Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, jotka raivoavat toisten virheille, mutta syyllistyvät itse samoihin mokiin

Vierailija
15.10.2022 |

Pari esimerkkiä:

Kaverini teki lastensuojeluilmoituksen lapsestaan, koska exänsä (lapsen isä) oli huutanut lapselle lapsen ollessa tämän luona. Lapsi oli siis kertonut äidilleen tästä huutamisesta.

Kuitenkin kaverini itse on myös hermojen mennessä huutanut lapselleen yhtä lailla. Jotenkin tämä kuitenkin on sitten aina "ihan eri asia" kun huutajana on kaverini, ja silloin huuto on ymmärrettävää ja kaverini on "vain ihminen" ja "kaikkihan tekevät virheitä". Paitsi ex ei saa tehdä yhtään virhettä.

Toinen esimerkki:

Mieheni kiroilee aina äänekkäästi autossa, kun joku edessä oleva tekee jonkin pienen virheen, esim. unohtaa näyttää vilkkua. Itsekin on unohtanut, ja kun olen tästä sitten maininnut, mies suurinpiirtein suuttuu ja aina on jokin "selitys" asiaan.

Muita?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan täälläkin joku raivoaa vilkun käytöstä 😆

Vierailija
2/2 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lapselle saa enää korottaa ääntään?

Mitä?

Kaikesta sitä ha lastensuojeluilmoituksia tehdäänkin. Exien keskinäistä kahinaa!

Opettakaapa vaan lapsenne siihen että heille ei saa huutaa, heitä ei saa kieltää, he ovat kuninkaallisia ja aikuiset alamaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi