Vain juntit ostaa Reimateccia
Kommentit (11)
...että suurimmaksi osaksi sitä reimateciä ostetaan, kun se mukamas kuuluu ostaa, eli olet köyhä ja huono vanhempi jos lapsellas ei ole reimaa päällä.. varmaan puolet syystä ostaa reimaa johtuu vanhempien halusta brassailla. Ja sit syödään hernekeittoo loppukuu tai vingutetaan visaa ja ollaan velkahelvetissä, ettei meidän paavoanteroo kukaan vaan kato halveksuen, kun sillä nyt onkin päällänsä lämmin ja mukava, mutta EI reiman haalari...
(juu juu, tiedän, että reimatec pitää vettä, ja varmaan tekee veroilmoituksenkin puolestas...)
Ja ennenkun joku alottaa; en ole köyhä, ja lapsellani on lämmin ja hyvä, mutta EI reiman haalari.
Naurattaa, kun niitä on lapsen kerhossa lähes jokaisella samanlaiset.
Kyllä olen juntti ja vannon tecin nimiin. Suomalainen satakuntalainen menestystuote. Hyvä Kankaanpää!
Ihan sama!!! Antakaa jo olla!! Mä en edes tiedä miltä reimatec, ticket to heaven, timberland, remu, lassie, joonatan jne näyttää ...paitsi että haalari näyttää haalarilta. Ootteko te ihan terveitä kaikki edes?
Ei noin pahoja patoutumia muuten voi olla!
juntit ovat kiinnostuneita siitä missä haalareissa naapurin lapset kulkee!
Toinenkin täyspäinen tällä palstalla : )
-9
pieleen meni, mutta menköön.
Lapsellani ei siksi ole reimaa, koska löysin hyvän, suht edullisen (60¿) haalarin, eikä minun tarvinnut ostaa tuplasti kalliimpaa haalaria, että kehtaisin näyttää lastani puistossa. Mutta lämmintä talvea silti kaikkien lapsille!!!! ei se ole niin vakavaa tämä elämä... :D
Ihan niin kuin toppapuvuista olisi noussut vähän turhan iso kohina...
Tämähän rupeaa jo ihan pelottamaan näin aloittelijaa! Tarkoitukseni oli etsiä lapselleni sopivin (ja kukkarollemme samoin) haalari jossa hänen olisi lämmin ja mukava touhuta, mutta nyt selviääkin että haalarin perusteella määritellään koko perhe?!? Tämä luo jo paineita :D
Mutta ihan kiva olla juntti, kun lapsella on ulkoillessa kuiva ja lämmin olo :)