Voiko kouluja käymätön ostaa yliopistohaalarit ja niitä merkkejä?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittamaton sääntö sanoo, että et pue päällesi opiskelijahaalareita kuten myöskään ammattiasua mikäli et opiskele kyseistä alaa tai sinulla ei ole kontutkintoa. MOT
Jaa. Jaa. Jaa... Sinäkö se tulet pelle kysymään todistusta kesken juhlien?
Jaa jooo.. Teet itsesi nurun ja pilkan kohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän niitä haalareita voi saada kukaan muu kuin sen alan opiskelija.
Mä voisin myydä mun haalarin jollekin, en tarvii sitä:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittamaton sääntö sanoo, että et pue päällesi opiskelijahaalareita kuten myöskään ammattiasua mikäli et opiskele kyseistä alaa tai sinulla ei ole kontutkintoa. MOT
Ammattiasun käytöstä on kyllä laki olemassa.
Nytkö sinä pelle soitat poliisit paikalle? Ja teet netissä rikosilmoituksen?! xD Hanki elämä.
Nimittelet kaikkia pelleiksi, todellakin, hanki se oma elämä : P
Vierailija kirjoitti:
Sieltä haalarit tilaukseen ja opiskelijoiden kanssa hillumaan. Saattaa kyllä herättää hieman ihmetystä, jos haalareissa hilluu joku, joka ei edes opiskele korkeakoulussa.
Milloin viimeksi pelle pyysit nähdä todistuksen juhlissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattiasun käytöstä on kyllä laki olemassa.
Et voi laillisesti pukeutua esim. poliisiksi, ellei sinulla ole sitä virkaa.
Opiskelijahaalari ei ole ammattiasu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän niitä haalareita voi saada kukaan muu kuin sen alan opiskelija.
Väärin. Rahalla saa mitä vain.
Ai vi ttu kun olet edgy. Saat rahalla opiskelijahaalarit.
Toki saat vaikka oravannahoilla, jos ne myyjälle kelpaa!
Double down edgy. Olet sinä kyllä hurja.
Korkeasti koulutetut snobit pillastui. :D M27
Vierailija kirjoitti:
Eli väitätkö ettei voi ostaa haalareita esim jos itse korjaa omaa autoaan ? Tavalliset maalarin ja konepajan haalareita nuo opiskelijat pitää, joita saa pitää kuka haluaa, ja missä haluaa, ne on vain suojahaalarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä haalarit tilaukseen ja opiskelijoiden kanssa hillumaan. Saattaa kyllä herättää hieman ihmetystä, jos haalareissa hilluu joku, joka ei edes opiskele korkeakoulussa.
Mistä sivulliset sen tietävät. Teekkarihaalareilla ja tupsulakilla saa yksinkertaisia naisia.
Okei eli haluaisit siis hankkia haalarit ihan vaan siksi, että sillä saa naisia? Hienoa pokata naisia kusettamalla, sen sijaan että oikeasti viitsisit hakeutua opiskelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli väitätkö ettei voi ostaa haalareita esim jos itse korjaa omaa autoaan ? Tavalliset maalarin ja konepajan haalareita nuo opiskelijat pitää, joita saa pitää kuka haluaa, ja missä haluaa, ne on vain suojahaalarit.
Olehan krämppä hiljaa, kun et tiedä mistä puhutaan. Ovatko lapikkaat lenkkitossut,
vaikka nekin jalassa voi juosta?
Vierailija kirjoitti:
Aika vaikeaa se on, kun haalarit myydään ainejärjestön tilauksina. Ei sinua oteta tilaukseen mukaan. Merkkejä voit ostaa mitä vaan.
Käy vaikka temrexillä siellä on haalareita joka lähtöön kuin myös huomio vaatteita, niitä saa ostaa ihan rahalla kuka haluaa. Ei kukaan kysele esim työnantajaa jos et työnantajan piikkiin osta.
Vois itsekkin ostaa opiskelijahaalarit kun se selvästi ärsyttää naisia, jos kouluttamaton sellaiset omistaa. :D Samalla voisi ostaa YO-lakinkin. Kukapa niitä todistuksia juhlissa kyselee. M27
Mulla olisi pinkit haalarit kokoa M. Ja merkkejäkin kasapäin niin pääset tunnelmaan niitä ompelemalla. Itse en jaksanut ommella. Paljon maksat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan nähnyt opiskelijahaalareita? Ne ovat hieman erilaisia kuin lähirautakaupasta ostetut. Vaikea ymmärtää miksi niitä haluaisi pitää joku muu kuin ko. kiltaa tai vuosikurssia edustava.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vaikeaa se on, kun haalarit myydään ainejärjestön tilauksina. Ei sinua oteta tilaukseen mukaan. Merkkejä voit ostaa mitä vaan.
Eikö ne merkit ole sponsorien lahjoittamia, se kai on niiden merkkien idea. Mainostetaan sponsoreita. Ei haalareissa ole mitä merkkejä tahansa. Sitten voi olla mahdollisesti armeijanatsoja yms.
Merkit ovat erilaisista opiskelijatilaisuuksista muistoja.
Vierailija kirjoitti:
Vois itsekkin ostaa opiskelijahaalarit kun se selvästi ärsyttää naisia, jos kouluttamaton sellaiset omistaa. :D Samalla voisi ostaa YO-lakinkin. Kukapa niitä todistuksia juhlissa kyselee. M27
Mikä sinua itseäsi vaivaa? Muiden haalarit ja lakit? Miksi?
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Korkeasti koulutetut snobit pillastui. :D M27
Näinhän sä toivot.
Pistä ohmeessä jokin vaan haalasåri päälle ja yo lakki, kun haluat tehdä itsesi ihan pelleksi.
Siis mulle on täysin ok, että ihmisillä on eri koulutukset, mutta pitäisin tosi urpona tai mielenvikaisena, jos joku pitäisi ainejörjestön haalareita olematta alan opiskelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinua itseäsi vaivaa? Muiden haalarit ja lakit? Miksi?
-ohis
Kateus, kun itse ei ole päässyt korkeakouluopintoihin. 🥲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sivulliset sen tietävät. Teekkarihaalareilla ja tupsulakilla saa yksinkertaisia naisia.
Kyllä ainakin opiskelevat sivulliset ovat huomattavan hyvin kartalla siitä, minkä väriset haalarit on milläkin alalla ja niissä on aina niitä mainoksia, ne ei ole yksivärisiä ja painamattomia. Herätät todellakin huomiota, jos menet tuonne palloilemaan vaikka nyt keltaisissa haalareissa ilman mainoksia, kun kaikki opiskelijat tietävät, ettei kyseisen kaupungin yliopistossa teekkareilla ole keltaisia haalareita, ja ne mainoksetkin puuttuvat.
Toki saat vaikka oravannahoilla, jos ne myyjälle kelpaa!