Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on aina väittänyt, ettei töissä ole kauniita

Vierailija
16.10.2022 |

naisia. Eilen olimme kaupungilla ja siellä vastaan tuli nainen ja tervehtivät miehen kanssa. Kun kysyin mieheltä, mistä tuntee naisen, sanoi että töistä. Sanoin myöhemmin miehelle, että nainen oli kaunis, niin mies sanoi, ettei hänen mielestään kaunis, vaan söpö. Minun mielestä nainen oli luonnonkaunis ja hän oli hoikahko ja olemus oli herttainen. Mikä miehille sitten on kaunis?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämähän on makuasioita. Jonkun mielestä joku on kaunis, toisen mielestä ei. Ja ehkä miehesi sanoi sinun mieliksesi, ettei työpaikalla ole kauniita.

Luin, että makuuasioisa! Eri

Makuuasioita.

Vierailija
22/26 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet pitävät kauniina eri naisia kuin naiset. Esim. Minua naiset eivät erityisen viehättävänä, mutta miehet ovat ihan hulluna

Mistä tiedät? Se mitä sanotaan päin naamaa tai annetaan ymmärtää, ei ole välttämättä totuus.

Vahva epäilys. Ja naiset kyllä kehuvat toistensa ulkonäköä useinkin, minun ei koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ap:lla on syynsä epäillä.

Epäillä mitä? Että miehen työpaikalla on kauniita naisia?

Mitä sitten tapahtuu jos miehen työpaikalla on kaunis nainen?

Vierailija
24/26 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni melkein pahempi, jos pitää naista söpönä.

Minä olen yli kuuskymppinen nainen. Olen tavannut elämässäni yhden kauniin naisen. Nainen oli silloin reilusti yli seitsemänkymmenen. Kasvojen piirteet, ihon kuulaus ja ryhti olivat silloinkin sitä luokkaa, että parikymppinen minäni sanoi: Wau. Siinä vaiheessa tajusin, miksi hänen miehensä oli kuulu mustasukkaisuudestaan. 

Mutta olen samaa mieltä, että ilmaisu söpö on huomattavasti pahempi kuin nätti tai kaunis. Söpö sanoo, että toisessa on jotakin hellyttävää, ja sellaiseen on helppo ihastua.

Vierailija
25/26 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ap:lla on syynsä epäillä.

Epäillä mitä? Että miehen työpaikalla on kauniita naisia?

Mitä sitten tapahtuu jos miehen työpaikalla on kaunis nainen?

Tarkoitan, että ap:llä saattaa olla syy mustasukkaisuuteensa. Kyllä näitä työpaikkasäätäjiä on tullut vuosien mittaan sen verran monta vastaan, että ei ne mitenkään harvinaisuuksia ole. Ehkä ap tunnistaa puolisossaan tämän piirteen. Sinänsähän on ihan turha ruveta puolisolta kyselemään, että onko siellä työpaikalla jotain hyvännäköisiä tapauksia. Kuka menisi tuohon kysymykseen kertomaan että joo, on. Se tilitoimiston Lissu ja pomon sihteeri Pirjo on kyllä tosi pantavia. Toki vastaus on aina, että ei ole mitään katsomisen arvoista.

Vierailija
26/26 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olikin tuttu muista merkeistä, sanoi vain työkaveriksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi