Huone jossa nukut seuraavan yösi
Kommentit (11)
Hiukan epäilen kun olen itse rakennuttanut ja ollut myös mukana rakentamassa tätä taloani.
Tietääkseni ei ole ollut tai tule olemaan.
Olen tämän asunnon 1. asukas, joten EI.
On täällä kuollut ainakin yksi henkilö ja kun tarkemmin aloin miettimään, samassa kohdassa missä mekin nukumme.
Talon aiemmasta historiasta en tiedä vaikka olisi delannut useampikin, on meinaan vanha rintamamiestalo.
Vierailija kirjoitti:
On täällä kuollut ainakin yksi henkilö ja kun tarkemmin aloin miettimään, samassa kohdassa missä mekin nukumme.
Talon aiemmasta historiasta en tiedä vaikka olisi delannut useampikin, on meinaan vanha rintamamiestalo.
Ps. Tiedä vaikka olisi ollut itsari, sillä sen verran löytyi avauksessa viinaa ja lääkkeitä kropasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen tämän asunnon 1. asukas, joten EI.
Sama. Talo valmistunut pari kuukautta sitten
Ei ole. On isovanhempien rakentama talo. Pappa kuoli luonnollisesti huoneessa jossa nykyisin nukun minä.
Tuskin on, mutta täällä on kyllä harrastettu hurjaa ja kiimaista seksiä (aina välillä). Kelpaako se?
Taloni on rakennettu v 1901 joten täällä on voinut kuolla laumoittain ihmisiä, myös oman käden kautta. Sainkin tästä nyt inspiraation ottaa selvää talon historiasta ja aiemmista asukkaista. Kiitos, AP!
Niin?