Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Watcher-sarja Netflixissa

Vierailija
15.10.2022 |

Oon katsonut 4 osaa ja ihmettelen että voisi perustua tositapahtumiin. Voiko olla totta? Hyvin erikoiset käänteet ja melkein yliluonnolliselta vaikuttaa

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aloittanut sitä sarjaa, mutta katselulistaltani se löytyy. Mulla on ihan sikana sarjoja ja elokuvia mitä mun pitäisi katsoa Netflixistä. Saa nähdä, että milloin pääsen tuota katsomaan. Ehkä ensi vuonna näihin aikoihin.

Vierailija
2/8 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sarja oli. Katsottiin koko perheen voimin. Pitää muistaa, että kaikki nää sarjat on dramatisoitu eikä tässä ollut mitään yliluonnolliseen viittaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjan alussa luki, että perustuu tositapahtumiin. Siitäpä voi jokainen miettiä, että onko fiktiivinen. 🙄

4/8 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Watcher on tosi hyvä. Tarina on mukaansatempaava, erikoinen ja jännittävä. Sarja on myös hauska mutta ei sillä tavalla että se pilaisi jännityksen.

Olen jo toiseksi viimeisessä jaksossa. Ihan harmittaa että sarja loppuu.

Tarina perustuu tositapahtumiin. Eivätkä tapahtumat edes ole täysin ainutlaatuisia, vaan hiukan samantyylisiä tapauksia on ollut muutama muukin Yhdysvalloissa.

Vierailija
5/8 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se alkoi hyvin, mutta muuttui koko ajan typerämmäksi ja ärsyttävämmäksi. Väkisin piti katsoa loppuun asti. Näyttelijät hyviä, mutta juoni oli aivan älytön ja epälooginen. Tiedän, että perustuu tosijuttuun, mutta vain hyvin löyhästi.

Vierailija
6/8 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
7/8 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se alkoi hyvin, mutta muuttui koko ajan typerämmäksi ja ärsyttävämmäksi. Väkisin piti katsoa loppuun asti. Näyttelijät hyviä, mutta juoni oli aivan älytön ja epälooginen. Tiedän, että perustuu tosijuttuun, mutta vain hyvin löyhästi.

Joo, loppua kohti taso laski. Kaksi viimeistä jaksoa vaikuttivat huolimattomasti käsikirjoitetuilta: irrallisia kohtauksia peräjälkeen, ja melkein jokaisessa oli uusi juonenkäänne. Ihan kuin tekijän olisi alun perin ollut tarkoitus tehdä pitempi sarja, mutta hän päättikin kursia sen joten kuten kokoon ennen aikojaan.

Vierailija
8/8 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, lukihäiriöisenä luin, että Witcher ja ajattelin hetken, että nyt on ihmisten todellisuudentaju hieman hämärtynyt... Puolustuksekseni täytyy sanoa, että katsoin juuri House of the Dragonin kakkoskauden feikkitrailerin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän