Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eipä tarvi enää näillä " kavereilla" kyläillä!!

Vierailija
02.11.2006 |

Oltiin miehen kanssa kylässä hyvien(?) ystäviemme luona. Meidät siis kutsuttiin eräänä iltana ja tottahan me mentiin. Siellä sitten perheen emäntä tuli kotiin hiukan tulomme jälkeen, sanoi meille moi ja meni yksin keittiöön lukemaan lehteä! Kyllä tuli typerä olo! Jonkin aikaa siinä sitten istuttiin ja ajateltiin parhaaksi lähteä vetämään. Ovesta kun poistuimme, huusi emäntä taas: Moikka! Tais loppua täältä päin yhteydenpidot!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on toisilla pokkaa..

Vierailija
2/22 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi et itse marssinut emännän luokse. Mä olisin tehnyt niin. Ja jos sittenkin olisi ollut veilä jäätävää, niin olisin poistunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä teki? oliko teidän kanssa?

Vierailija
4/22 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isin niitä kavereikseni...

Vierailija
5/22 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...olla joka päivä samanlainen tarina? viimeksi se oli vierailu kummitytön luona, äiti vetäytyi makkariin...

Vierailija
6/22 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutteli meidän kanssa ja oli ihan ystävällinen mutta emäntä niin kireä etten viitsinyt hänen peräänsä lähteä.

ap

Vierailija
7/22 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? En mä ainakaan vastaavaa ole nähnyt vaikka usein täällä käynkin! Vai onko tämä todella niin yleistä?

ap

Vierailija
8/22 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juurikin silloin välttelen toisten seuraa jottei

a) muille tule paha mieli

b) minä näyttäisin aika oudolta, jos yhtäkkiä purskahtaisin itkuun

Minä en tahallani ole moukka, mutta kun nuo puolukkapäivät vetää luonteeni ihan kieroon. :(

Vierailija
9/22 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ties monesko kerta, kun joku kysyy samaa. täytyy olla yks ja sama tyyppi, joka nyt ei vaan pääse aiheesta eroon.

Vierailija
10/22 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän aikaa seurusteli siinä (max 30 min), ja sitten meni nukkumaan!! Se mies oli kyllä meidän kanssa koko illan, ja siinä sit kolmisteen vietettiin iltaa, kun emäntä nukkui makkarissa :-/. Mies yritti selitellä, että vaimo on niin väsynyt, kun lapset on valvottanut... Ehkä sit ei kannata kutsua vieraita?

Vierailija
11/22 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylään jos seura ei kiinnosta? Eivät taida kavereita ollakaan!

Vierailija
12/22 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

istua mököttää vain yksin jossain makkarissa jos niille menee kylään, tai tulee ulko-ovella vastaan ja lähtee lenkille.

Vierailija
13/22 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmisiä vaivaa? Eikö nyt sentään vähän osata pitää kohteliasta pokkaa vieraiden edessä vaikka kuinka v--tuttaisi? Ja jos oikein v-tuttaa, niin pakkoko kutsua ketään kylään?

Vierailija
14/22 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos en vaimoa edes pahemmin tunne. Mun puolesta lähteköön lenkille.

Yhteiset hyvät ystävämme eivät koskaa tekisi mitään tälläistä.

Vierailija
15/22 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei, joskus on voinut kutsua kavereita kylään ja sitten pari edellistä yötä lapset valvottaa about koko yön. Mulla on kolme pientä lasta ja kukaan ei voi uskoa miten joskus väsyttää niin jumalattomasti, että nukahtaisi sohvaan jos kävisi istumaan. Harmitti joskus kun kutsuimme kavereita ja sitten näille kävi vaan esim klo 20, sitten tulivat vielä myöhässä. Kun lapset oli ihan pieniä niin mun oli pakko päästä yheksältä nukkumaan että ylipäätään selviäisin seuraavan päivän.

Vierailija
16/22 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai siellä oli joku muu avaamassa oven kuin emäntä, jos emäntä tuli " hiukan tulomme jälkeen!"

Vierailija
17/22 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todella epäkohteliasta mennä nukkumaan. Jos on niin väsynyt, ettei jaksa, pitää se sanoa suoraan, ja sopia jostain muusta päivästä. Se kyllä ymmärretään, sitä ei, että käyttäytyy moukkamaisesti.

Vierailija
18/22 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja omaa oloaan voi olla vaikea ennustaa vielä aamulla. Mä olen muutaman kerran yrittänyt perua treffit oman/lasten väsyn vuoksi mutta kaverit aina vaan sanovat, että ei tarvi mitään heidän vuokseen ja he vain tulevat käymään jne jne ja ei sun tarvi mitään...

Vierailija
19/22 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä olen muutaman kerran yrittänyt perua treffit oman/lasten väsyn vuoksi mutta kaverit aina vaan sanovat, että ei tarvi mitään heidän vuokseen ja he vain tulevat käymään jne jne ja ei sun tarvi mitään...

Vierailija
20/22 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ei liittynyt seuraan vaan jatkoi omia hommiaan.