Tykkäätkö välillä juoda yksin kotona kännit
Mun mielestä se on välillä niin rentouttavaa ja nimenomaan yksin. Muita?
Kommentit (30)
En ole koskaan juonut yksin. Yhden siiderin kun ottaa kotona niin väsyttää niin että ilta pilalla.
Ei mielellään känniin asti, mutta jokusen oluen maistelu. No mulla ei oo kavereita täällä missä nyt asun, nii siks yksin.
Kyllä. Rentoudun, kuuntelen musiikkia. Uskomattoman terapeuttista :)
Känni hyvässä seurassa on ihan parasta - voiko olla parempaa seuraa kuin mitä itse on?
Ei ne hyvät ystävät huonompaakaan seuraa ole, mutta minä olen aina saatavissa. 😎👍
Ei oo parempaa seuraa kun oma seura
Joka viikonloppu. Työssä olen tekemisissä työkavereiden ja asiakkaiden kanssa jatkuvasti, en kaipaa ihmisseuraa kännäilyyni. Onhan mulla vauvapalstalaiset seurana.
Kyllä silloin tällöin. Introverttina sosiaalisessa työssä aiheuttaa sen että harvoin jaksan lähteä enää vkl mihinkään "ihmisten ilmoille". Muutaman kerran vuodessa on kiva juoda ihan yksin pikku hiprakat.
Kyllä, usein. Ei mitään räkäkännejä, mut sellaset kivat.
Yleensä murehdin ja stressaan kaikkea mahdollista, niin on tod. rentouttavaa tämän vastapainoksi hörsöillä kotona pikku kekkulissa (jopa jättää likainen lusikka holtittomasti pöydän reunalle, eikä tiskialtaaseen ;), kuunnella musaa ja tanssia yksin hölmöjen ilmeiden kera, tai esim. kirjotella tänne.
Hullulla on halvat huvit ja on kiva joskus olla hullu. :)
En. Kun en käytä alkoholia. Paljon vanhemat naiset juo yksin kotona ja heille tulee silloin puheripuli. Soittaavat maratooni puheluja. Ihan tervettä kun ei ole puhua, puhua, jauhaa sama asia 3h. Joten maratooni puhujille puhelimeni : On numero ja viesti estot !
En. Tykkään juoda seurassa ja pitää hauskaa. En ryyppää humalanhakuisesti, vaan kevyesti seurassa. En tykkää dokata yksin. Jotenkin kauhean masentavaa.
Vierailija kirjoitti:
En. Kun en käytä alkoholia. Paljon vanhemat naiset juo yksin kotona ja heille tulee silloin puheripuli. Soittaavat maratooni puheluja. Ihan tervettä kun ei ole puhua, puhua, jauhaa sama asia 3h. Joten maratooni puhujille puhelimeni : On numero ja viesti estot !
Mitäs sinä olet ottanut? Jotain kuitenkin noista lukuisista kirjoitusvirheistä päätellen!
Harvemmin humalaan, mutta puolikas viini pullo menee helposti ruoan kera, ja sen päälle
Joo.
Oon sosiaalinen ja rakastan juhlia ja yhdessä oloa, mutta tykkään siellä mieluiten olla selvin päin. Kotona taas on joskus kiva tissutella
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin humalaan, mutta puolikas viini pullo menee helposti ruoan kera, ja sen päälle
Minulla menee koko pullo, sit syön vielä päälle jotain ja aamulla herään virkeänä lenkille. Parasta on lukea hyvää kirjaa ja juoda hyvää viiniä, yksin. En jaksa enää lähteä liikulle.
En juo känniin. Nousuun juon ja sitten lopettelen. Pidän yksin juomisesta.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan juonut yksin. Yhden siiderin kun ottaa kotona niin väsyttää niin että ilta pilalla.
Mullakin menis ilta pilalle jos sitä kuraa pitäisi juoda.
En kyllä ikinä ole oppinut juomaan yksin.
Osaan rentoutua ja kuunnella musiikkia ilmankin, joskus esim. makoilen kylvyssä ja kuuntelen samalla jotain self help -äänikirjaa jne.
Mulle humala merkitsee sitä että ollaan pienessä hiprakassa, kikatetaan hauskaa, flirttaillaan jne. Ei siihen oikein tuollainen kotona nysvääminen sovi eikä toisin päinkään.
Jääkylmää Smirnoffia