Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin jyskistä 80x200 sängyn. Kuitenkin lakanat lähtevät 90cm -> eli onko järkeä?

Vierailija
15.10.2022 |

En nyt tyhmä ole, eli jos mulla on kapea sänky, siihen voi laittaa levemmänkin lakanan kun tarve olisi. Mutta olisin ostanut muotoon ommellun lakanan ja sellaista ei jyskistä saa kun sellaisella "froteena" (en muista oikeaa materiaalia). Mutta kaupassa ei ollut lainkaan perinteistä puuvilla lakanaa 80cm sänkyyn

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ostanut 90cm sängyn. 

Vierailija
2/54 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä ostit noin kapean sängyn?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokea olet. Onhan tuon kokoisia jokaisessa lakanoita myyvässä liikkeessä verkkokaupoista lähtien.

Vierailija
4/54 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä ostit noin kapean sängyn?

Tuli lapselle. Tai on virallisesti vuodesohva vaikka onkin metallia. Saa levitettyä 160cm jos tarve vaatii, mutta koska nukkuu yksin niin on 80cm leveänä että mahtuu leikkimään paremmin.

Ap

Vierailija
5/54 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan perinteinen lakana ostetaan leveämpänä kuin patja, sehän taitetaan petarin alle. Mikä ongelma nyt siellä?

Vierailija
6/54 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokea olet. Onhan tuon kokoisia jokaisessa lakanoita myyvässä liikkeessä verkkokaupoista lähtien.

Niin on. Mun pointti vaan oli, että jos liike myy 80cm sänkyä, miksei se voi myydä siihen sopivia lakanoita?

Vierailija
7/54 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/54 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan perinteinen lakana ostetaan leveämpänä kuin patja, sehän taitetaan petarin alle. Mikä ongelma nyt siellä?

Mä en halua perinteistä lakanaa (koska se ei pysy lapsen käytössä) vaan muotoonommellun. Jos lakana on liian iso, idea katoaa eikä toimi niinkun kuuluisi

Ap

Vierailija
9/54 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen lakanan pitää olla Jyskistä ?

https://www.ikea.com/fi/fi/p/dvala-muotoonommeltu-lakana-beige-30396764/

Osaan googlettaa ja käydä kaupoissa. Lähinnä mun pointti oli että jos olisi ostanut sängyn esim Sotkasta, en olisi edes olettanut että löydän lakanaa sänkyyn, sillä siellä ei myydä lakanoita. Mutta kun ostan sängyn paikasta missä myydään petivaatteita, oletan että saan samalla kerralla kaikki lakanat, peitot tyynyt yms.

Ap

Vierailija
10/54 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlaysonilta olen ostanut itse,heillä on vaikka mitä kokoja muotoonommeltua lakanaa.

Vierailija
11/54 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finlaysonilta olen ostanut itse,heillä on vaikka mitä kokoja muotoonommeltua lakanaa.

Heiltä vaan ei sitä sänkyä saa🤷🏻

Vierailija
12/54 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin nopeasti "froteena" niin trofeena... jyskillä eläinystävälliset lakanat...

Vierailija
13/54 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heiltä vaan ei sitä sänkyä saa🤷🏻

Sä ymmärsit mun pointtin 👍 voin sen lakanan ostaa tosiaan mistä vaan, mutta tää on vaan eräällä tavalla hauskaa kun olettaisi että kun tokmannikin myy lakanoita, että olisin Jyskistä saanut sopivan kun sänkykin on sieltä 🙈

Ap

Vierailija
14/54 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolaisia lakanoita? 

Vierailija
15/54 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin lakanat lähtevät...?

Vierailija
16/54 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhah Haa, lauantain paras 😊

Vierailija
17/54 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin lakanat lähtevät...?

LakaNalle?🤣

Vierailija
18/54 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Mun pointti vaan oli, että jos liike myy 80cm sänkyä, miksei se voi myydä siihen sopivia lakanoita?

Nettisivujen mukaan siellä kyllä on tuon kokoisia jerseylakanoita. Voithan ostaa ne muualtakin.

Vierailija
19/54 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettisivujen mukaan siellä kyllä on tuon kokoisia jerseylakanoita. Voithan ostaa ne muualtakin.

Tää just on se mun "frotee" materiaali. Eli sellainen pyyhemäinen, ei sileä kangas

Ap

Vierailija
20/54 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huijaa. Sä ostit 160cm leveän sängyn, mutta käytät siitä vaan puolta. Sieltä Jyskistä olisi löytynyt muotoonommeltuja lakanoita siihen 160cm leveään sänkyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän