Miksi lapset hyppii kantapäillä ja kantapää tömistelee kerrostalossa?
Meillä käy yläkerrassa lapsia välillä hoidossa. (Onneksi eivät asu siellä) ja aina kun tulevat niin katto paukkuu luonnotonta töminää. Aivan kuin tahallaan pomppisivat mahdollisimman äänekkäästi. Ei kuulu pikkulapset kerrostaloon, ei.
Kommentit (37)
Hankipa itsekin elämä, niin saat tietää.
Koska aikuiset antavat lasten tehdä niin. Ei pieni lapsi tajua vielä asioita jotka ovat aikuisille ilmiselviä.
Miten kantapää voi tömistellä yksinään?
Miksi se lasten sukulainen osaa astua niin ettei ääni häiritse? Ihminen ole mikään kanta-astuja. Ei sitä kantapäätä tarvi upottaa lattiaan.
Kantapää-tömistelee, tajuatko nyt?
Muistele lapsuuttasi ja kysy itseltäsi, että miksi tömistelit lapsena.
Mistä ap sen kuulee millä siellä tömistellään??
Eläimen vaistot ovat varsin yksinkertaiset siihen verrattuna, mitä ihminen kykenee tekemään opettelemalla. Vanhemmat ovat siis jättäneet lapset vaistojensa varaan.
Koska ne ei osaa kävellä oiekin. Mutta miksi aikuinen ihminen tekee samaa? Miksi varsinkaan yli 100 kiloinen aikuinen ihminen tekee samaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi se lasten sukulainen osaa astua niin ettei ääni häiritse? Ihminen ole mikään kanta-astuja. Ei sitä kantapäätä tarvi upottaa lattiaan.
Luo se sellaisen mahtavan tunteen kun elementtilattia resonoi kävelyn tahtiin.
Jos ei kestä normaaleja elämisen ääniä päivisin, ei kannata asua kerrostalossa. Lasten kuuluu saada olla lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Koska aikuiset antavat lasten tehdä niin. Ei pieni lapsi tajua vielä asioita jotka ovat aikuisille ilmiselviä.
Eivät pikkulapset suinkaan paikoillaan pysy hiljaa hissuttelemassa. He pomppivat, hyppivät narua, tekeveät kuperkeikkoja. leiikivät piilosilla. Se on osa lapsen normaalia kehitystä eikä aikuinen voi komentaa pieniä istumaan sohvalla. Jos ei kerrostalossa kestä lasten ääniä, on syytä muuttaa pois. Lapset kuuluvat perheisiin ja perheet myös kerrostaloihin. Pahinta on aikuisten kyttäys ja juoruilu ja riitely.
Ja kun yläkerrassa on pelkkä laminaatti lattialla, eikä mattoja, ääni on todella kova alapuolella.
Juntit aikuiset ihmiset antavat tällaisen tapahtua. Ennen vanhaan, itse olin 70 - 80 luvulla lapsi ja kun menin tädille kaupunkiin kerrostaloon kylään, siellä ei saanut tömistellä eikä kolistella, rappukäytävässä piti kulkea hiljaa muita häiritsemättä, NIIN, ennen ihmisillä on tavat ja kunnioitus muita kohtaan. Nykyään vain tämä, MINÄ VOIN TEHDÄ MITÄ MINÄ HALUAN. Tapoja ei ole, JUNTTIUS KUKOISTAA.
Joku irtokantapää tömistelee? Outoa.
Kaikilla joku nepsy dg, hirveetä meteliä saavat pahimmillaan aikaan. Omiin rappuihin lapsiperheet kerrostaloissa, pitänee tehdä aloite, kun niin moni joutuu kärsimään muiden melusta nykyään.
Jos ap:llä olisi elämä sen sijaan että on katkera vela, muiden elämän äänet eivät haittaisi.
Jokainen haluaa olla omassa kodissa rauhassa, naapureiden äänet ei sinne kuulu. (ei pitäisi kuulua)
Olet ehkä ääniyliherkkä. Ja miksi pomppivat kantapäillä? Ihminen on kanta-astuja, toisin kuin suurin osa nisäkkäistä.