Silikonirinnat, onko se niin väärin?
Onko se niin väärin haluta ottaa silikonirinnat :( ?
Luonnollisen kokoiset. Ei pomppaa esiin.
Tuntuu niin kuin tekisi jotakin väärää.
Vaikka tiedän että minun olisi helpompi olla omissa nahoissani.
Onko täällä muita, jotka on paininut tämän aiheen kanssa ja kokenut siitä valtavaa syyllisyyttä?
Kommentit (147)
.
On mahdollista turvottaa rintoja ja saada ne tuottamaan maitoa vaikka ei olisi ollut koskaan raskaana...
.
Plus mies voi imee maitoo sun rinnoista 👍.
.
Ja on aidot isot tissit sitten
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten vedät sitä raskaushormonia joka saa rinnat turpoon ja tuottaa maitoon!
.
Miehet tykkää siitä enemmän.
.
Kun lypsät ikuisesti ei pienene
.
Ja
.
Pervoo👍
Mies saa helposti aivan luonnollisella tavalla naisen raskaushorminituotannon käyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei silikonirinnoissa ole mitään vikaa. Tunnen useampia, joilla on ja tuo asia ei muuta heitä ihmisinä suuntaan tai toiseen. Erona moniin kauneusleikkauksiin on sekin, että lopputulos voi olla tosi onnistunut.
Suomessa kenenkään julkkisnaisen silikonit eivät ole onnistuneet! Yleensä kaukana toisistaan ja eri korkeudella.
Sinulla on aika moinen röntgen katse, jos väität erottavasi, että kenellä julkkisnaisella on silikonit ja kenellä ei. Yleisemmin tiedostan, että minun miehenä on parasta yrittää pitää kieli vähän keskellä suuta jos haluan ottaa kantaa naisten silikonirinnoista käytävään keskuteluun.
Myönnän myös itse kääntäneeni takkia niiden suhteen. - Olin itse aiemmin niitä hieman vastaan, kun en saattanut hahmottaa niiden tarkoitusta.
Nyttemmin ymmärrän, että varmasti on naisia, joilla on erinomaisen hyvä ja järkevä peruste hankkia silikonirinnat tai kirurgisesti muutoin parantaa ulkonäköään. Ääripäät tietysti ovat asia erikseen.
Mielestäni on erikoista miten paljon kohtaa kirjoituksia, joissa esteettinen kirurgisia toimenpiteitä halutaan leimata lähes poikkeuksetta tarpeetomaksi keekoiluksi tai narsistiseksi pinnallisuudeksi ja bimboiluksi.
- Kun taas jos joku ostaa vaikka uuden auton, jonka ostohinta on kolme tai neljä kertaa tuon esteettsien kirurgisen operaation hinta, eli ostaavaikkapa uuden vw golfin perusmallin (hinta arviolta noin 25t .€) niin harvalla on nokan koputtamista.
Uskovainen mies
Vierailija kirjoitti:
.
On mahdollista turvottaa rintoja ja saada ne tuottamaan maitoa vaikka ei olisi ollut koskaan raskaana...
.
Plus mies voi imee maitoo sun rinnoista 👍.
.
Ja on aidot isot tissit sitten
Joskus aikaisemmin naisia toimi imettäjinä.
Kannattaa muistaa, että täällä ketjusta toiseen hehkutettu rintojen pienennysleikkaus on paljon riskialttiimpi ja vaativampi kuin implanttien asennus.
Olen siis itse isorintainen, ja olen päättänyt, etten lähde pienentämään. Komplikaatiot voivat olla todella pahat. Silti täällä kannustetaan.
Tee juuri kuten itse parhaaksi näet.
N43
Saat enemmän rahaa per kerta
Jos imetät!👍
Mieti jos sut joskus haudataan, silikonit tuskin maatuu..
Et uskokaan kuinka kiitollinen olen tästä kirjoituksestasi.
Kiitos ymmärtäväisyydestä ja avarakatseisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei silikonirinnoissa ole mitään vikaa. Tunnen useampia, joilla on ja tuo asia ei muuta heitä ihmisinä suuntaan tai toiseen. Erona moniin kauneusleikkauksiin on sekin, että lopputulos voi olla tosi onnistunut.
Suomessa kenenkään julkkisnaisen silikonit eivät ole onnistuneet! Yleensä kaukana toisistaan ja eri korkeudella.
Sinulla on aika moinen röntgen katse, jos väität erottavasi, että kenellä julkkisnaisella on silikonit ja kenellä ei. Yleisemmin tiedostan, että minun miehenä on parasta yrittää pitää kieli vähän keskellä suuta jos haluan ottaa kantaa naisten silikonirinnoista käytävään keskuteluun.
Myönnän myös itse kääntäneeni takkia niiden suhteen. - Olin itse aiemmin niitä hieman vastaan, kun en saattanut hahmottaa niiden tarkoitusta.
Nyttemmin ymmärrän, että varmasti on naisia, joilla on erinomaisen hyvä ja järkevä peruste hankkia silikonirinnat tai kirurgisesti muutoin parantaa ulkonäköään. Ääripäät tietysti ovat asia erikseen.
Mielestäni on erikoista miten paljon kohtaa kirjoituksia, joissa esteettinen kirurgisia toimenpiteitä halutaan leimata lähes poikkeuksetta tarpeetomaksi keekoiluksi tai narsistiseksi pinnallisuudeksi ja bimboiluksi.
- Kun taas jos joku ostaa vaikka uuden auton, jonka ostohinta on kolme tai neljä kertaa tuon esteettsien kirurgisen operaation hinta, eli ostaavaikkapa uuden vw golfin perusmallin (hinta arviolta noin 25t .€) niin harvalla on nokan koputtamista.
Uskovainen mies
Aiemmin kirjoittamani viesti oli siis tarkoitettu sinulle 😊!
Kiinteät ja terhakkaat silarit voittaa omissa kirjoissa aina rupsahtaneet patalaput.
M42
Liikunnan kannalta on parempi, mitä pienemmät rinnat. Eivät hölsky niin paljon. Urheiluliivien käyttöä kyllä suositellaan pienimmillekin rinnoille. Nekin pyrkivät heilumaan esimerkiksi juostessa.
Vierailija kirjoitti:
Saat enemmän rahaa per kerta
Jos imetät!👍
Nii on
Kannattaa ottaa jos otat itseäsi varten. Otin itse 30-vuotiaana kun laihduin ja valmiiksi pienet rinnat pieneni entisestään. Tavallaan harmittaa etten ottanut nuorempana, mutta toisaalta en halunnut enkä uskaltanut ottaa aiemmin. Aika harvaa kiinnostaa mitä kukakin tekee kropalleen enkä itse ole kuullut (vielä) negatiivisia kommentteja. Ja operaatiossa on riskinsä joo, mutta niin on kaikessa muussakin, eikä täältä kukaan pääse elossa pois kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiinteät ja terhakkaat silarit voittaa omissa kirjoissa aina rupsahtaneet patalaput.
M42
Mua taas vaivaa se kumisuus
Olisin huolissani jos ne hajoo jne
Toki ymmärrän jos syöpä tai muuta
M39
Roikkuvat rinnatkin on seksikkäämmät ja seksikkäät minusta 👍
Aidot, ei nukkemaiset
Minulle ainakin herää kysymys onko naisella pahoja mielenterveysongelmia jos ottanut silarit
.
Red flag!
.
M38
.
Katso ainakin tuo
.
Hän poistattaa kun niin hirveä olo
Vierailija kirjoitti:
Liikunnan kannalta on parempi, mitä pienemmät rinnat. Eivät hölsky niin paljon. Urheiluliivien käyttöä kyllä suositellaan pienimmillekin rinnoille. Nekin pyrkivät heilumaan esimerkiksi juostessa.
Mutta usko tai älä, myös g-kupin toisilla pystyy juoksemaan! Sitä varten niitä urheiluliivejä on.
En jaksa tätä ainaista rintojen haukkumista. Silarit, luomulollot, pikkuiset, kaikki hienoja.
Eräs luomulollo
Ota vaan ja sitten sairastut 5-10 vuoden päästä lymfoomaan. Mutta ainakin siihen asti on parempi fiilis.