39/45 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työelämää ei voi aloittaa keski-ikäisenä kuvitellen joskus pääsevänsä hyville palkoille. Tällainen ihminen on tuomittu omien huonojen valintojensa ja laiskuutensa seurauksena tekemään matalapalkkatöitä lopun elämäänsä. Ja tämä on ihan oikein.

Höpö höpö

28 people who became highly successful after age 40

https://www.businessinsider.com/24-people-who-became-highly-successful-…

Vierailija
40/45 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ministereille ei ole kummoisia kelpoisuusvaatimuksia. Riittää, että on suomen kansalainen. Rikoshistoriassakin menee suunnilleen kaikki muu paitsi kansanmurha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi