Voiko miehen parta olla eri värinen kuin hiukset
Kommentit (16)
En tiedä, mutta aika usein hiuksissa näyttäisi olevan nuorekkaampi väri kuin parrassa.
Minulla oli marokkolainen miesystävä, jolla oli musta tukka. Parta oli punainen.
Mun mieheni tukka on keskiruskea ja parta punainen. Siis kyllä voi.
Voi. - Esimerkiski osalla miehistä saattaa parta olla punainen, vaikka hiukset eivät olisi. -Syy tähän uskotaan olevan geeneissä.
Kyllä voi. Värjäytin erivärisiksi. Hyvä tuli.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli marokkolainen miesystävä, jolla oli musta tukka. Parta oli punainen.
Kyllähän miehetkin voivat värjätä karvojaan.
Isälläni oli tummat hiukset, mutta punainen parta.
Vierailija kirjoitti:
Voi. - Esimerkiski osalla miehistä saattaa parta olla punainen, vaikka hiukset eivät olisi. -Syy tähän uskotaan olevan geeneissä.
Täsmennän https://www.sciencefocus.com/the-human-body/why-do-so-many-non-ginger-m…
Mun miehellä on myös mustat hiukset, tai no mitä niitä kaljuuntuvalla viisikymppisellä on jäljellä. Harmaantumassakin on.
Parrassa on punaista seassa, mutta harmaantumassa on partakin.
Ilmeisesti punainen parta on aika yleistä.
Mun mies ei ole suomalainen, vaan britti.
Kälyni on punatukkainen, paljon, paljon pisamia, heidän pojallaan hiukset maantiet väriset, parta punertava, iho hyvin vaalea sukumme tapaan, mutta ei pisamia. Nyt kun veljenpoikani on kalju, monet luulevat häntä punapääksi.
Kyllä, ihan samalla tavalla kuin kulmakarvatkin on usein eri väriset kuin hiukset.
Mun ex-naisystävä oli sinisilmäinen ja vaaleanruskeahiuksinen. Se yllätti, että pillunkarvat olivat lähes mustat.
Tumman kastanjan ruskeat hiukset, parta punertava ja häpykarvat, ihokarvat vaaleat samoin kulmakarvat.
Juu, voi olla. Mun miehellä on vaaleat hiukset ja punertava parta. Hän ei sitå suostu jostain syystä uskomaan, vaikka samaa partaa katsellaan.
Siis luonnostaan, ei värjätty.