Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen naimisissa anoppini kanssa. En kestä.

Vierailija
15.10.2022 |

Ensinnäkin, en vihaa ketään, se olisi liian voimakas sana, mutta on henkilöitä, joista en vain pidä, koska ovat niin ilkeitä.
Anoppini on tällainen ilkeä henkilö, hän piikittelee, on ns. teräväkielinen, halveksii muita, ei koskaan ole sanonut kenellekään (ei edes lapselleen tai lapsenlapsilleen) että rakastaisi häntä. Ei koskaan hymyile, ei koskaan kiitä, tuhahtelee ylimielisesti, ja saivartelee.
No nyt sitten huomasin, että mieheni on muuttunut samanlaiseksi iän myötä. Mies on lopettanut kaiken hellyyden, ei halaa, pussaa, saati mitään muutakaan. Jos rankkoina aikoina, joita nyt on ollut elämässä, yritän järjestää jotakin kivaa ja sellaista, joka tuo iloa, hän tiuskii ettei ainakaan aio osallistua. Hän ylenkatsoo, jos muut haluavat pitää hauskaa, ylimielistä tuhahtelua. Ja saivartelu on saavuttanut aivan huippunsa! Jos muistutan häntä että hän sanoi "en aio viedä puita sisälle". Hän suureen ääneen kertoo että EI PIDÄ PAIKKAANSA! Minä en sanonut niin. Ja julistaa ja raivoaa että vääristelen asioita. Hän sanoi "en aio tuoda puita sisälle". Siis ymmärrätte pointin. Sama sisältö, mutta saattaa olla vaikka kirjaimen ero, niin hän ei ole niin sanonut.
Ihan hirveää tämä elämä tuon kanssa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on aina hyvä vaihtoehto. Tunnen kuusikymppisinä eronneita naisia ja he ovat nyt hyvin tyytyväisiä elämäänsä.

Vierailija
2/4 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hyvä jotta syyllinen löytyy. Kunhan se syy ei ole ikinä itsessä - edes vähäisessä määrässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimpsut kasaan ja muualle! Onnellista loppuelämää!

Onneksi älysin itse häipyä ajoissa. Välillä toki on ...mutta kun miettii sitä vittuilua* ja piikittelyä...ihan hyvä valinta oli lähteä!

Vierailija
4/4 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se hyvä jotta syyllinen löytyy. Kunhan se syy ei ole ikinä itsessä - edes vähäisessä määrässä.

No toki minussakin vikoja on, kaikissa on. Mutta ei se silti poista sitä tosiasiaa, että anoppi ja poikansa ovat todella ilkeitä. Minä en ole ilkeä, pyrin aina olemaan ystävällinen kaikille, myös anopille. Ja minä hänet meille kutsun, keitän kahvit ja leivon piirakat. Mies ei siihen kykene, kaksi ilkeää ihmistä ei kykene toisiaan kutsumaan. Ja miksi tämä kääntyy minuun kun kerron kahdesta muusta ihmisestä? Vai osuiko tuo nyt sinua omaan nilkkaan ja pitää ILKEILLÄ? ap