Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin juuri hengen ja tiedon messuilla. Mikä oikein siinä huuhaassa vetää keski ikäisiä naisia puoleensa?

Vierailija
15.10.2022 |

Kävijöistä varmaan yli 75% oli naisia.

Ja tarjonta oli juuri sitä ufo, enkelihoito, meedio, selvännäkijä, energiaterapia jne linjaa. Ja kaikenlaisia (parantavia?) kiviä oli myynnissä todella iso valikoima.

Kommentit (207)

Vierailija
161/207 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä keski-iässä on jäljellä, jos tutki nuo "henkiset" jutut jo nuorempana?

Rauha ja henkilökohtainen hengellinen vakaumus.

Vierailija
162/207 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon naisia juu, mut suurin osa sellaisia hörhöjä että kannattaa unohtaa. Vaikka olisivat helppoja, niin kuin monet ovatkin.

Keskimäärin älykkäämpiä kuin ns. miesoletetut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/207 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m58v kirjoitti:

Itse en ole kyseisillä messuilla käynyt mutta käyn kyllä teosofien ja ruusuristiläisten esitelmiä kuuntelemassa toisinaan.  Nämä siis löytyvät kyseisiltä messuiltakin.  Kristitty pohjavire itseltäni löytyy mutten tuomitse eri tavalla ajattelevia saatananpalvojiksi.   

Sen sijaan kivistä viboja saavien naisten kanssa mulla ei ihan hirveästi yhteistä löydy tai jutunjuurtakaan.  Energiahoidot voi hyvät hyssykät...

Mistä noitten esitelmiä voi käydä kuuntelemassa?

Ruusuristiläiset näin. Ainakin otsikot kirjoissa olivat samantapaisia kuin kristityissä kirjoissa. Teosofeja en muista nähneeni.

Miksei siellä ollut kristillisiä kojuja?

Kristillinen uskomus pitää kaikkea tuota harhauttavan, ei ehkä kaikkea valheena, mutta harhauttavana.

Vierailija
164/207 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso osa naisista menee sinne etsien ratkaisua rakkauselämäänsä, joten se on otollista metsästysmaata jos ei haittaa että poka on vähän päästä pipi.

Noi on aina hyvii sängyssä.

Niin on. Mut ehkäisystä kannattaa huolehtia aina itse.

Vierailija
165/207 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on tie, totuus ja elämä.

Raamattu on Jumalan sanaa. Raamatussa Jumala ilmoittaa itsensä meille.

Vierailija
166/207 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mikä vetää? Eipä ole enää muuta.

Ikä alkaa näkyä eikä saa enää huomiota miehiltä

Lapset lentää pesästä

Kotona joku keski-ikäinen ukon röhjäke tai sitten on eronnut

Työelämässä näkymätön

Vierailija
167/207 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on herkemmät aistit kuin miehillä. Raamattu on aavikolla miesten kirjoittama joten se ei pysty kuvaamaan sitä todellisuutta jossa elämme.

Vierailija
168/207 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset lentää pesästä

Työelämässä näkymätön

Kotona tulisi olla joku juuri teini-iän ohittanut hunkki. Eipä enää kiinnostaisi enkelihoidot ja muu luulouskovaisuus.

Vierailija
169/207 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä vetää sitten toisenlainen, erittäin vaarallinen huuhaa, esimerkiksi erilaiset ääri-ideologiat.

Näin on. Ahmed, Hussain ja Mohammad nimiset miehet tuuppaavat olemaan vaarallista seuraa. Jos huonosti käy, niin ei jää päätä jäljelle.

Ihan yhtä vaarallista seuraa on Make, Tepi ja Kakekin leijona-koruineen ja kiitos-paitoineen. Voi saada monosta päähänsä, polttopullon makkariinsa, tai vasaran takaraivoonsa.

Yhteistähän Mohammedille ja Makelle on naisten alistaminen ja sukupuolten tasa-arvon kiivas vastustaminen, sekä kaiken erilaisuuden inhoaminen.

Vierailija
170/207 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä vetää sitten toisenlainen, erittäin vaarallinen huuhaa, esimerkiksi erilaiset ääri-ideologiat.

Näin on. Ahmed, Hussain ja Mohammad nimiset miehet tuuppaavat olemaan vaarallista seuraa. Jos huonosti käy, niin ei jää päätä jäljelle.

Ihan yhtä vaarallista seuraa on Make, Tepi ja Kakekin leijona-koruineen ja kiitos-paitoineen. Voi saada monosta päähänsä, polttopullon makkariinsa, tai vasaran takaraivoonsa.

Yhteistähän Mohammedille ja Makelle on naisten alistaminen ja sukupuolten tasa-arvon kiivas vastustaminen, sekä kaiken erilaisuuden inhoaminen.

Otat jonkun näiden ihmisryhmien väliltä ja onnellistut. Järki sanoo, että näitä ääripäitä kannattaa välttää terveydellisistä syistä.

Onneksi heitä ei juuri tapaa, joten välttely on helppoa.

Vierailija
171/207 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä keskustelu. Aloittajalle sellainen ajatus, että elämä on peili. Se heijastaa sinua. Olet selvästi jo etsijä. Onko ylpeytesi vielä etenemisesi tiellä? Uskallatko olla auki elämälle ja henkisyydelle?

Miehistä näkee usein, että henkisyys kiinnostaa, mutta ei uskalleta tuoda sitä julki. Kaverit mollaa ja tässäkin keskustelussa nauretaan. Mutta kyllä se siellä on. Odottaa ulostuloaan.

Naisia on henkisyys kuvioissa 95% koska he ovat usein kokeneet raskaita asioita, alistamista, väkivaltaa miehiä enemmän. Kun elämä on iskenyt kovaa on se myös opettanut ja tuonut esiin tuota suurta tuntematonta, henkimaailmaa.

Mutta itsestäni tuntuu, että sykli on muuttumassa. Siksi miehetkin kipuilevat, yrittävät tuoda häpeää yhä heikompien päälle. Vaikka kuinka olisi "hullujen" kokoontumisajot niin sillä hullulla voi olla upea, värikäs elämä.

Älkää naiset taittuko!

Vierailija
172/207 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset lentää pesästä

Työelämässä näkymätön

Kotona tulisi olla joku juuri teini-iän ohittanut hunkki. Eipä enää kiinnostaisi enkelihoidot ja muu luulouskovaisuus.

Pysyisi chakrat auki ja elämänvoima virtaisi

Vierailija
173/207 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Miksi itse olit siellä. Minun aikani ei riitä mökkinään hömppään.

Vierailija
174/207 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä tarvetta ilkkua ja pilkata. Multa ei ole pois, vaikka joku palvoo kenkää ja on uskossaan onnellinen, jos ei käy saarnaamaan kenellekään vastentahtoiselle omaa uskoansa.

Näin vanhan kurpan silmin tämä on lapsellista vänkäystä, "Mä oon oikeemmassa, tai oikeastaan, mä oon täysin oikeassa ja minun tahtoni toteutukoon." Hmm....

Vierailija
175/207 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko kaikkea ottaa niin vakavasti, pieni ripaus hömppää tekee vaan hyvää, ei tätä elämää niin vakavasti kannata ottaa.

Vierailija
176/207 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhaa on helppoa, juuri sellaista kuin toivot, huumetta kansalle, joka ei ajattele yhtään pidemmälle. 

Vierailija
177/207 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on tylsää. Naiset etsivät taikaa, elämyksiä, syvällistä yhteyttä, onnea, iloa, yhteenkuuluvuutta, voimautumista. Näitä tarjoavat uskomushoidot, retriitit, joogat, selvännäkö, terapiat jne.

Miehet etsivät laumaa, kunnioitusta, arvoasteikkoa, valtaa, voimankäyttöä, voittoja, kilpailua, adrenaliinia. Näitä tarjoavat urheiluporukat, jengit, poliittiset ryhmittymät, huliganismi, herrakerhot, salakerhot jne.

Vierailija
178/207 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö paikkansa tuo sukupuolijakauma?

Vai uskaltaako kysyä?

Kyllä se liioittelematta tota luokkaa oli.

Mieti itse montako miestä tunnet jotka ovat kiinnostuneita kirstalleista, selvännäkijöistä ja enkelihoidoista.

T. Ap

Kyllä pysyn itsekin kaukana tuollaisista pimeyden voimista. 

Vierailija
179/207 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kymmeniä vuosia new agessä, kunnes tulin uskoon. Harrastin ennen  sitä uushenkistä elämäntapaa, okkultismia yms.

Kun käyn joskus vilkaisemassa, mitä niissä piireissä puhutaan ja tehdään nyt, niin olen havainnut, että samat ihmiset paasaavat ja tekevät ihan samoja kuin jo 30 vuotta sitten. MIkään ei ole mennyt eteenpäin, edistynyt, muttunut. Kysymys on todellakin huuhaasta.

Vierailija
180/207 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7x7 =49. Yksi chakrakierto on käyty tuolloin läpi. Siinä vaiheessa silmät ovat avautuneet jos niin on käydäkseen.

Eli jokin yliluonnollinen saa otteen ihmisestä. Koska on olemassa hyvä ja paha, ja pahaan liittyy kuolema ja sairaudet yms, mistä voit varmistaa että olet avautunut "hyvälle"?  Et mistään.  Todennäköisemmin olet avautunut pahalle ja se on nyt osa sinua.

Miksi sanon ettei se voisi olla hyvää, koska raamattu varoittaa meitä muista hengistä kuin Jumalan Pyhästä Hengestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi