Voiko mies "puhjeta kukkaan" noin nelikymppisenä?
Olen aina pitänyt itseäni tavallisen näköisen, en ole koskaan saanut naisilta erityistä huomiota.
Nyt viime aikoina olen ihmetellyt monta kertaa, kun vastaan kävelevät naiset saattavat katsoa pitkään, hymyillä jne. Siis sellaista, mitä ei aiemmin ole tapahtunut.
?
Kommentit (82)
Jollain miehille tulee iän myötä charmia, varmaan liittyy itsetunnon kasvamiseen ja epätoivoisen vonkaamisen jäädessä pois. Eli ehdottomasti voi mies olla parhaimmillaan nelikymppisenä. Katso vaikka monia filmistaroja.
Vierailija kirjoitti:
Minulle hymyili tässä yhtenä päivänä bussissa eräs nuori nainen ja vilkaisi etumustani kun kuljin hänen ohitseen. Tuli hyvä mieli. Kunnes kotona huomasin että housujeni vetoketju oli jäänyt auki, kun olin käynyt kaupassa vessassa.
Kannattaisi apnkin tutkailla, onko pukeutumisessa jotain vialla. Naiset joskus viestivät tuolla lailla, kun haluavat olla avuliaita.
Ei aina ole syytä rakentaa mielessään suhdetta noilla perusteilla.
Tuo on sukua samalle harhalle, että asiakaspalvelija olisi ihastunut sanoessaan hymyn kera kiitos ja näkemiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle hymyili tässä yhtenä päivänä bussissa eräs nuori nainen ja vilkaisi etumustani kun kuljin hänen ohitseen. Tuli hyvä mieli. Kunnes kotona huomasin että housujeni vetoketju oli jäänyt auki, kun olin käynyt kaupassa vessassa.
Kannattaisi apnkin tutkailla, onko pukeutumisessa jotain vialla. Naiset joskus viestivät tuolla lailla, kun haluavat olla avuliaita.
Ei aina ole syytä rakentaa mielessään suhdetta noilla perusteilla.
Tuo on sukua samalle harhalle, että asiakaspalvelija olisi ihastunut sanoessaan hymyn kera kiitos ja näkemiin.
Mulla sanoi vielä hyvää päivänjatkoa ja olen aika varma, että seuravan kerran antaa puhelinumeronkin! :)
No, siis joku Bruce Willis ja monet muut, nuorena ihan jees poikamainen pallinaama, mutta nelikymppisenä, vähän harmaata ohimolla, kroppa vahvemman oloinen, itsevarmuudelle on kaikupohjaa, sitä ei tarvitse enää esittää, vaan karismaa on kasvanut vuosien myötä.
Oma miehenikin on nuoruuden kuvissa jotenkin niin lapsellisen näköinen, oli yli kolmekymppisenä kun tavattiin, paljon paremman näköinen, ei ollut enää niin hoikka kuin nuorena, kaljuuntumista vähän päälaella, ja siksi hiukset ajeltu pois, ja se näytti niin paljon paremmalta kuin se ihme moppi joka sillä on päässä kuvissa silloin nuorena.
Biologia sen määrää, että naisille mies on turva, ja kyllä nelikymppinen mies usein on turvallisemman näköinen kuin parikymppinen tuuliviiri joka näyttää siltä, että juoksee seuraavan vastaantulevan naisen perään läähättäen ja kieli suusta ulkona roikkuen, eikä siltä että pelastaisi sinut ja lapsesi palavasta rakennuksesta.
Ei voi. Monet miesjuopot on silloin jo haudassa.
Onko sepalus jäänyt auki?
Naiset sitä naureskelevat.
Kyllä! Miehet kypsyy naisia hitaammin. Oma henk.koht. mielipiteeni on, että miehet alkaa usein komistua vasta 35 ikävuoden tienoilla, minkä jälkeen elämäntavat ratkaisee, jatkuuko komistuminen jopa 50-v asti. Naisilla kauneus on huipussaan usein jo 30-35-vuotiaana.
Nelikymppinen mies on mies parhaassa iässä. Sen ymmärtää vasta vähän vanhempana kun elettyä elämää takana.
Vierailija kirjoitti:
No, siis joku Bruce Willis ja monet muut, nuorena ihan jees poikamainen pallinaama, mutta nelikymppisenä, vähän harmaata ohimolla, kroppa vahvemman oloinen, itsevarmuudelle on kaikupohjaa, sitä ei tarvitse enää esittää, vaan karismaa on kasvanut vuosien myötä.
Oma miehenikin on nuoruuden kuvissa jotenkin niin lapsellisen näköinen, oli yli kolmekymppisenä kun tavattiin, paljon paremman näköinen, ei ollut enää niin hoikka kuin nuorena, kaljuuntumista vähän päälaella, ja siksi hiukset ajeltu pois, ja se näytti niin paljon paremmalta kuin se ihme moppi joka sillä on päässä kuvissa silloin nuorena.
Biologia sen määrää, että naisille mies on turva, ja kyllä nelikymppinen mies usein on turvallisemman näköinen kuin parikymppinen tuuliviiri joka näyttää siltä, että juoksee seuraavan vastaantulevan naisen perään läähättäen ja kieli suusta ulkona roikkuen, eikä siltä että pelastaisi sinut ja lapsesi palavasta rakennuksesta.
Höpö höpö. Biologia määrää naisen etsimään mahdollisimman viriiliä eli nuorta siittäjää. Nuoret ovat myös vitaalisempia ja vahvempia eli jaksavat paremmin kantaa ulos sieltä palavasta talosta. Tuo että naiset etsivät "turvaa" vanhoista ukoista on miesten omaa fantasiaa jota on pönkitetty mm. sellaisissa yhteiskunnissa joissa naisella ei juuri ole ollut kunnollisia mahdollisuuksia elättää itseään joten vanhakin ukko on ollut pakko kelpuuttaa elättäjäksi. Mutta kyllähän rehellisesti jokaisen terveen naisen mielestä 26-vuotias adonis on silmää miellyttävämpi kuin 46-vuotias pappa. Jos puhutaan ihan puhtaasti ulkoisista seikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän monet filmitähdetkin ovat olleet parhaimillaan vasta nehelikymppisinä.
Kyllä ja moni noussut varsinaisesti pinnallekin vasta neljänkympin tienoilla.
Arska ja stallone tais just olla machoimmillaan nelikymppisenä.
Suurin osa keski-ikäisistä suomalaisista miehistä eivät ole Arskoja eivätkä liiemmin Stalloneita.
Vierailija kirjoitti:
Ihme miesten pilkkaamista taas täällä... kyllähän moni nelikymppinen mies voi olla paljon komeampi mitä 20-vuotiaana oli
Jep, olin itse "pullamössö" ja vauvanaama ~25 ikävuoteen asti.. Aloin pitämään itsestäni huolta, treenaamaan, elämään terveellisesti ja nyt kymmenisen vuotta myöhemmin, olen parhaimman näköinen (ja rehellisesti, parhain myös sisältä) mitä olen koskaan ollut.
Teemu Selänne 20 vuotiaana ei ollut puoletkaan niin komea kuin 40 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme miesten pilkkaamista taas täällä... kyllähän moni nelikymppinen mies voi olla paljon komeampi mitä 20-vuotiaana oli
Jep, olin itse "pullamössö" ja vauvanaama ~25 ikävuoteen asti.. Aloin pitämään itsestäni huolta, treenaamaan, elämään terveellisesti ja nyt kymmenisen vuotta myöhemmin, olen parhaimman näköinen (ja rehellisesti, parhain myös sisältä) mitä olen koskaan ollut.
Yleensä myös naiset kokevat olevansa parhaimmillaan sekä sisäisesti että ulkoisesti nelikymppisinä. Miehet vaan ovat toista mieltä :D Mutta tosiasiassa se onkin tärkeintä, mitä itse kokee. Itsekään en vaihtaisi takaisin parikymppiseen itseeni, koska en kokenut itseäni silloin hyvännäköiseksi. Nyt koen, joten paljon mukavampi olotila tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Brad Pitt alkaa vasta nyt olla kiinnostava. Ei hänessä ollut nuorempana mitään ihmeellistä.
Itse tykkään enemmän 40 ja 40+ miehistä,kun ovat jo kasvaneet aikuisiksi,fiksumpia(en nyt yleistä,kaikista ikäluokista miehiä löytyy niitä ei kasvaneita),ymmärtävät elämästä,rennompia,eivätkä vielä mitään papparaisia,elämässä kiinni,osaavat pitää hauskaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brad Pitt alkaa vasta nyt olla kiinnostava. Ei hänessä ollut nuorempana mitään ihmeellistä.
Olet varmaan mies? Muuten kommenttisi ei ole ymmärrettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään enemmän 40 ja 40+ miehistä,kun ovat jo kasvaneet aikuisiksi,fiksumpia(en nyt yleistä,kaikista ikäluokista miehiä löytyy niitä ei kasvaneita),ymmärtävät elämästä,rennompia,eivätkä vielä mitään papparaisia,elämässä kiinni,osaavat pitää hauskaa
Ai niin,itse olen 40v. 30v.näköinen nainen :)
Voiko tämän typerämpää kysymystä enää olla? Poislukien toki "pesetkö jauhenlihan", mutta hyvä kakkonen tämä on.
Ei oikeastaan. Mies on minusta aina ollut komeimmillaan 36-38 -vuotiaana, näin silloin kun oli nuori ja näin nyt, kun olen keski-ikäinen. Sen jälkeen tapahtuu jokin äkillinen rysähdys, mutta sellaistahan elämä on, slik er livet.
Itse olin parikymppisenä ihan pikkupojan näköinen. Se alkoi tasoittua jossain 30 paremmalla puolella. Nyt 40 jälkeen olen alkanut hapantua jo eli sanoisin että omalla kohdalla ulkonäkö oli paras joskus 33-35v. Olen kyllä hoikka/lihaksikas koska treenaan ja tukka on päässä. Nuo antaa vähän anteeksi mutta kyllä se naama silti vanhenee koko ajan. Ei sillä väliä. Ollaan sen ikäisiä kuin ollaan. Haluan myös ikäiseni naisen, en puolta nuorempaa.