Voiko mies "puhjeta kukkaan" noin nelikymppisenä?
Olen aina pitänyt itseäni tavallisen näköisen, en ole koskaan saanut naisilta erityistä huomiota.
Nyt viime aikoina olen ihmetellyt monta kertaa, kun vastaan kävelevät naiset saattavat katsoa pitkään, hymyillä jne. Siis sellaista, mitä ei aiemmin ole tapahtunut.
?
Kommentit (82)
Poikasena en kiinnostanut, koska olin ilmeisesti niin poikanen. Nyt nelikymppisenä on alkaneet naiset katselemaan ja hämmästelevät kun kerron ikäni, menisin kuulemma 10v nuoremmasta. Luultavasti kuitenkin naiselliseen tapaan vaan puhuvat pehmoisia, sillä eihän kukaan voi näyttää ikäistään paljon nuoremmalta. Muutoin ihme sekoilua olisi kun nuorena ei poikamaisuus sytyttänyt mutta vanhempana kyllä.
Yleensä 40-kymppisenä alkaa jo hieman hyytymään.
Sekä miehissä että naisissa on niitä jotka puhkeavat kukkaan vähän normaalia myöhemmin. Melko harvinaista se kuitenkin on. Itse sanoisin että jos mitään merkittävää kukkaan puhkeamista ei ole 35 ikävuoteen mennessä tapahtunut niin ei sitä tule tapahtumaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme miesten pilkkaamista taas täällä... kyllähän moni nelikymppinen mies voi olla paljon komeampi mitä 20-vuotiaana oli
Jep, olin itse "pullamössö" ja vauvanaama ~25 ikävuoteen asti.. Aloin pitämään itsestäni huolta, treenaamaan, elämään terveellisesti ja nyt kymmenisen vuotta myöhemmin, olen parhaimman näköinen (ja rehellisesti, parhain myös sisältä) mitä olen koskaan ollut.
Yleensä myös naiset kokevat olevansa parhaimmillaan sekä sisäisesti että ulkoisesti nelikymppisinä. Miehet vaan ovat toista mieltä :D Mutta tosiasiassa se onkin tärkeintä, mitä itse kokee. Itsekään en vaihtaisi takaisin parikymppiseen itseeni, koska en kokenut itseäni silloin hyvännäköiseksi. Nyt koen, joten paljon mukavampi olotila tämä on.
Juu, onhan se huikeaa kun voi pukeutua muuhunkin kuin huppariin tai muuten löysiin vaatteisiin. Pahimmillaan en edes kesäisin kehdannut liikkua ilman jonkinlaista peittävää vaatepartta, koska näytin niin vastenmieliseltä t-paidassa.
Omakohtaisesti voin sanoa että koen kyllä ~40 vuotiaat, urheilulliset naiset oikein viehkeiksi.
"Pullamössö"viestin ap
Itse olen huomannut saman. Tuossa noin 33 ikävuoden jälkeen tuollaiset parikymppiset ovat alkaneet piirittämään. Kasvonpiirteet tulleet enemmän näkyville ja leukaluustoa enemmän esille. Kuntosalin myötä ryhdikkyyttä ja raamikkuutta tullut enemmän. En vain käy baareissa enkä vastaavissa, joten sellaista kontaktia ei pääse syntymään, jossa oltaisiin pienessä tuiskeessa. Nämä muut kontaktit ovat olleet koulumaailmassa, kun opiskelin yli 30-vuotiaana amkissa. Siellä tuli sellaisia söpöjä, ujoja katseita söpöllä hymyllä aika paljon.
M37
Höpö höpö. Biologia määrää naisen etsimään mahdollisimman viriiliä eli nuorta siittäjää. Nuoret ovat myös vitaalisempia ja vahvempia eli jaksavat paremmin kantaa ulos sieltä palavasta talosta. Tuo että naiset etsivät "turvaa" vanhoista ukoista on miesten omaa fantasiaa jota on pönkitetty mm. sellaisissa yhteiskunnissa joissa naisella ei juuri ole ollut kunnollisia mahdollisuuksia elättää itseään joten vanhakin ukko on ollut pakko kelpuuttaa elättäjäksi. Mutta kyllähän rehellisesti jokaisen terveen naisen mielestä 26-vuotias adonis on silmää miellyttävämpi kuin 46-vuotias pappa. Jos puhutaan ihan puhtaasti ulkoisista seikoista.[/quote]
Höpö höpö. Varsinkin nykyään yhä useampi 46-vuotias on todellisuudessa se adonis verrattuna tyypilliseen 26-vuotiaaseen sohva+pleikkari+energiajuoma+pizza tyyppiin nähden.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän monet filmitähdetkin ovat olleet parhaimillaan vasta nehelikymppisinä.
Niin kuin ketkä?
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Biologia määrää naisen etsimään mahdollisimman viriiliä eli nuorta siittäjää. Nuoret ovat myös vitaalisempia ja vahvempia eli jaksavat paremmin kantaa ulos sieltä palavasta talosta. Tuo että naiset etsivät "turvaa" vanhoista ukoista on miesten omaa fantasiaa jota on pönkitetty mm. sellaisissa yhteiskunnissa joissa naisella ei juuri ole ollut kunnollisia mahdollisuuksia elättää itseään joten vanhakin ukko on ollut pakko kelpuuttaa elättäjäksi. Mutta kyllähän rehellisesti jokaisen terveen naisen mielestä 26-vuotias adonis on silmää miellyttävämpi kuin 46-vuotias pappa. Jos puhutaan ihan puhtaasti ulkoisista seikoista.
Höpö höpö. Varsinkin nykyään yhä useampi 46-vuotias on todellisuudessa se adonis verrattuna tyypilliseen 26-vuotiaaseen sohva+pleikkari+energiajuoma+pizza tyyppiin nähden.
Eikai niitä 20-30-vuotiaita, sopivan lihaksikkaita miehiä kaikille naisille riitä? Osa varmasti myös kokee, että ne 20-30 vuotiaat ovat ihan kakaroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin ketkä?
Esim. Hugh Grant ja Ralph Fiennes olivat ehdottomasti komeimillaan päälle nelikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme miesten pilkkaamista taas täällä... kyllähän moni nelikymppinen mies voi olla paljon komeampi mitä 20-vuotiaana oli
Brad Pitt alkaa vasta nyt olla kiinnostava. Ei hänessä ollut nuorempana mitään ihmeellistä.
Olet varmaan mies? Muuten kommenttisi ei ole ymmärrettävissä.
En ole. En vain mene yleisen mielipiteen ja massahysterian mukaan.
Nyt kun on itse reilu kolmekymppinen, niin kummasti ne 40-50-vuotiaat miehet ovat alkaneet kiinnostamaan. Tosin silti komeimmat miehet ovat mielestäni jo teini-iästä lähtien löytyneet noin 30-vuotiaista miehistä. Silloin on jo ihan miehistynyt, mutta silti nuorekas. Myöhemmin mies voi olla komea, mutta ei enää niin vetreän nuori komistus kuin aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin ketkä?
Esim. Hugh Grant ja Ralph Fiennes olivat ehdottomasti komeimillaan päälle nelikymppisenä.
Ptää paikkansa Grantin kohdalla mutta eikö Fiennes ollut törkeän komea jo alle kolmekymppisenä. Esimerkiksi elokuvassa Humiseva harju.
Puhkesin kukkaan aikoinaan 45v ikäisenä kun sain yritykseni myytyä useammalla miljoonalla. Nuorempien kiinnostus minua kohtaan jostain käsittämättömästä syystä nousi potenssiin 100 vaikka ulkonäössä ei muutosta ennen jälkeen.
M55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin ketkä?
Ptää paikkansa Grantin kohdalla mutta eikö Fiennes ollut törkeän komea jo alle kolmekymppisenä. Esimerkiksi elokuvassa Humiseva harju.
Itselle jäänyt Fiennes mieleen elokuvasta Sunshine. On siinä kyllä varmasti jo lähemmäs nelikymppinen mutta näyttelee hyvin.
Paitsi hyvät nelikymppiset miehet ovat varattuja
Miehet vanhenevat kuin viini yleensä. Ei kaikki siis, mutta useimmat.
Alat saavuttaa sen iän jossa miehellä on lompakossaan muutakin kuin tyhjää.
Nainen parhaimmillaan 17-25v
Moni mies vasta nelikymppisenä tai ylikin
Onneksi.