Olen herkkä Kalat ja
Jonkun nettikartan mukaan vedän puoleeni taiteilijoita yms populaa, kuin myös hoivattavia.
Kyse on siis planeettavoimista eikä jostain muusta.
Suosittelen tutustumaan analyyseihin. Voi osua asia jos toinen. Lisäksi edullista.
Kiva harrastus.
Kommentit (25)
Horoskoopeissa todellakin on perää. Mielestäni mielenkiintoista. Mutta esim. kuukauden horoskooppi on kuitenkin kuin vain sääennuste eikä tarkoita että joka Ravulla menee nyt ihan samoin kaikki asiat.
Ite oon tosi voimakas ja jämy Kalat enkä suosittele kaikille planeettavoimiin tutustumista.
hoivaa mua, että saan ensimmäisen teokseni julkaistua?
Katson joka päivä oliko astra fi. Myös sama sivu ilmaisen tarot kortit. 3kpl.Horoskopeissaa merkkaa kuitenkin oma syntymä aika ja kellon aika.Jotta saadaan se oma oikea horoskkoppi merkki.Joitain ilmasiksi saa edellä mainitut tiet kellon ajan syntymällesi.
Mä oon nouseva sirius ja laskeva jupiter, joten repikää siitä. On muuten Juhan av Grankin kateellinen.
Myös sideerinen skooppi on hyvä. Ehkä olen enemmän vesimies, kun en kuitenkaan näitä hoivattavia elämään ota. Myöskin tykkään luinia kotona ja tehdä ruokaa. Aika pitkälle olen ns pitkämielinen ja tykkään estetiikasta ja harmoniasta. Kuumerkki härkä.
Kaikenlaista on tullut vastaan. Selvitty on.
Kyllähän esim Intiassa käytetään paljon luonneanalyysihoroskooppeja kun halutaan sopiva ihminen töihin.
Näitä on kiva tutkailla, perheenjäsenet, lemmikit ja muut.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nouseva sirius ja laskeva jupiter, joten repikää siitä. On muuten Juhan av Grankin kateellinen.
Olet KUUTAMOLLA sanon minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
horoskoopit on hyviä kaikille viiitun idioooteille saaatana...hahahaa
Kumpi sinä olet?
Anusaukko
Minä olen kiinalaisessa horoskoopissa hevonen. Lähden toisinaan helposti laukalle, vaikka muuten kyllä olen luotettava vetojuhta ja tykkään kaurasta. Monet ovat minua veikanneet ja ovat saaneetkin sijoituksensa moninkertaisesti takaisin.
Mä olen tyypillinen vaaka. Punnitsen asioita.
Kiinalaisessa olen kukko ja lännen härkä. Molemmat osuu.
Juu mikään ei oo sun omaa syytä, ne on planeetat ja tähdet ja kuut jotka sun elämän pilaa.
Kalat ovat empaattisin, kiltein , taiteellisin, ja herkin merkki. Ovat taipuvaisia haaveilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tyypillinen vaaka. Punnitsen asioita.
Etkä koskaan oikein tasapainossa.
Kumpi sinä olet?