Miksi lapset hyppii kantapäillä ja kantapää tömistelee kerrostalossa?
Meillä käy yläkerrassa lapsia välillä hoidossa. (Onneksi eivät asu siellä) ja aina kun tulevat niin katto paukkuu luonnotonta töminää. Aivan kuin tahallaan pomppisivat mahdollisimman äänekkäästi. Ei kuulu pikkulapset kerrostaloon, ei.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Jokainen haluaa olla omassa kodissa rauhassa, naapureiden äänet ei sinne kuulu. (ei pitäisi kuulua)
Toki voit rakentaa miljoonillasi sellaisen talon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen haluaa olla omassa kodissa rauhassa, naapureiden äänet ei sinne kuulu. (ei pitäisi kuulua)
Ai miksi? Häädöllä häiriköt lähtee ainakin täältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska aikuiset antavat lasten tehdä niin. Ei pieni lapsi tajua vielä asioita jotka ovat aikuisille ilmiselviä.
Eivät pikkulapset suinkaan paikoillaan pysy hiljaa hissuttelemassa. He pomppivat, hyppivät narua, tekeveät kuperkeikkoja. leiikivät piilosilla. Se on osa lapsen normaalia kehitystä eikä aikuinen voi komentaa pieniä istumaan sohvalla. Jos ei kerrostalossa kestä lasten ääniä, on syytä muuttaa pois. Lapset kuuluvat perheisiin ja perheet myös kerrostaloihin. Pahinta on aikuisten kyttäys ja juoruilu ja riitely.
Siksi niiden lasten kanssa pitää käydä pihalla, että saavat siellä pomppia ja purkaa ylimääräistä energiaa. Sisällä kerrostalossa leikitään rauhallisempia leikkejä.
Hauskaa miten innokkaasti kaikki laiskat mammat alapeukuttaa. Ilmeisesti niin inhottava ajatus että sen jälkikasvunsa kanssa pitäisi tehdä jotain muutakin kuin antaa niiden vapaasti riehua pitkin olohuonetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska aikuiset antavat lasten tehdä niin. Ei pieni lapsi tajua vielä asioita jotka ovat aikuisille ilmiselviä.
Eivät pikkulapset suinkaan paikoillaan pysy hiljaa hissuttelemassa. He pomppivat, hyppivät narua, tekeveät kuperkeikkoja. leiikivät piilosilla. Se on osa lapsen normaalia kehitystä eikä aikuinen voi komentaa pieniä istumaan sohvalla. Jos ei kerrostalossa kestä lasten ääniä, on syytä muuttaa pois. Lapset kuuluvat perheisiin ja perheet myös kerrostaloihin. Pahinta on aikuisten kyttäys ja juoruilu ja riitely.
Siksi niiden lasten kanssa pitää käydä pihalla, että saavat siellä pomppia ja purkaa ylimääräistä energiaa. Sisällä kerrostalossa leikitään rauhallisempia leikkejä.
Hyvä kirjoitus, näin ennen toimittiin. Nykään kaikki saavat tehdä mitä itse haluavat, koska MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ.........JUNTTIUS KUKOISTAA. Minäismi on JUNTTIUTTA. Kuulutan takaisin vanhat hyvät käytöstavat ja mallit, tämä nykyaika on kamalaa JUNTTIUTTA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miksi? Häädöllä häiriköt lähtee ainakin täältä.
Et saa ikinä normaalin elämän äänistä ketään häädettyä. Mutta saat kyllä maineen vastenmielisenä kärttyakkana.
Normaalit äänet ei ketään häirititse, maineen menetys vielä vähemmän. Muutkin asukkaat talossa kiittää, kun häädöllä lähdetään.
Tosiasia on se, että lapset tömistelee. Kovin pieni lapsi ei saata ymmärtää kun hänelle sanoo ettei saa tömistellä.
Isompi jo voi ymmärtääkin. Kyllä kerrostalo on lastenkin paikka.
Jos ei kestä kerrostalon ääniä, on syytä harkita muuta asuinpaikkaa.
Tietysti jatkuva kova melu aamusta iltaan on asia, josta kannattaa mainita asianosaisille tai jos ei muu auta niin isännöitsijälle.
Kovin pienen askelluksen äänet ei edes kuulu, kysmys on näistä mölyapinoista joilla ei ole mitään sääntöjä kotona kuten supernannyssä oli. Näitä perheitä riittää, nämä näkyy ja kuuluu myös marketeilla.
Ns. lapsi synomyymi takapuolenfruit pitäisi kasvattaa kellarissa pleikkarilla ja mässyllä.
Ette pystyisi elämään eteläisessä Euroopassa päivääkään. Siellä ihmiset elävät ja käyttävät jopa hajuvettä!
Vierailija kirjoitti:
Ette pystyisi elämään eteläisessä Euroopassa päivääkään. Siellä ihmiset elävät ja käyttävät jopa hajuvettä!
Siellä myös opetetaan lapset käyttäytymään esimerkiksi ravintoloissa ja muualla ihmisten ilmoilla.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on sentään kuri penskoilla ja erilainen vuorokausirytmi kun valvotaan myöhempään. On kokemusta asumisesta ja pidän laadukkaista tuoksuista.
Vierailija kirjoitti:
Hankipa itsekin elämä, niin saat tietää.
Minun elämääni ei kuulu äänekäs tömistely sekä rahvaanomainen mekastus.
Yläkerrassa voi myös olla selkäkipuinen aikuinenkin, joka astelee kuuluvasti kantapäillä aina kun kävelee.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla joku nepsy dg, hirveetä meteliä saavat pahimmillaan aikaan. Omiin rappuihin lapsiperheet kerrostaloissa, pitänee tehdä aloite, kun niin moni joutuu kärsimään muiden melusta nykyään.
Ja kaikki kerrostalojen ja rivarien touhukkaat matontamppaajat kyyläri-eukot omiin kortteleihinsa juoruamaan keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Kantapää-tömistelee, tajuatko nyt?
Voiko sitten myös päkiä-tömistellä?
Vierailija kirjoitti:
Yläkerrassa voi myös olla selkäkipuinen aikuinenkin, joka astelee kuuluvasti kantapäillä aina kun kävelee.
Se selkäkipuinen aikuinen harvemmin juoksentelee holtittomasti pitkin asuntoaan tuntikaupalla.