Mä halveksun teenjuojia salaa
Kahvia sen olla pitää! Teenlipittäjät ovat aina muutenkin niuhottajan oloisia.
Kommentit (44)
Pelleilyähän se veden juonti onkin.
Pikkurilli sojoon vaan ja kuppiin kurkitellaan kissankarvasin vaattein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Kuinkahan voin jatkaa elämääni tämän tiedon kanssa?
Se se on teidän sateenkaariväen ihan itse päätettävä.
Mitähän sateenkaarta on valkoisessa monogamisessa suhteessa elävässä heteromiehessä?
Jos juot teetä niin pikkurilli on väkisin pystyssä.
Miksi niin? Tee on halpaa, eikä se maailmalla näin yleensä ole mikään hienoston tapa, ellei sitten puhuta jostain hienommasta Iltapäivätee kattauksesta. Kaipa sitten Suomi on täynnä jotain rupusakkia, jolle halpisteenkin juominen on osoitus jostan "elitismistä".
"Tee" on värjättyä vettä, ei makua, ei vaikutusta.
Hei, juon teetä, mutta olen ihan jees tyyppi!
Juon päivässä 2 kupillista kahvia ja yhden teetä, olen siis enemmän todellakin kahvi-ihminen.
Vaikeempaa keksiä typerämpää aihetta.
Samaa porukkaa, jotka työpaikan juhliin mennessä tilaavat etukäteen erikoisruokavalioannoksen ollakseen erityisiä, mutta sitten menevät kuitenkin buffettiin koska se näyttää niin hyvältä.
En juo teetä enkä halveksi teenjuojia.
Vierailija kirjoitti:
Hipstereitä ja erilaisuuden tavoittelijoita.
Enpä tiedä mitä hipsteriä tässä on että juon lidlin halvinta teetä iittalan mukista
Ah, tämä olikin yhden avohoitopotilaan trollaus.
Mä sain päivän naurut tästä topicista. :D Kiitos! Menenpäs laittamaan muutaman kupposen teetä keittymään...
Ajavat varmaan sähköpotkulaudoillakin ja ovat olevinaan parempia ihmisiä, vaikka näyttävät naurettavilta pönöttäessään kauhusta jäykkinä sen vehkeen päällä.
Älkää nyt vastatko tälle, joku ihmeen luonnevikainen taas🤪
Minä juon hyvällä halulla molempia. Vihreästä teestä en kyllä tykkää. Olen aika tarkka sekä kahvin että teen laadun suhteen, en juo mitään Juhla Mokkaa tai Liptonin Yellow Labelia :)
Vierailija kirjoitti:
Minä juon hyvällä halulla molempia. Vihreästä teestä en kyllä tykkää. Olen aika tarkka sekä kahvin että teen laadun suhteen, en juo mitään Juhla Mokkaa tai Liptonin Yellow Labelia :)
Ihme elitismiä.
Jos joku juoma saa sut halveksimaan toisia niin on se pienestä kiinni sit. :D
Kaikki tarvii jonkun itseänsä huonomman,
kaikki tarvii jonkun jota sopii paheksua
Kymmenet miljoonat englantilaiset ryystävät teetä pannukaupalla. Minusta ne on ihan mainiota porukkaa.
Maailman suosituin juoma sentään.