Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudesta seurustelukumppanista (mies yli 30v) tulee draamakuningatar naurettavan pienistä asioista (esim. viimeksi kun tein lämpimiä voileipiä, ei syönyt vaan sanoi "äiti laittaa aina arkijuustoa päälle eikä oltermannia"

Vierailija
14.10.2022 |

Ja loppuillan mökötti, haki kaapistani hernekeittopurkin jonka söi suoraan purkista kylmänä ja valitteli nälkäänsä.

Kaveri oli käymässä luonani kun mies oli muualla. Kaveri polttaa sätkiä, mies askitupakkaa. Minä en polta. Mies huomasi parvekkeella tuhkakupissa tumpatun sätkän. Alkoi inttää miksi annoin kaverin polttaa sätkää, kun se lemu ei lähde sitten parvekkeelta eikä huoneistosta moneen viikkoon. Ja ihan tupakkaa poltti, ei mitään laittomia.

Sain hiljattain syntymäpäivälahjaksi punertavan suolavalaisimen. Minulla oli 2v hoitolapsi silloin luonani. Lapsi kyseli lampusta "onko se pieni kuu" Juttelin hänelle sadun lukemisen ohella ja sanoin, että se on lamppu, mutta kyllä me voidaan leikkiä, että se on pieni kuu" Kun lapsi nukahti, mies alkoi saarnata, että johdan pientä lasta harhaan valheillani.

Ylipäätään välillä saa varoa jokaista sanamuotoa tai elettä, ettei toinen vedä vuosisadan draamaa. Onko muillakin tällaisia "vauva" kumppaneita ja muuttuvatko he ikinä kun ikääkin jo se yli 30v?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuollasia ne Porvoolaiset miehet on.

Vierailija
22/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika ja näitten kanssa pitäisi mennä samaan väestönsuojaan kuukausiksi?

Olen jo etukäteen pahoillani, sillä minulla on ärtynyt suoli ja kärsin ilmavaivoista tai helpotuksiltahan ne minusta tuntuvat.

Kuorsaan, eikä hammaskalustoni ole parhaassa kunnossa. Hikoilen myös aika runsaasti, mutta kyllä sopu sijaa antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käyttäytynyt kuvailemallasi tavalla, tulen aika vaatimattomista oloista eikä diivailu tai turhasta niuhottaminen ole meillä ollut ikinä tapana. Kuulostaa aika raskaalta ihmiseltä, minä en jaksaisi tuollaista katsoa, jos joku nainen olisi tuollainen.

Vierailija
24/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes on sekaisin. Miksi suolaa pitää valaista?

Vierailija
25/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika ja näitten kanssa pitäisi mennä samaan väestönsuojaan kuukausiksi?

Ei oikein lupaavasti ala tämä sota. Tulee mielenkiintoinen luku uuteen Tuntemattomaan sotilaaseen.

- Älä sinä prkl ala syöttää mulle kuule Oltermannia...

Vierailija
26/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö miehesi sotaan jos tulee sellainen? Kiinnostaa.

Vierailija
27/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein lupaavasti ala tämä sota. Tulee mielenkiintoinen luku uuteen Tuntemattomaan sotilaaseen.

- Älä sinä prkl ala syöttää mulle kuule Oltermannia...

-Mie en sun pizzaas ruppaa ananasta laittammaan.

Vierailija
28/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa aspergeriltä, googlaa. Vastustaa, inttää, ajattelee olevansa oikeassa, saa raivarit pienestä, ei osaa ajatella muiden tunteita, aistiherkkä (ruuat, meteli, kankaat tms).

Vierailija
29/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burgeri ja narsisti. Onneksi olkoon.

Vierailija
30/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Burgeri ja narsisti. Onneksi olkoon.

Mä veikkasin melkein samaa. Siis että ap on jälkimmäinen. Jäi odottaa juökaisemisen hyväksyntää

Vierailija
31/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa se?

Vierailija
32/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähärasvaset juustot sulaa kauniinkin naisen piällä joten oltermannikin käy.

Vierailija
33/33 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltermanni..older man..kehäkettu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme