Tykkäätkö välillä juoda yksin kotona kännit
Mun mielestä se on välillä niin rentouttavaa ja nimenomaan yksin. Muita?
Kommentit (30)
Tykkäsin silloin kun olin juova alkoholisti. Nyt elämässä on paljon parempaa kuin pään saaminen sumeaksi.
Ei ikinä känniä, ei seurassa eikä yksin. Itseinho ja häpeäkö tuohon ryypiskelyyn vie?
En tykkää juurikaan muiden ihmisten liiasta seurasta (etenkään mistään humalaisista illanistujaisista) ja koska niitä oikeita ja aitoja sielunkumppaneja on hyvin harvassa, niin mielellään juon yksikseni silloin, kun juon.
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä känniä, ei seurassa eikä yksin. Itseinho ja häpeäkö tuohon ryypiskelyyn vie?
Itsellä vei kyvyttömyys rentoutua ja rauhoittua. Vain oluen avulla onnistuin. Nykyään toki elämäntaito on hallinnassa myös tältä osin.
En känniä vaan pari lasia viiniä riittää kivaan oloon.
Yksin on parasta juopotella. En tykkä hälinästä enkä bileistä. Juon yksin kotona tai sitten jonkun nais ystävän kanssa.
En juuri koskaan juo yksin ja se jopa vähän harmittaa, heh. Ei vaan tee mieli, tykkään kyllä juoda ystävien kanssa. Yksi kaverini juo välillä yksin kotona ja lähettelee huvittavia viestejä, hänellä tuntuu olevan tosi hauskaa itsekseen :D Itse en vaan ole sellaiseen tottunut ja säästän (nykyään aina vaan pahenevat) krapulat illanviettoihin kamujen kanssa.
En todellakaan. Ensinnäkään en tykkää olla humalassa ja alkoholipitoisten juomien (lähinnä viini ja skumppa, joskus joku drinksu) nauttiminen liittyy 100 % tasokkaaseen ruokailuun tai illanviettoon hyvien ystävien kanssa. Liitän siihen myös sen. että silloin ollaan samalla pukeuduttu hyvin ja panostettu ulkonäköön itsen ja muiden iloksi. Yksin kotona nautittu alkoholi rajoittuu pariin kertaan vuodessa, yksi lonkero joskus lenkin jälkeen viikon lopulla tai lasillinen viiniä jonkin hyvän ruuan kanssa. En tykkää yhtään juoda yksin. Mitä ihmeen iloa siitä olisi?
No jos känniksi voi kutsua sitä kun kerran vuodessa juo yhden siiderin ja se nousee päähän hetkeksi.